بازی

انیمه Smash Codes (مه 2023)

این کدهای Anime Smash را برای جواهرات رایگان و افزایش آسیب های مختلف بازخرید کنید. آواتارهای انیمه را جمع آوری کنید و دشمنان را در این انیمه بازی Roblox شکست دهید.


ما این کدها را اضافه کردیم 5 مه 2023، برای دریافت پاداش، آنها را در زیر بررسی کنید.

اینها را بررسی کنید کدهای انیمه Smash، که می تواند برای جواهرات و تقویت ها بازخرید شود. این روبلوکس بازی انیمه همه چیز در مورد جمع آوری آواتارهای قدرتمند انیمه و ارسال آنها برای شکست دادن دشمنان است. می‌توانید با استفاده از سنگ‌های قیمتی، آواتارهای جدید پیدا کنید – آواتارهای کمیاب به سختی به دست می‌آیند، اما این کدها ممکن است به شما فرصتی برای باز کردن قفل آن‌ها بدهد.


مطالب مرتبط: بهترین بازی های انیمیشن Roblox

ما به صورت روزانه کدهای جدید Anime Smash را بررسی می کنیم – کدهای جدیدی برای به روز رسانی ها اضافه می شوند، مانند نقاط عطف (زمانی که بازی به تعداد معینی لایک می رسد) و رویدادهای خاص.


کار کدهای انیمه Smash

کد

جایزه

به روز رسانی 1

افزایش قدرت دو برابری (کد جدید)

1 کلیک

افزایش آسیب مضاعف

100KVIZITS

تقویت گوهر دو برابر

500 لایک

افزایش قدرت دو برابری

1KFAV

افزایش آسیب مضاعف

SUPER

50 جواهر

40 خرید

تقویت گوهر دو برابر

SMAAASH

250 قدرت

رهایی

150 نگین

کدهای Roblox می توانند فقط یک بار بازخرید شود، معمولا هستند حساس به حروف کوچک و بزرگ (به این معنی که شما باید کد را با حروف بزرگ منطبق وارد کنید)، و ممکن است پس از مدت کوتاهی منقضی می شود پس سریع آنها را بگیرید!

منقضی شده انیمه Smash Codes

  • در حال حاضر هیچ کد منقضی شده ای برای Anime Smash وجود ندارد.

مطالب مرتبط: بهترین بازی های مبارزه ای Roblox

نحوه بازخرید کدها

انیمیشن Smash

  • بازی را بارگذاری کنید
  • به مغازه بروید و به سمت پایین حرکت کنید تا به فروشگاه برسید بخش کدها
  • کد را در کادر وارد کرده و از آن استفاده کنید
  • آسیب‌ها و تقویت‌های برق روی هم جمع نمی‌شوند، بنابراین زمانی که دیگر کدها فرسوده شدند، دوباره بازگردید و کدهای دیگر را دریافت کنید.

کد کار نمی کند؟ ممکن است به این دلیل باشد که کد را اشتباه وارد کرده اید، بنابراین فقط کافی است دوباره بررسی کنید و در صورت امکان کپی و جایگذاری کنید. متناوبا، کد ممکن است قبلا منقضی شده باشد یعنی باید منتظر کدهای جدید باشید.

نحوه دریافت کدهای بیشتر

کدهای جدید در صفحه بازی و در پلتفرم های اجتماعی مختلف مانند توییتر حساب و Discord. اگر به آن صفحات دسترسی ندارید، می توانید به سادگی صفحه ما را بررسی کنید و همه کدهای جدید را هنگامی که توسط توسعه دهندگان ارائه می شوند، پیدا کنید.

بعدی: بهترین بازی های تیراندازی Roblox

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا