ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت سکه پپه با حجم معاملات 750 میلیون دلاری – آیا نهنگ‌ها می‌خرند؟

قیمت پپه کوین در 24 ساعت گذشته 13.5 درصد کاهش یافته است و افت آن به 0.00000227 دلار نیز نشان دهنده افت 47 درصدی از زمانی که توکن میم جدید در روز جمعه به بالاترین رقم تاریخ 0.00000431 دلار رسید.

علیرغم این کاهش، PEPE در هفته گذشته بیش از 200 درصد و در دو هفته گذشته بیش از 600 درصد افزایش یافته است، در حالی که آلتکوین نیز در مقایسه با کمترین قیمت ثبت شده توسط CoinGecko بیش از 4000 درصد افزایش یافته است.

این باعث می‌شود که در حال حاضر داغ‌ترین سکه در بین 100 سکه برتر باشد، با حجم معاملات 24 ساعته آن نسبت به زمانی که حتی چند روز بود، به میزان 750 میلیون دلار بسیار افزایش یافته است.

با توجه به این نقدینگی ادامه دار، این احتمال وجود دارد که PEPE در روزهای آینده شاهد دستاوردهای بیشتری باشد، زیرا تعدادی از نهنگ ها همچنان در موقعیت های بزرگ قرار دارند.

پیش‌بینی قیمت سکه پپه با حجم معاملات 750 میلیون دلاری – آیا نهنگ‌ها می‌خرند؟

نمودار PEPE نشان می دهد که در آستانه رسیدن به پایین ترین سطح کاهش فعلی خود است، با شاخص قدرت نسبی (بنفش) آن در چند ساعت گذشته به زیر 30 رسیده است، که نشان می دهد در حال فروش بیش از حد است.

1683542578 816 پیش‌بینی قیمت سکه پپه با حجم معاملات 750 میلیون دلاری
منبع: TradingView

به همین ترتیب، میانگین متحرک کوتاه مدت آن (زرد) در شرف پایین آمدن از میانگین بلندمدت (آبی) است و به محض انجام این کار، بازار می تواند انتظار داشته باشد که شروع به بهبود کند.

از سوی دیگر، سطح پشتیبانی PEPE از روز شنبه در حال کاهش بوده است، به این معنی که ممکن است هنوز چند سقوط اضافی وجود داشته باشد تا اینکه توکن میم بتواند دوباره افزایش یابد.

جدای از میم بودن خالص، یکی از دلایلی که PEPE چند روز قدرتمند را پشت سر گذاشته است این است که لیست هایی را در تعدادی از صرافی های بزرگ دریافت کرده است، از جمله Binance و خوب.

با توجه به اینکه به نظر می رسد OKX به تنهایی 4 درصد از کل عرضه PEPE را ذخیره کرده است، چنین لیست‌هایی واقعاً نقدینگی میم کوین را افزایش داده است، با حجم معاملات 24 ساعته آن به 750 میلیون دلار، از کمی بیش از 300 میلیون دلار در هفته گذشته.

و در حالی که قیمت PEPE به طور قابل توجهی کاهش یافته است، این واقعیت که تعدادی از نهنگ ها هنوز در موقعیت های بزرگ نشسته اند نشان می دهد که دوباره افزایش خواهد یافت، حداقل تا این نهنگ ها بتوانند کیسه های خود را رها کنند.

در حالی که در گذشته متذکر شده بودیم که هیچ چیز در مورد بنیانگذاران و تیم PEPE شناخته نشده است، توکن میم قبلاً طرفداران و جامعه قوی ایجاد کرده است و شانس یک فرش بزرگ را کاهش می دهد.

در واقع، اکنون پنجاهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است، در حالی که پنج روز پیش در رتبه 98 قرار داشت و در 28 آوریل رتبه 263 را داشت.

همچنین بیش از 107000 دارنده دارد که نشان از سرعت انفجار آن در صحنه و تبدیل شدن به یک «دوج کوین جدید» است.

با توجه به شتاب مداوم آن، انتظار اینکه از 0.00000219 دلار حرکت کند و در چند هفته آینده 0.000003 دلار، 0.000004 دلار و بالاتر را به دست آورد، غیرواقعی نیست.

در بلندمدت، رشد پایدار آن به بازیابی بازار گسترده‌تر و جذب حامیان بیشتر توسط سکه بستگی دارد، که موفقیت‌های اخیر آن مطمئناً دور از ذهن نیست.

اکنون کریپتو بخرید

فصل میم توکن؟

ورود PEPE در میان موجی از توکن‌های میم مشابه دیگر اتفاق می‌افتد که اساساً فرمول Shiba Inu و Dogecoin را گرفته‌اند و آن را به طور قابل توجهی تقویت کرده‌اند.

یکی دیگر از اینها، باب اسفنجی (اسفنجی) است، یک ارز دیجیتال جدید ERC-20 که از زمان ثبت نام مستقیم در Uniswap در 4 می، بیش از 5000 درصد افزایش یافته است.

همچنین طبق گفته CoinMarketCap، در 24 ساعت گذشته 63 درصد افزایش یافته است، افزایشی که نشان می دهد شتاب آن بسیار ادامه دارد.

چیزی که به خصوص در مورد SPONGE امیدوار کننده است این است که برخلاف PEPE، هنوز در صرافی های اصلی فهرست نشده است.

این بدان معناست که بزرگترین دستاوردهای آن هنوز در راه است و فرصتی برای شرکت در راهپیمایی‌های آینده فراهم می‌کند.

همانند PEPE، تقریباً هیچ چیز در مورد تیم و بنیانگذاران SPONGE شناخته نشده است، اما بازار قبلاً به سمت این توکن هجوم آورده است، چیزی که در نهایت به آن جامعه هواداران و زندگی خود می بخشد.

با توجه به اینکه در حال حاضر 8700 دارنده دارد (در مقایسه با 1400 نگهدارنده که به سختی چند روز پیش بود)، به سرعت شروع به رشد کرده است و ممکن است به طور بالقوه جای PEPE را به عنوان نماد میم پرطرفدار بعدی بگیرد.

و با حداکثر عرضه توکن 40.4 میلیارد SPONGE (که قطعاً کمتر از 420 تریلیون PEPE است)، قیمت آن می تواند به راحتی با شروع تقاضای بزرگ افزایش یابد.

امروز باب اسفنجی را بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا