ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت چشم‌های بزرگ – سقوط 99٪، ادعای توکن شکست می‌خورد، ویدیوی Coffeezilla به زودی؟

سکه Big Eyes در روز پنجشنبه با قیمت 88 درصد کمتر از قیمت اعلام شده توسط تیم در Uniswap فهرست شد، سپس بیشتر سقوط کرد. توکن $BIG اکنون 99٪ کاهش یافته است، تقریباً 0.000007 دلار معامله می شود.

توکن $BIG با قیمت 0.0000743 دلار در Uniswap درج شد، در حالی که قیمت فهرست شده 0.0006 دلار اعلام شد. قیمت مرحله اول برای پیش فروش – که در اوت 2022 آغاز شد – 0.0001 دلار بود.

دارندگان سکه چشم بزرگ 95 درصد کاهش یافت

چندین دارنده اسکرین شات هایی مانند موارد زیر ارسال کردند که نشان می دهد سرمایه گذاری خود را در زمان راه اندازی Uniswap کاهش داده اند، برای مثال از موقعیت اولیه به ارزش 27 هزار دلار به 2 هزار دلار رسیده اند.

آیا Coffeezilla پروژه رمزنگاری Big Eyes را بررسی خواهد کرد؟

یکی از اینفلوئنسرهای رمزنگاری، جیکوب بوری، این سوال را مطرح کرد که آیا Big Eyes ICO یک کلاهبرداری است یا خیر و آن را با نوع “قالب کش” یوتیوبر آمریکایی استفان “کافیزیلا” فایندایسن مقایسه کرد.

در زمان نگارش این مقاله، Coffeezilla درباره پیش فروش Big Eyes یا سقوط قیمت آن از زمان راه‌اندازی در صرافی‌های کریپتو اظهار نظری نکرده است.

توکن $BIG در اولین صرافی متمرکز خود فهرست شد، پولونیکس، در 16 ژوئن، و همچنین DEX خود، Big Eyes Swap را راه اندازی کرد.

این فهرست اضافی CEX و DEX تاکنون به بهبود قیمت BIG دلار کمک نکرده است، و نه مشارکت ادعایی با کیف پول OKX.

اینفلوئنسرهای بیشتر از جمله Crypto Ahoy و کارل درباره رمزگذاری صحبت می کند حدس می زنند که پروژه رمزنگاری Big Eyes ممکن است به سایر قالیچه ها از جمله Firepin و Journart متصل شود.

چرا قیمت The Big Eyes سقوط کرد؟

تیم Big Eyes اظهار داشت که ربات‌های اولیه را با فروش مقداری «وجوه» انحلال کرده‌اند و سپس آن‌ها را دوباره به نقدینگی اضافه می‌کنند.

این اعلامیه به دنبال تصمیمات غیرمعمول دیگری مانند الزام معامله گران به پرداخت 100 دلار برای دریافت زودهنگام توکن های خود و تاخیر بیش از شش ساعته در راه اندازی بود.

صدها نظر نیز در مورد آن گذاشته شد @BigEyesCoin صفحه توییتر توسط دارندگانی که قادر به ادعای توکن‌های خود نیستند، با دریافت خطای تراکنش «نه خیلی کم».

به نظر می رسد که از ابتدا نقدینگی کافی ارائه نشده است و در زمان انتشار نقدینگی فقط 60 هزار دلار است و ارزش بازار توکن Big Eyes تقریباً 1 میلیون دلار است.

مشاهده آخرین نمودار قیمت Big Eyes در dextools.io در اینجا.

CryptoNews توصیه می‌کند با دقت در پروژه‌های رمزنگاری جدید سرمایه‌گذاری کنید و پروژه‌هایی را که دارای کاربرد و نقشه راه روشن هستند، اولویت‌بندی کنید.

ما دو گزینه با پتانسیل بالا را در خود بررسی کردیم پست قبلی نماد چشم بزرگ.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا