بازی

چگونه سایه نائوتو را در Persona 4 Golden شکست دهیم

لینک های سریع

  • آمار و حملات نائوتو را سایه بزنید
  • استراتژی نبرد سایه نائوتو

Persona 4 Golden یو و تیم تحقیقاتی را می‌بیند که در حال مبارزه در سراسر جهان در داخل تلویزیون برای نجات ساکنان اینابا هستند، و نفر بعدی که در خدمت شماست دوست دیگری است – نائوتو شیروگان، “شاهزاده کارآگاه” که برای کمک به پلیس محلی به اینابا آمده است مجموعه ای از ناپدید شدن ها


مطالب مرتبط: Persona 4 Golden: Secret Laboratory Walkthrough

اما نائوتو بخش هایی از خودش را دارد که باید قبل از اینکه بتواند به طور رسمی به تیم تحقیقاتی شما بپیوندد تا آخر بازی با آنها مقابله کند، اما جذب او به شما امکان دسترسی به جادوی جدید را می دهد. برای کمک به از بین بردن Shadow Naoto، راهنمای زیر را ادامه دهید.

اگرچه ما در راهنماهای سایه رئیس خود بر مبارزه تمرکز می کنیم، این مقاله ممکن است همچنان حاوی اسپویل هایی برای طرح Persona 4 Golden باشد.


آمار و حملات نائوتو را سایه بزنید

در زیر، جدول کاملی را مشاهده خواهید کرد که تمام حملات و تمایلات Shadow Naoto را برای نبرد علیه او در Persona 4 Golden فهرست می کند.

کلید جدول وابستگی شخصی

برچسب

توضیح

خ

این سایه در برابر این عنصر قوی است و حملات این عنصر مقابله می کند آسیب کمتر.

هفته

این سایه در برابر این عنصر ضعیف است و حملات این عنصر مقابله می کند آسیب بیشتر.

هرزه

این سایه حملات این عنصر را دفع می کند، معکوس کردن آسیب بر شما

باطل

این سایه، حملات این عنصر را باطل می کند و به همین ترتیب، آنها مقابله می کنند بدون آسیب.

Drn

این سایه از حملات این عنصر سلامتی به دست می آورد، بنابراین حملات این سایه را التیام بخش.

حملات این عنصر معامله آسیب عادی به سایه

نمودار میل نائوتو سایه

قرابت ها و ضعف ها

فیزیک

آتش

یخ

الکتریک

باد

سبک

تاریک

عالمی.

خ

(125٪ آسیب می بیند)

باطل

باطل

مهارت ها و حملات

Agidyne

آسیب شدید آتش به یک دشمن

ماراگیدین

خسارت سنگین آتش به همه دشمنان

بوفودین

آسیب یخ سنگین به یک دشمن

مافوداین

آسیب یخ سنگین به همه دشمنان

زیودین

آسیب الکتریکی سنگین به یک دشمن

مازیودین

آسیب الکتریکی سنگین به همه دشمنان

گارودین

آسیب شدید باد به یک دشمن

ماگارودین

خسارت شدید باد به همه دشمنان

تیغ شجاع

آسیب شدید حمله فیزیکی به یک دشمن

شارژ ذهن

حمله جادویی بعدی نائوتو با قدرت 250 درصد ضربه می زند

افزایش دهنده حرارت

حمله، دفاع، و ضربه/فرار یک متحد را برای سه نوبت افزایش می دهد

ناتوانی

حمله، دفاع و ضربه/فرار یک دشمن را برای سه نوبت کاهش می دهد

تتراکارن

منعکس کننده یک حرکت آسیب فیزیکی به سمت مهاجم است

ماکاراکارن

منعکس کننده یک حرکت آسیب جادویی به سمت مهاجم است (به جز حق تعالی)

دکوندا

جریمه های آماری در مهمانی کاربر را لغو می کند

دکاجا

پاداش های دولتی به طرف مقابل را لغو می کند

چشم گلگلیم

HP یک دشمن را به یکی می‌اندازد، با این شانس برای ایجاد انرژی

نرخ بی صدا

HP و SP یک دشمن را کاهش می دهد، با فرصتی برای ایجاد سکوت

عنصر صفر

تمام مقاومت های عنصری را بر روی همه دشمنان لغو می کند

مطالب مرتبط: Persona 4 Golden: Every Dungeon, Ranked

استراتژی نبرد سایه نائوتو

shadow naoto casting maziodyne روی گروه در پرسونای 4 طلایی

اکثر مبارزه شما با Naoto’s Shadow یک تبادل آسیب بسیار ساده، اما او چند حرکت دارد که باید در طول نبرد مراقب آنها باشید.

چشم گلگلیم

ممکن است تحریک کننده ترین حرکت او باشد، چشم گلگلیم شما را خرد می کند HP به یک هنگامی که ضربه می زند، و یک شانس غیر قابل چشم پوشی برای ایجاد دارد انرژی.

این وضعیت تغییر می کند آمار شما را نصف می کند، حمله و دفاع شما را به میزان قابل توجهی بدتر می کند.

از نظر فنی، Galgalim Eyes استفاده می کند جادوی قادر مطلق، اجتناب از آن را غیرممکن می کند. می توانید اجتناب کنید اشتیاق با مهارت های غیرفعال، اما خود آسیب اجتناب ناپذیر است.

ری را بی صدا کن

یک حمله چند وجهی، ری را بی صدا کن اگر ضربه بزند صدمه می زند نه تنها این کار را می کند مقداری از HP و SP خود را به Shadow Naoto بریزید، اما شما همچنین در معرض خطر ابتلا به آن هستید سکوت.

سکوت اعضای حزب را به آن مبتلا می کند قادر به استفاده از Persona خود نیست. اگر این کار را نکنند پیش فرض حرکات فیزیکی است، آنها ممکن است زباله تبدیل به تلاش برای استفاده از سحر و جادو.

بازیابی HP و SP به اندازه کافی آسان است، اما مطمئن باشید زود با سکوت کنار بیای، همانطور که می تواند و چند نوبت گرانبها را از شما می گیرد.

shadow naoto از گروه می پرسد که چرا آنها فقط در شخصیت 4 طلایی نمی میرند

با این حال، با استقرار a آینه جادویی یا ریخته گری ماکاراکارن فقط در نقطه مناسب، شما می توانید منعکس کننده Mute Ray در سایه نائوتو.

رنج وضعیت برای او همان است که برای تیم شما. اگر Mute Ray به Shadow Naoto برخورد کند، پس او نمی تواند از Persona خود نیز استفاده کند. او ممکن است نوبت خود را هدر دهد، یا ممکن است به طور پیش فرض به علاقه مندان و مخالفان خود عمل کند.

عنصر صفر

عنصر صفر به احتمال زیاد جایی که شما با این مبارزه با مشکل مواجه خواهید شد، مانند این حرکت مقاومت های عنصری شما را خنثی می کند، هر حرکت جادویی تهاجمی را بازی منصفانه برای نائوتو می سازد.

وقتی این اتفاق می افتد، تمام تمایلات شما به معمولی تغییر کرده استیعنی هر حرکتی می تواند به هر کسی ضربه بزند. این زمانی است که مهم تر از همیشه است یک شفا دهنده در مهمانی داشته باشید، مثل تو اراده اینجا آسیب می بیند

یک راه خوب برای مدیریت Shadow Naoto داشتن است کسی در حال بازیگری علاقه مندان و بدبین ها همراه با حملات آنها

سایه نائوتو چند مورد دارد حرکاتی که می تواند آمار او را افزایش دهدو در دعوائی که او در حال حاضر صدمات زیادی وارد کرده است، قطعاً نمی خواهید که او بیشتر از حد معمول به شما ضربه بزند.

teddie casting mediarama در حین نبرد با سایه نائوتو در پرسونای 4 طلایی

برای مبارزه با Naoto’s Shadow در P4G، توصیه می کنیم آن را بیاورید یک شفا دهنده، کانجی، و یا یوسوکه یا چی. مهم نیست چه کسی با شماست، پیشنهاد می کنیم در کنار شما باشید Lv. 50-55 برای مقابله با سایه نائوتو.

اگر هر کدام یوسوکه یا چی خود را داشته باشند پرسونای فرم دوم، آنها را بر دیگری انتخاب کنید، همانطور که هر دو پرسونای نهایی آنها خواهند داشت تمایلات را تغییر داد

یوسوکه پرسونای تکامل یافته، سوزانو-او، ضعف الکتریکی ندارد، در برابر آتش مقاومت می کند و جادوی باد را به کلی از بین می برد. از سوی دیگر، چیه پرسونای تکامل یافته، سوزوکا گونگ، دیگر ضعف آتش ندارد و اکنون یخ را به جای مقاومت در برابر آن باطل می کند.

بدون در نظر گرفتن، کانجی یک چیز ضروری است، همانطور که احتمالاً متوجه خواهید شد که او این کار را می کند بیشترین آسیب در طول این مبارزه

این به این دلیل است که Shadow Naoto هیچ کدام را ندارد نقاط ضعف، او یک دارد نقطه نرم پنهان در برابر حملات الکتریکی

سایه نائوتو می گیرد 125 درصد آسیب ناشی از حرکت های الکتریکیبنابراین اگرچه این یک ضعف کامل نیست، اما قطعاً چیزی است که باید در مبارزه از آن استفاده کرد.

با توجه به یوکیکو یا تدیجادوی اصلی آنها در اینجا محدود نخواهد بود، اما به عنوان یک شفا دهنده، او یک ویژگی اصلی در تیم شما خواهد بود.

سایه نائوتو دارد -مهارت های هر قرابت را تقویت کند و بیش از توانایی است نقاط ضعف تیم خود را هدف قرار دهیدبنابراین نترسید که درمانگرتان به جای Shadow Naoto، فقط بر روی HP تیمتان تمرکز کند.

یوکیکو یاد خواهد گرفت آمریتا وقتی رسیدی رتبه 6 پیوند اجتماعی او، که می تواند بیماری های وضعیت را برای مهمانی شما درمان کند.

تدیاز سوی دیگر، وقتی به آن برسد، آن را یاد خواهد گرفت Lv. 61.

shadow naoto نفی تغییرات آماری در تیم شما در پرسونای 4 طلایی

در نهایت، بهترین شرط شما برای پرسونای خودتان خواهد بود برای آوردن یکی که هیچ نقطه ضعف عنصری ندارد. اکثریت سایه حملات نائوتو هستند عنصری در طبیعت، بنابراین توانایی مقابله با جادو بسیار مهم است.

و از آنجایی که او طیف کاملی از جادو دارد که با آن می تواند به مهمانی شما حمله کند، دشوار است دقیقاً مشخص کنید که اگر نقطه ضعفی را هدف قرار ندهد چه زمانی می تواند از چه کاری استفاده کند. اگر می توانید به آن کمک کنید، به سادگی به او نقطه ضعفی برای هدف قرار دادن ندهید وقتی عنصر صفر فعال نیست.

و اگر می توانید آن را دو برابر کنید با یک شخصی که جادوی الکتریکی را می شناسد، حتی بهتر! تام لین یک مثال عالی است، اما تا زمانی که به آن نرسیده اید نمی توانید آن را ترکیب کنید Lv. 53، پس آماده باشید

بعدی: Persona 4: هر عضو حزب، رتبه بندی شده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا