بازی

Survivor برای هر سبک بازی موضعی دارد

من اخیراً در مورد اینکه چگونه Star Wars Jedi: Survivor از گزینه‌های سفارشی‌سازی فراوان به تجربه بازیکن کمک می‌کند، نوشتم و به شما این احساس را می‌دهد که در حال ساخت یک Cal منحصر به فرد برای ترجیحات خود هستید. من کال خود را می پوشم و تا حدودی شخصیت او تحت تأثیر انتخاب های من قرار می گیرد. چیزی که من به آن اشاره نکردم این است که موضع‌گیری‌هایی که شما استفاده می‌کنید به این موضوع نیز کمک می‌کنند، پنج موضعی که از بین همه انتخاب می‌کنید، به کال نوعی فیزیکی متفاوت می‌دهند. همچنین به تغییر شرایط در برابر حریفان مختلف کمک می‌کند، اگرچه احتمالاً متوجه خواهید شد که چند موضع را پیش‌فرض می‌گیرید، فقط به این دلیل که آنها با بهترین بازی شما مطابقت دارند و می‌خواهید به کدام یک ارتقا دهید.

به عنوان مثال، من بیشتر از پایه بلستر و شمشیرهای نوری دوگانه استفاده کردم. استفاده از بلستر به من این امکان را می‌دهد که دشمنان ضعیف‌تر را از راه دور انتخاب کنم تا مجبور نباشم دائماً در هنگام مواجهه با دشمنان سرسخت‌تر، پیچ‌های بلستر را کنار بزنم، و همچنین به من کمک کرد تا رئیس‌ها را با ضربات قوی‌تر از بین ببرم و در عین حال از حملات اجتناب‌ناپذیر آنها فاصله بگیرم. . همچنین به نظر فوق العاده باحال بود.

مطالب مرتبط: جنگ ستارگان جدی: بازمانده مشکلی را برطرف می کند که همه دنباله ها با آن مبارزه می کنند

شمشیرهای نوری دوگانه به ویژه برای من مناسب بودند – آنها پرانرژی و بسیار سریع هستند، بنابراین من می توانستم به داخل بپرم، چند ضربه اسلش قوی داشته باشم، و قبل از اینکه آسیبی به آنها وارد شود، عقب نشینی کنم. من به ویژه دوست داشتم که حمله نیروی دوگانه به شما امکان می دهد حملات را به طور خودکار متوقف کنید، که حرکت عمدی را پاداش می دهد، هرچند شروع آن مدتی طول می کشد. من می توانم برای به خاطر سپردن الگوی حمله حریف وقت بگذارم، شکافی پیدا کنم که در آن از حرکت زور خود استفاده کنم و با انبوهی از ضربات تنبیهی به حریف ضربه بزنم.

با این حال، از زمانی که چند روز پیش بازی را به پایان رساندم، شریکم را در حال تماشای بازی بودم و سبک بازی او کاملاً متفاوت است. من از او در مورد مواضع مورد علاقه اش نظرسنجی کردم و رتبه او برعکس من بود. او شمشیر نوری تک پره را برای تعادل و سهولت استفاده ترجیح داد و گفت که این شمشیر به اندازه کافی همه کاره است تا در بیشتر رویارویی های دشمن از آن استفاده کند و نیازی نیست که در مورد تغییر موضع فکر کند. او همچنین شمشیر نوری دو تیغه را دوست داشت زیرا تمایل دارد دفاعی بازی کند و دوست دارد از حالت متحرک تری استفاده کند. به علاوه، می‌توانید به راحتی آن پیچ‌های بلستر مسلسل را منحرف کنید. می‌دانم که برای گروه‌هایی از دشمنان عالی است، اما هنوز هم متوجه شدم که بعداً در بازی به سرعت غرق می‌شوم، به خصوص زمانی که چندین ربات قوی در یک زمان به من حمله می‌کردند.

آخرین موضع، موضع کراس گارد است که من اصلا از آن استفاده نکردم. من آن را باز کردم، آن را روی یک Bedlam Raider امتحان کردم و به این نتیجه رسیدم که برای من نیست. کراس گارد بسیار کند است، اما به میزان باورنکردنی آسیب وارد می کند و تعداد شگفت انگیزی از ضربه ها را جذب می کند، بدون اینکه استقامت شما را به شدت کاهش دهد. اگر صبور باشید و زمان حملات خود را به درستی انجام دهید، می‌توانید دشمنان را در یک نوسان بزرگ بکشید، اما زمانی که طول می‌کشد تا شمشیر نوری شما متصل شود، شما را برای ضربه زدن باز می‌کند. من آدم صبوری نیستم، اما اگر یک شمشیر نوری غول‌پیکر و سنگین مناسب شماست، آن را انجام دهید. من دیده ام که مردم در توییتر در مورد آن بسیار هیجان زده هستند، و قطعا کشتن یک دشمن با یک ضربه زدن به موقع، رضایت بخش است، فقط با من کلیک نکرد.

تصویری از کال از بازی Star Wars Jedi Survivor که یک شمشیر نوری با یک Crossguard به دست دارد

من عاشق Jedi: Survivor موضع‌گیری‌های بسیار زیادی برای انواع مختلف بازیکنان دارد – این نشان می‌دهد که سبک‌های بازی متفاوت را مورد توجه قرار می‌دهد، اگرچه در حین انجام این کار، فانتزی قدرتمند جدی را خراب نمی‌کند. کال من سریع، قوی است و مانند یک پسر لعنتی ژنرال Z لباس می پوشد، و من او را به خاطر آن دوست دارم. کال شریک زندگی من متحرک است، سنتی و مانند کاسیان آندور لباس می پوشد، و من او را به خاطر همین دوست دارم. بازی خودش را به شما می‌سازد، همانطور که خودتان را به آن می‌سازید، و این خیلی جالب است.

بعدی: پایان بازمانده از جنگ ستارگان ضعیف ترین قسمت داستان آن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا