بازی

زمان یک زلدای دو بعدی جدید است

ببین، من می فهمم که زمان معنایش را از دست داده است. بنابراین، وقتی می‌گویم “افسانه زلدا: بیداری لینک در سال 2019 منتشر شد”، ممکن است احساس کنید که سال‌ها پیش یا مغز همه‌گیر ممکن است باعث شود فکر کنید: “اوه، واقعاً سال گذشته؟” در واقع، سه سال و نیم از زمانی که نینتندو یک بازی جدید 2D Zelda را منتشر کرد، می گذرد و ما هنوز هیچ خبری در مورد اینکه آیا بازی دیگری در افق وجود دارد یا خیر نداریم.


حتی این واقعاً یک بازی جدید نبود – Link’s Awakening بازسازی یک بازی از سال 1993 بود. گرافیک به روز شده فوق‌العاده‌ای به لطف گرزو داشت، اما سیاه‌چال‌ها و گیم‌پلی تا حد زیادی یکسان بودند. نینتندو با استودیوی مستقل Brace Yourself Games در Cadence of Hyrule: Crypt of the Necrodancer Featuring The Legend of Zelda شریک شد، اما این یک ریتم اسپین آف با تم زلدا بود، نه یک بازی 2 بعدی زلدا. بنابراین، اگر از این دو بگذریم، آخرین زلدای دو بعدی جدید The Legend of Zelda: Tri-Force Heroes در سال 2015 بود. . اگر از آن هم بگذریم، آخرین بازی تک نفره جدید 2D Zelda The Legend of Zelda: A Link Between Worlds در سال 2013 بود. عنوان 3DS فوق العاده است – یکی از بهترین بازی های این سری – اما امسال با آن 10 ساله می شود. هیچ چیز در بال برای پیگیری آن نیست.

مطالب مرتبط: Minish Cap هنوز هم زیباترین زلدا 2 بعدی است

درست است. ما یک دهه است که زلدا 2 بعدی تک نفره جدیدی نداشته ایم. همچنین شش سال از جدیدترین آن می گذرد سه بعدی زلدا، اما حداقل در این زمینه نینتندو به ما اطلاع داده است که چه انتظاری داریم. ناشر ادامه‌ی Breath of the Wild، Tears of the Kingdom را در آخرین E3 حضوری در ژوئن 2019 اعلام کرد. برای زلدا دو بعدی، فقط سکوت رادیویی وجود دارد.

بنابراین، چه چیزی می دهد؟ در یک مقطع، گزارش شد که نینتندو قصد دارد بازی‌های جدید Zelda را به صورت سالانه منتشر کند. این در سال 2018 بود، و حتی با شیوع ویروس کرونا، نینتندو تا حد زیادی به این برنامه پایبند بود و Cadence of Hyrule و Link’s Awakening را در سال 2019، Hyrule Warriors: Age of Calamity در سال 2020، و Remaster Switch Skyward Sword را در سال 2021 عرضه کرد. سال بدون زلدای جدید آمد و رفت. اگرچه می دانیم که Tears of the Kingdom در ابتدا برای عرضه در سال 2022 برنامه ریزی شده بود، هنوز نمی دانیم که زلدا 2 بعدی چه زمانی عرضه خواهد شد. آیا یک Zelda دو بعدی می تواند عنوان سالانه ای باشد که در ابتدا برای سال 2023 برنامه ریزی شده بود؟ آیا می توانیم امسال دو زلدا بگیریم؟ یا، جهنم، اگر سوئیچ بالاخره پورت‌های Wii U، The Legend of Zelda: Twilight Princess HD و Wind Waker HD را دریافت کند، می‌توانیم چهار عدد دریافت کنیم؟

هر چیزی ممکن است، اما من شک دارم که نینتندو زلدا را به طور اتفاقی کنار بگذارد. اگر Advance War 1+2: Re-boot Camp نشانه‌ای باشد، شرکت خوشحال است که روی بازی‌های تمام‌شده بنشیند اگر به معنای انتشار آن‌ها در زمان مناسب‌تری باشد. بنابراین، با توجه به راه‌اندازی Tears of the Kingdom در سال جاری و ادامه شایعات در مورد پورت‌های Wind Waker و Twilight Princess، آیا ممکن است تا سال 2025 یک Zelda دو بعدی جدید نداشته باشیم؟

این یک انتظار طولانی ناامیدکننده خواهد بود. اما، این چیزی است که ما می دانیم: گرزو – تیم بازسازی Link’s Awakening، سه عنوان 3DS Zelda و نسخه DSiWare از Four Swords – از سال 2021 هیچ چیزی منتشر نکرده است. فهرست شغلی در سال 2021 نشان می دهد که این شرکت برای چیزی «قرون وسطایی» و «شیک» استخدام می‌کرد که احتمالاً پورت Miitopia Switch آن سال راه‌اندازی شد. بنابراین، ما هیچ ایده واقعی نداریم که استودیو روی چه چیزی کار می کند، اما از سال 2010، استودیو هرگز بیش از دو سال بدون انتشار سپری نکرده است. اگر گرزو هنوز در آن جدول زمانی باشد، منطقی به نظر می رسد که آنها به پایان یک پروژه نزدیک می شوند.

مینیش کلاه برگ

من متوجه شدم که هست و آن پروژه جدید یک Zelda دو بعدی است. اما، این همه حدس و گمان است. تا زمانی که نینتندو اعلام رسمی نکند، فقط باید منتظر بمانیم و امیدوار باشیم که در پایان آن یک Zelda دو بعدی جدید وجود داشته باشد.

بعدی: وقتی صحبت از بازی های جهان باز می شود، اندازه مهم نیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا