بازی

چه چیزی به NG+ در Persona 5 Royal منتقل می شود؟

در حالی که برای اولین بار خود را از طریق Persona 5 Royal هنگامی که بازی را دریافت می کنید، تمرکز اصلی است، بسیاری از طرفداران این سری آنقدر عاشق P5R هستند که تقریباً بلافاصله وارد بازی جدید Persona 5 Royal می شوند. اما، اگر کمی بیش از 100 ساعت برای تکمیل این JRPG متراکم وقت گذاشته اید، باید بدانید که قبل از شروع اجرای دوم، در چه چیزی قرار دارید.


مطالب مرتبط: چه مدت طول می کشد تا Persona 5 Royal را شکست دهید؟

خوشبختانه، چیزهای زیادی در بازی پلاس جدید P5R وجود دارد که سال دوم شما را در توکیو حتی روان‌تر از سال اول می‌کند. برای اینکه بدانید چه چیزی در +NG P5R وجود دارد، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

گیمر ویدیوی روز

به روز شده در 15 مارس 2023 توسط گابریل کاستانیا: هیاهو در مورد Persona 5 Royal هنوز به پایان نرسیده است، و با توجه به اینکه این بازی همچنان بسیار مورد علاقه طرفداران است، می‌خواهیم لحظه‌ای به سراغ برخی از راهنماهای قدیمی‌تر برویم تا کمی TLC برای جدیدترین موج‌های Phantom Thieves به آنها بدهیم. اگر آماده هستید که دوباره به شوجین برگردید و یک سال دزدی دیگر را انجام دهید، راهنمای شروع بازی جدید Persona 5 Royal New Game Plus ما تمام اطلاعاتی را دارد که می‌خواهید قبل از شروع بدانید.

از آنجایی که نمی‌توانید اجرای NG+ از Persona 5 Royal را تا زمانی که بازی را به پایان برسانید، شروع کنید، این راهنما حاوی اسپویل‌هایی برای داستان Persona 5 Royal است.


چرا بازی جدید Persona 5 Royal را شروع کنیم؟

به همان اندازه که برخی از مردم P5R را دوست دارند، ممکن است تعجب کنید که چرا ممکن است کسی اجرای بازی NG+ را با زمان اتمام سه رقمی انتخاب کند. اما، Persona یک JRPG بسیار محبوب است که به طور مداوم در بین بهترین و نمادین ترین ها رتبه بندی می شود، و برخی از طرفداران به سادگی نمی توانند به اندازه کافی دریافت کنند.

اول، آنجا ممکن است چیزهایی باشد که از دست داده اید اولین باری که از بازی می گذرید که دوست دارید ببینید، یا اینکه شما نیاز تا 100 درصد کامل شدن خود را ببینید. این در واقع است 100 درصد بازی بدون بازی NG+ امکان پذیر نیست.

یکی از دلایل آن این است که شما نمی توانید برای اولین بار از طریق بازی Compendium را تمام کنید.

برای تکمیل کامل آن، باید بازی جدید Persona 5 Royal’s Game Plus را بازی کنید، زیرا راهی برای ورود به سیستم وجود ندارد. شیطان، پرسونا جوکر در پایان اولین اجرای شما، پس از مبارزه با باس نهایی بازی، یلداباث را شکست می داد.

Persona 5 Royal Joker و Satanael در شرف پایان دادن به مبارزه Yaldabaoth هستند

با حمل Compendium، می‌توانید Satanael را دوباره برای استفاده فوری از آن خارج کنید.

با مجموع 47 جام و دستاورد، که بسیاری از آنها با رویدادها و تصمیمات اختیاری مرتبط هستند که ممکن است نگرفته باشید، NG+ یک راه عالی برای کلکسیون تروفی خود را تمام کنید.

علاوه بر این، با چنین برنامه فشرده لازم است همه چیز را در بازی ببینید و انجام دهید، اگر همراه با راهنمای 100 درصدی ما برای بازی دنبال نکرده اید، ممکن است برای اولین بار برخی از پیوندهای اجتماعی را از دست بدهید.

شما نیازی به مرور مواردی که قبلاً تکمیل کرده اید نخواهید داشت، اما NG+ یک راه عالی برای انجام این کار است وقت خود را با پیوندهای اجتماعی که از دست داده اید بگذرانید. شما همچنین می توانید انتخاب کنید عاشقانه یک شخصیت متفاوت نسبت به دفعه اول (یا حتی انتخاب کنید که با همه آنها در یک زمان قرار ملاقات بگذارید).

پرسونا: خلاصه خود را بیاورید

حملات پرسونا

با Compendium به‌عنوان پایه اصلی تجربه Persona 5 Royal، بدون شک تعجب می‌کنید که چه تعداد از فیوژن‌ها و پرسوناهای فوق‌العاده شما را به همراه خواهند داشت.

اطلاعات شخصی که منتقل می شود

چه چیزی ادامه دارد؟

یادداشت

خلاصه شما

کل خلاصه شما با این حال، زمانی که اولین بازی خود را به پایان رساندید، وقتی قفل Compendium را در NG+ باز کنید، چگونه خواهد بود.

دقیقاً همانطور که دوقلوها از آنها درخواست می کنند، پرسوناهای مورد نیاز برای معتمد Strength خود را ثبت کنید. به این ترتیب، شما به سادگی می‌توانید این پرسوناها را پس بگیرید و به آنها نشان دهید، زیرا می‌توانید آنها را برای یک راه سریع برای سطح کردن افراد معتمد قدرت خود بپردازید. این امر مخصوصاً در صورتی صادق است که اولین بار محرم دوقلو را به پایان نرسانید، زیرا به شما امکان می‌دهد از ادغام در اولین رتبه‌بندی افراد مورد اعتماد خود صرف نظر کنید.

داده های وابستگی عنصری از Combat

هر داده ای که در مورد تمایلات و ضعف های دشمن در طول نبرد آموخته اید.

این که آیا شما واقعاً Persona مورد نظر را دستگیر کرده اید، هر شخصیتی که قبلاً در اولین بازی با آنها مبارزه کرده اید، قبل از اینکه نقاط ضعف آنها را بدانید، این بار نیازی به تجزیه و تحلیل ندارند. (این در خارج از نبردهای آموزشی صادق است، که همچنان شما را مجبور می‌کند طوری بازی کنید که انگار اولین بار است.)

فقط مراقب باشید که با استفاده از شخصیت های سطح بالا در بازی اولیه می توانید اولین قصرهای خود را بسازید به طرز مسخره ای آسان. اگر هدف مورد نظر این باشد، عالی است!

اما، اگر می خواهید برای بار دوم دوباره کمی چالش ایجاد کنید، توصیه می کنیم ذخیره Personas با قدرت فوق العاده برای بعد.

آمار: شما و تیم

جوکر با یک هم تیمی در Jazz Club جدید Persona 5 Royal

ما می دانیم که شما برای اولین بار از طریق بازی روی آمارهای اجتماعی خود بسیار سخت کار کردید! با این حال، با توجه به تعداد زیاد آمارهای مختلف، ممکن است مجبور شده باشید یک پیوند اجتماعی را از دست بدهید زیرا یک آمار به اندازه کافی بالا نبوده است، یا حتی ممکن است رتبه بندی آمار خود را به پایان نرسانده باشید.

صرف نظر از این، اگر کنجکاو هستید که کدام آمار به NG+ منتقل می شود، پاسخ ها در جدول زیر آمده است.

آماری که ادامه دارد

چه چیزی ادامه دارد؟

یادداشت

آمار اجتماعی

هرچه آمار اجتماعی شما در زمان اتمام اولین اجرا بود، همان چیزی است که در اجرای دوم خود با آن شروع خواهید کرد.

اگر تمام آمارهای اجتماعی خود را در اولین بازی خود به پایان رسانده اید، دیگر نیازی به صرف زمان برای کار روی آنها در NG+ نخواهید داشت و می توانید مستقیماً وارد پیوندهای اجتماعی و فعالیت های خود شوید. اگر شما نکرد تمام آمار خود را به حداکثر برسانید، اکنون شانس شماست.

دستاوردهای HP و SP

پاداش های اضافه شده از آموزش اختیاری.

هر تمرینی که جوکر در بازی گذشته انجام داده بودید (تمرین در خانه یا مدیتیشن در معبد) ادامه خواهد داشت. تا زمانی که قفل محرمانه باز نشود، تقویت‌های مربوط به هیچ یک از محرمان اعمال نخواهد شد.

جلوه های کوکتل کلاب جاز

تمام مهارت هایی که تیم شما از رفتن به کلاب جاز آموخته است.

هم تیمی های شما این کار را خواهند کرد نه تقویتی را که از طریق کوکتل های یکشنبه به دست آورده اند، فقط از بازدیدهای منظم حفظ کنید.

سطح بازیکن شما تغییر نمی کند. با این حال، حفظ Compendium و افزایش آمار به شما کمک می‌کند تا به سرعت پشتیبان‌گیری کنید.

مطالب مرتبط: Persona 5 Royal: Guide To Every Trophy

موجودی شما: پول، چیزهای خوب، و بیشتر

کار پاره وقت Persona 5 Can Dos

دزد فانتوم بودن ارزان نیست! در طول اولین اجرای بازی خود، ین های بی شماری را برای سلاح ها، زره ها و موارد دیگر خرج می کنید – پس چه چیزی در ذخیره جدید Game Plus با شما خواهد بود؟

مواردی که حمل می شوند

چه چیزی ادامه دارد؟

یادداشت

ین به دست آورده است

هر پولی که در پایان بازی اصلی خود داشته باشید، با شروع اجرای NG+ در کیف پول شما خواهد بود.

برخی از بازیکنانی که می‌دانند وارد یک NG+ می‌شوند، این کار را خواهند کرد مزرعه برای ین قبل از اینکه بازی اصلی خود را به پایان برسانند، به دشمنان سطح بالا و سطوح Mementos دسترسی پیدا کنید تا بهترین جوایز را در زمانی که آن‌ها در آنجا هستند و می‌توانند بدست آورند. شما می توانید Personas قوی خود را دوباره بخرید، اما پرسونای قوی برای برداشت گران است، پس حتما بیاورید مقداری اگر قصد دارید زودتر از آنها استفاده کنید.

تجهیزات جنگی

  • همه سلاح ها
  • تمام زره
  • کلیه لوازم جانبی

با این حال، قبل از شروع نفوذ، تیم خود را بررسی کنید – این موارد به طور خودکار برای شما یا هم تیمی هایتان دوباره تجهیز نمی شوند، پس حتما این کار را به صورت دستی انجام دهید تا از مزایای آن بهره مند شوید!

موارد کلیدی

هر موردی دریافت می‌شود که شما یک پیوند اجتماعی را در اولین اجرای بازی به حداکثر برسانید. هر چیزی که در جیب اقلام کلیدی ثبت شود، از جمله هدایای کریسمس از هر دوست دختر نیز باقی خواهد ماند.

این آیتم‌ها امکان ترکیب فوری شخصیت‌های نهایی هر آرکانایی را که شما آیتم را برای آن دارید، فراهم می‌کند.

سفارشی سازی تفنگ

هر گونه تغییری که در اسلحه های شما در Untouchables انجام شده است.

هرچه به Munehisa Iwai، مالک مغازه نزدیک‌تر شوید، گزینه‌های سفارشی‌سازی بهتری کسب می‌کنید، بنابراین ارزش دارد که معتمد او را برای تجهیزات جدید و تخفیف‌ها رتبه‌بندی کنید!

کارت های مهارت

هر کارت مهارت استفاده نشده

اگر کارت مهارتی برای پرسونا اعمال شده باشد، در انبار شما تمام می شود. فقط کارت هایی که هنوز استفاده نشده اند منتقل می شوند. اگر از کارتی استفاده کرده اید اما فراموش کرده اید که Persona را با آن حرکت جدید قبل از ترکیب کردن یا خلاص شدن از شر آن ثبت کنید، باید دوباره آن کارت را دریافت کنید.

تجهیزات مینی بازی

همه میله های ماهیگیری و دارت تخصصی.

اگرچه تیراندازی در بیلیارد برای قدرتمندتر کردن مهمانی شما بسیار ضروری است، اما نمی‌توانید جامپ کیو را که از رفتن به دست خواهید آورد، حفظ کنید.

قفل ابدی

Pickpick که به شما امکان می‌دهد بدون ساختن قفل‌های مصرفی به هر قفل قفل شده نفوذ کنید.

اگر در اولین بازی خود آن را دریافت نکردید، ما راهنمای ساخت Eternal Lockpick را داریم تا این بار به شما کمک کنیم.

هر چیزی که ذکر نشده در جدول بالا خواهد شد ناپدید می شوند در NG+ خود، پس با خیال راحت از تمام داروهای مصرفی و موارد تکمیل کننده SP خود در طول نبرد نهایی خود استفاده کنید!

چیزهای متفرقه که ادامه دارد

شخصیت 5 رویال خوزه تغییرات شناختی در یادگاری ها

در نهایت، در این بخش، آمارها و دستاوردهای عجیب و غریب و نهایی را خواهید یافت که به خوبی در سه دسته دیگر ما در بالا نمی گنجند، اما همچنان در P5R New Game Plus شما وجود دارند.

چه چیزی ادامه دارد؟

یادداشت

زمان پخش

تعداد ساعات ثبت نام در Persona 5 Royal.

هنگامی که Persona 5 Royal New Game Plus خود را شروع می کنید، از زمان پخشی که در آخرین اجرای خود به پایان رساندید، شروع می کنید و به جای شروع از صفر، از آنجا به ثبت آن ادامه می دهید.

جوایز چالش اتاق مخملی

نمرات بالا و جوایز از چالش های اتاق مخملی.

تمبر از Mementos

هر تمبری که برای اولین بار برای خوزه جمع آوری کردید.

اگر برای اولین بار تمام تمبرها را پیدا نکردید، این یک فرصت عالی برای یافتن تعداد کمی است که از دست داده اید تا بتوانید این بار با خوزه روبرو شوید.

با در نظر گرفتن تمام موارد فوق قبل از شروع، اکنون رسماً آماده شروع اجرای P5R New Game Plus خود هستید. موفق باشید – دوباره!

بعدی: آیا Persona 5 Royal ارزشش را دارد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا