بازی

بزرگترین حفره های طرح در پرسونا 3 بارگذاری مجدد

از بین تمام بازسازی‌هایی که در سال‌های اخیر منتشر شده‌اند، Persona 3 Reload با نزدیک نگه داشتن چیزها تا حد امکان به نسخه اصلی و در عین حال افزودن بهبودهای جدید در کیفیت زندگی که فقط به تجربه بازسازی‌شده JRPG اضافه می‌کند، متمایز است. بازی بسیار نزدیک به بازی اصلی PS2 با محدودیت‌هایی هم برای گیم‌پلی و هم برای نقاط داستانی همراه است.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

چه به خاطر محصول زمانه بودن باشد، چه به دلیل یک تصمیم خلاقانه فعال، لحظاتی در داستان وجود دارد که باعث می شود سر خود را خارانید و متعجب شوید که چرا به جای آن این موضوع را تغییر نداده اند. این لیست قرار است نگاهی به چیزهایی بیاندازد که تا به امروز هنوز معنی ندارند. کدام یک از این لحظات باعث شد سرتان را بخارید؟

7 رقصندگان در فرار

The Party Vibes کجاست؟

ماکوتو حامیان باشگاه را تماشا می کند "نه" در بازی Persona 3 Reload در جای خود برقصید

با در نظر گرفتن محدودیت‌های گرافیکی بازی‌های قدیمی‌تر Persona 3، هر دو نسخه PS2 و PSP، قابل درک بود که برخی از گوشه‌ها باید بریده می‌شد تا همه محتوای دیگر متناسب شوند. بنابراین، رقصندگان کلوپ شبانه Escapade در حالی که به یک طبقه خالی نگاه می کنند، تقریباً به تصورات شما سپرده می شوند.

در Persona 3 Reload، آن‌ها با افزودن افراد بیشتر تغییراتی ایجاد کرده‌اند، اما انتخاب گیج‌کننده‌ای را انجام داده‌اند که آنها را کاملاً در خارج از همان دو یا سه نفری که در نسخه‌های قدیمی‌تر می‌رقصیدند، ایستاده‌اند. نه تنها این، رقصندگان به اندازه قبل پر جنب و جوش نیستند، به جای مشت زدن های هیپی که در نسخه اصلی داشتیم، کمی دو مرحله ای به بازیکنان می دهند. یک قدم کوچک به عقب.

6 تمایل افسر کوروساوا برای فروش سلاح به شما

آیا او از نظر فنی قانون را زیر پا نمی گذارد؟

افسر کوروساوا برای فروش اسلحه به نوجوانان در Persona 3 Reload آماده می شود

افسر کوروساوا علیرغم نداشتن پتانسیل و بی اطلاعی از ساعت تاریکی یا سایه ها، می داند که اتفاق عجیبی در شهر ایواتودای در حال وقوع است. شاید او یک حس ششم داشته باشد، یا شاید افزایش تعداد قربانیان سندروم بی تفاوتی در گوشه و کنار شهر او را نگران کرده باشد، اما او تصمیم گرفته است به خدمه SEES کمک کند.

چگونه؟ البته با اجازه دادن به نوجوانان برای خرید و فروش سلاح های خطرناک! اما به طور جدی، چه چیزی باعث شد که او بفهمد که بهترین راه برای کمک به غیرنظامیان و SEES فروش سلاح است؟ سلاح‌ها در ژاپن غیرقانونی هستند و به شدت تحت نظارت قرار می‌گیرند، بنابراین دیدن او فقط در حال فروش سلاح‌های خطرناک به نظر می‌رسد.

5 شوخی های شینجی ایکوتسوکی

چرا کسی به او نگفت که آنها وحشتناک هستند؟

Shinji Ikutsuki در حال شکستن خود در Persona 3 Reload

هنر جناس‌سازی هنری است که خیلی‌ها می‌توانند آن را بیاموزند، اما تعداد کمی می‌توانند بر آن مسلط شوند. شینجی ایکوتسوکی نتوانسته کوچکترین تسلط بر آن داشته باشد. هر زمان که بعد از مدرسه وارد خوابگاه خود می شوید و مردی با کت و شلوار قهوه ای را می بینید که در اتاق نشیمن نشسته است، می دانید که در زمان بدی هستید.

هیچ یک از سایر اعضای SEES از هیچ یک از بازی های شکست خورده او لذت نمی برند، اما هیچ یک از آنها نمی توانند موضوع را خارج از نظرات snide زیر لب یا ناله های شنیدنی خود مطرح کنند. شاید اگر صراحتاً به او می‌گفتند که بازی خود را افزایش دهد یا کلاً متوقف شود. علیرغم آنچه که متوجه شدید او چه کرده است، این هنوز فاحش ترین جنایتی است که او در بازی انجام داده است.

4 عدم وجود FemC

او می توانست یک تجربه کاملاً جدید باشد

Kotone Shiomi از اولین حضورش در Persona 3 Portable

به طور روایی، Persona 3 Reload تقریباً با نسخه اصلی PS2 و FES منتشر شده بعدی (مخفف Festival) یکسان است. چیزهایی مانند روابط بین شخصیت اصلی ماکوتو و اعضای همکار آکیهیکو و جونپی و همچنین تعامل با استرگا وجود داشته است که شکل گرفته است.

مربوط

سازنده Persona 3 Reload می گوید “هیچ شانسی” برای اضافه شدن FeMC وجود ندارد

همین طرفداران Kotone، آن را جمع کنید.

اما با همه اینها، هزینه زیادی به همراه داشت: شخصیت اصلی زن که به طور متعارف کوتونه شیومی نام داشت. در ابتدا ضرر بزرگی به نظر نمی رسد، اما نداشتن او شما را از دریافت چندین پیوند اجتماعی از اعضای مرد SEES خود، به ویژه آکیهیکو و جونپی که در بالا ذکر شد، باز می دارد.

3 فوکا در تارتاروس در طول روز

وقتی او آنجا بود چه اتفاقی برای او افتاد؟

آکیهیکو، جونپای و ماکوتو فوکا را در تارتاروس در Persona 3 Reload پیدا می‌کنند

تارتاروس و ساعت تاریک رازهای زیادی را در داخل دیوارهای مخدوش خود نگه می دارد، و هیچ کدام را در اولین ورود خود پیدا نمی کنید. راز به آرامی در هر طبقه آشکار می شود، اما مهم نیست که چقدر راه بروید، برخی از سوالات به سادگی پاسخ داده نمی شوند. مثلاً در طول روز چه اتفاقی برای سایه ها و برج می افتد؟

ناوبر فوکا پس از قفل شدن توسط قلدرها در تارتاروس گم می شود، سپس با بازگشت مدرسه به حالت عادی ناپدید می شود. این نظریه وجود دارد که زمانی که او در آنجا سپری کرده است مانند دنیای واقعی سپری نشده است، بنابراین به جای اینکه روزها غیبت کند، از نظر فنی فقط چند ساعت در داخل تارتاروس بوده است. آنچه برای او اتفاق می افتد در حالی که روز ادامه دارد هرگز توضیح داده نمی شود.

2 معلمی که با هیچ عواقبی روبرو نشد

چگونه او با از دست دادن یک دانش آموز کامل خلاص شد؟

میتسورو آقای اکودا را سرزنش می کند در حالی که یوکاری، ماکوتو و جونپی در پرسونا 3 بارگذاری مجدد می شوند.

اگرچه آقای اکودا مستقیماً مسئول ناپدید شدن فووکا نبود، اما نیازی به فشار زیادی در مورد ناپدید شدن مرموز فوکا در ماه ژوئن نداشت. ابتدا دروغ می گوید و هفته ها به مدرسه می گوید که او بیمار است و در خانه است، سپس به محض اینکه حقیقت آشکار شد، کاری جز بالا انداختن شانه هایش انجام نمی دهد. سطح بی توجهی او برای رفاه او وحشتناک است.

هنگامی که میتسورو می آید و قدرت خود را بر او تثبیت می کند، به او اطلاع می دهد که عواقب جدی برای انفعالات او وجود خواهد داشت. با این حال، در طول بقیه بازی، هیچ کاری انجام نمی شود، و او هنوز یک معلم بسیار برجسته است. معلوم نیست او چگونه توانست از غفلت سنگدلانه خود خلاص شود، اما حیف است که می کند.

1 هدف واقعی Strega

آیا آنها فقط برای سود شخصی هستند؟

Strega می رود تا در معرفی آنها در Persona 3 Reload به مردی شلیک کند

اعضای Strega پس از آزمایش توسط گروه Kirijo، به نظر می‌رسد که گم شده‌اند و با تجارت جنبی خود زمان می‌خرند. به نظر نمی رسد آنها هدف واقعی دیگری جز ادامه زندگی و پیشرفت در ساعت تاریکی و شخصیت هایشان داشته باشند. آنها سرگردان می شوند و می گویند که در لحظه زندگی می کنند، اما به راحتی چیز دیگری در زیر سطح وجود دارد.

مرگ به سرعت برای آنها در راه است، بنابراین چه نایکس ظاهر شود یا نه (البته اینطور است)، سرنوشت آنها برای مردن است، پس چرا سعی نکنید همه را با خود بیاورید؟ اگرچه ما بینش کمی بیشتر در مورد انگیزه های گفته شده به دست می آوریم، و همچنین نگاهی اجمالی به انبار متروکه ای که آنها در آن زندگی می کنند می بینیم، هنوز هم کم عمق ترین روایت بازی وجود دارد و وضوح یک هدف واقعی را ندارد و آنها را به معمایی بزرگتر تبدیل می کند. از نایکس

بعد

Persona 3 Reload: همه پرسونای NG+، رتبه بندی شده

این پرسوناها برای حمل به NG+ در Persona 3 Reload ایده آل هستند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا