شبکه های اجتماعی

7 شکست اینستاگرام و نحوه جلوگیری از آنها

هیچ‌کس نمی‌خواهد با شکست #اینستاگرام خود را خجالت بکشد، درست است؟ از این شکست های رایج اینستاگرام که برند شما را در شبکه های اجتماعی واضح نگه می دارد اجتناب کنید و می توانید از اشتباهات دیگران درس های ارزشمندی بگیرید. از اسپم کردن فالوورهای خود تا دیوانه شدن هشتگ، در اینجا 7 شکست رایج اینستاگرام و نحوه جلوگیری از آنها آورده شده است:

اینستاگرام شکست شماره 1: هشتگ دیوانه شدن

بله، محدودیتی برای استفاده از هشتگ در یک پست وجود دارد. 30 است. اما اگر از 30 هشتگ در کپشن خود استفاده می کنید، باید آن را کمی پایین بیاورید!

#تگ کردن #هر #کلمه #ممکن آسان است، اما به شما کمکی نمی کند فالوورهای متعهد پیدا کنید. همچنین ارسال هرزنامه به هشتگ های محبوب مانند #love، #happy و #dog انجام نمی شود. در عوض، هشتگ‌هایی را جستجو کنید که جامعه‌ای درگیر در پشت خود دارند و مختص مخاطبان شما هستند!

این بدان معنا نیست که شما باید از هشتگ های محبوب به طور کلی اجتناب کنید. اگر اتفاقی افتاد که یک هشتگ محبوب با پست شما مرتبط است، از آن استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که به طور کلی، استفاده از چند هشتگ مرتبط که سئوی پست های شما را بهبود می بخشد، استراتژی بسیار بهتری نسبت به استفاده از 20 تا 30 هشتگ محبوب است که چند لایک بیشتر به شما می دهد!

استفاده از هشتگ های زیاد در کپشن شما نیز می تواند هرزنامه به نظر برسد، بنابراین بهتر است از 3 تا 4 در توضیحات پست اولیه خود و سپس حداکثر 15 هشتگ بسیار مرتبط در کامنت اول استفاده کنید.

شکست اینستاگرام شماره 2: ارسال در زمان های تصادفی

اگر یک بار گفته‌ایم، میلیون‌ها بار گفته‌ایم: اگر می‌خواهید در پست‌های اینستاگرام خود تعامل (و فروش) زیادی ایجاد کنید، باید زمانی پست بگذارید که مخاطبان شما فعال‌ترین هستند!

به این فکر کنید: اگر زمانی پست می گذارید که مخاطبان شما بیشتر در اینستاگرام فعال هستند، به احتمال زیاد در آن پست تعامل ایجاد می کنید. این تعامل باعث می‌شود که اینستاگرام پست شما را در فیدهای کاربران بالاتر می‌برد (به لطف الگوریتم)، و حتی به شما فرصتی برای ورود به صفحه کاوش اینستاگرام می‌دهد، که منجر به تعامل بیشتر در پست شما می‌شود!

از سوی دیگر، اگر در زمان‌های تصادفی و بدون هیچ استراتژی در ذهنتان پست می‌گذارید، شکی وجود ندارد که میزان مشارکت در پست‌های شما کم خواهد بود! #هشتگ شکست

بنابراین چگونه بهترین زمان خود را برای پست گذاشتن در اینستاگرام پیدا می کنید؟ خوب، اولین کاری که باید انجام دهید این است که با استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل بومی اینستاگرام در مورد مخاطبان خود تحقیق کنید. دریابید که اکثر فالوورهای شما در کدام مناطق زمانی هستند و سپس زمان های مختلف پست را آزمایش کنید تا بهترین زمان خود را برای ارسال پست برای هر روز هفته بیابید!

استفاده از ابزار رایگانی مانند Later برای برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام از قبل می‌تواند به شما کمک کند تا تعامل خود را افزایش دهید، ترافیک را افزایش دهید و دنبال‌کنندگان و مشتریان جدیدی به دست آورید!

شکست اینستاگرام شماره 3: ارسال عکس های با کیفیت پایین

اینستاگرام همه چیز در مورد جلوه های بصری است. نیازی به گفتن نیست، اگر عکس‌های تار یا بدی پست می‌کنید، انتظار نداشته باشید که طرفداران زیادی کسب کنید.

سعی کنید با عکس‌های زیبایی‌شناختی دلپذیر و به زیبایی ویرایش شده، نوار را بالا ببرید. در پایان روز، برای گرفتن عکس های زیبای اینستاگرام نیازی به خرید تجهیزات دوربین گران قیمت ندارید – دوربین گوشی شما به خوبی عمل می کند! فقط به یاد داشته باشید که کمی تلاش تا حد زیادی نتیجه می دهد.

اگر وقتتان کم است، می‌توانید از محتوای تولید شده توسط کاربر نیز استفاده کنید یا عکس‌های استوک عالی برای فید خود پیدا کنید! وقتی شما هر دو گزینه عالی هستند واقعا به عکس نیاز دارید و حوصله وقت گذاشتن برای تنظیم عکس های خود را ندارید.

فقط یک توصیه سریع: هنگام جستجوی محتوای تولید شده توسط کاربر در اینستاگرام، بهتر است از ابزاری مانند Search & Repost استفاده کنید تا اینکه به صورت دستی اسکرین شات بگیرید و یک عکس را دوباره ارسال کنید. نه تنها Search & Repost کیفیت عکس را حفظ می‌کند، بلکه به طور خودکار عنوان و نام کاربری پست اصلی را وارد می‌کند!

همچنین، به عنوان یک نکته، اگر قصد دارید از فیلتر در پست های خود استفاده کنید، لطفا با فیلترهای بومی اینستاگرام زیاده روی نکنید! در عوض، از یک ابزار بازاریابی رایگان اینستاگرام مانند VSCO، Snapseed یا Pixlr استفاده کنید. فید شما بعداً از ما تشکر خواهد کرد.

شکست اینستاگرام شماره 4: داشتن یک فید نامنظم

روزهای ارسال عکس های تصادفی که با بقیه فید شما جریان ندارند، مدت هاست گذشته است. کمی از این، کمی از آن… سبز، آبی، قرمز، بنفش… این هرج و مرج است! اگر واقعاً می‌خواهید فالوورهای خود را “واو” کنید، باید یک فید اینستاگرام منسجم و منظم داشته باشید.

یک قدم به عقب برگردید و به فید اینستاگرام خود به طور کلی نگاه کنید. آیا عکس های شما با هم هماهنگ هستند؟ آیا موضوع مشترکی وجود دارد؟ اگر پاسخ منفی است، اگر می خواهید فالوورهای اینستاگرام بیشتری داشته باشید، باید زمان بیشتری را صرف برنامه ریزی ظاهر کلی فید خود کنید.

با انتخاب یک ویژگی زیبایی برای فید خود شروع کنید، چه رنگ، سایه یا حتی یک فیلتر. برای انجام این کار، در فید موجود خود پیمایش کنید و ببینید که عکس های مورد علاقه شما چه ویژگی های زیبایی دارند. هنگامی که آن را پیدا کردید، سعی کنید ظاهر آن را در تمام پست‌های آینده خود تکرار کنید.

علاوه بر این، در انتخاب عکس هایی که قرار است پست کنید، سعی کنید انتخابی بیشتری داشته باشید. به عنوان مثال، یک عکس شلوغ برای یک فید مینیمالیستی نامناسب به نظر می رسد، مهم نیست که چگونه آن را ویرایش کنید. اگر همه عکس‌های شما روشن و پر از آفتاب باشند، یک عکس تاریک عصر کار نخواهد کرد.

شکست اینستاگرام شماره 5: اسپم کردن دنبال کنندگان شما

آیا تا به حال در فید خود پیمایش کرده اید تا ببینید که چندین یا چند عکس از یک رویداد پست شده است؟ این نوع رفتار نه تنها اسپم محسوب می شود، بلکه ارسال چندین بار متوالی می تواند باعث جریمه شدن شما توسط الگوریتم اینستاگرام شود، به این معنی که پست های شما به افراد کمتری نشان داده می شود!

اگر شما کاملا باید چندین عکس را در یک دوره کوتاه ارسال کنید، با استفاده از پست های نمایش اسلاید اینستاگرام، آنها را در یک پست واحد ترکیب کنید! پست‌های نمایش اسلاید به شما انعطاف‌پذیری بیشتری برای اشتراک‌گذاری محتوای مرتبط بدون ارسال هرزنامه به فیدهای دنبال‌کنندگانتان می‌دهد.

TLDR: پست کردن اغلب خوب است. پست کردن زیاد اینطور نیست.

اینستاگرام شکست شماره 6: پاسخ ندادن به نظرات

برخی از کاربران اینستاگرام دوست دارند فکر کنند وقتی عکس یا ویدیوی خود را پست کردند، کار تمام شده است. اشتباه! اگر می خواهید یک جامعه قوی در اطراف برند خود ایجاد کنید، باید فعالانه به نظرات پست های اینستاگرام خود پاسخ دهید.

تمام دلیلی که کسب و کار شما برای به اشتراک گذاشتن محتوا در اینستاگرام انجام می دهد، تعامل و اطلاع رسانی به فالوورهای خود است. نادیده گرفتن نظرات آنها این را آشکار می کند که شما واقعاً از ارتباط آنها قدردانی نمی کنید، که احتمالاً منجر به آنفالو می شود.

برای جلوگیری از این اتفاق، باید به مخاطبان خود گوش دهید و پاسخ دهید. مجبور نیستید به تک تک نظرات پاسخ دهید، اما سعی کنید با زدن روی نماد قلب در سمت راست هر نظر عادت کنید که حداقل به چند مورد پاسخ دهید یا حتی نظرات را لایک کنید. همچنین می‌توانید روی حساب‌های برخی از فالوورهای خود کلیک کنید تا با عکس‌ها و ویدیوهای آن‌ها درگیر شوید و آنها را دنبال کنید!

Instagram Fails شماره 7: استفاده از برنامه هایی که به صورت خودکار در اینستاگرام پست می شوند

ما متوجه شدیم: استفاده از برنامه‌ریزی اینستاگرام که به‌طور خودکار عکس‌های شما را در اینستاگرام پست می‌کند، راهی عالی برای صرفه‌جویی در زمان به نظر می‌رسد. مشکل اینجاست که اینستاگرام با اکثر شبکه های اجتماعی دیگر متفاوت است و اجازه نمی دهد برنامه های دیگر به طور خودکار برای شما پست بگذارند. هر اپلیکیشنی که بگوید به‌طور خودکار برای شما در اینستاگرام پست می‌کند، شرایط خدمات اینستاگرام را نقض می‌کند. این برای شما چه معنایی دارد؟ ممکن است اکانت شما از اینستاگرام مسدود شود!

برای اینکه واقعاً در اینستاگرام پست کنید، باید به یک تلفن همراه یا تبلت با برنامه اینستاگرام دسترسی داشته باشید و خودتان روی دکمه «پست» کلیک کنید. متأسفانه، در Later ما داستان های زیادی از کاربران برنامه های ارسال خودکار شنیده ایم که کل حساب اینستاگرام خود را به دلیل استفاده از این برنامه ها از دست داده اند. فقط ارزش ریسک کردن را ندارد!

بهترین برنامه‌ها برای زمان‌بندی پست‌های اینستاگرام، برنامه‌هایی هستند که وقتی زمان پست کردن فرا می‌رسد، یک اعلان فشار برای شما ارسال می‌کنند. بعد از اینکه پست‌های خود را با Later برنامه‌ریزی کردید، زمانی که زمان ارسال است، اعلانی دریافت خواهید کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اعلان را باز کنید و بعداً به طور خودکار عکس برنامه ریزی شده شما را به اینستاگرام بکشد و به طور خودکار کپشن از پیش نوشته شده شما را کپی کند. فقط کافیست در قسمت کپشن روی «جای‌گذاری» ضربه بزنید و برای پست کردن در اینستاگرام آماده هستید.

راه اندازی یک حساب کاربری موفق اینستاگرام برای کسب و کار می تواند کار سختی باشد! امیدواریم این راهنما به شما کمک کند تا از برخی از شکست‌های رایج اینستاگرام که می‌تواند برند شما را از ایجاد تعامل و فروش جلوگیری کند جلوگیری کند!

آماده اید تا با استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود حرکت کنید؟ بعد برنامه ریزی، مدیریت و برنامه ریزی پست های اینستاگرام را برای شما آسان می کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا