بازی

تریلر PlayStation Experience برای فروش در فیس بوک به قیمت 70000 دلار

نکات برجسته

  • تریلر PlayStation Experience که در سال 2006 تور ایالات متحده را برگزار کرد برای فروش است.
  • تریلر به شهرهای مختلف می رود تا دارندگان PSP و PS2 بتوانند آخرین بازی ها را امتحان کنند.
  • در بهترین شرایط نیست، اما می توانید تریلر را با قیمت 70000 دلار از طریق بازار فیس بوک خریداری کنید.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

سال 2006 است. اولین کنسول دستی پلی استیشن، PSP، چند ماه از عمرش می گذرد و می خواهید قبل از خرید آن بدانید که بازی کردن چه حسی دارد. برای شما خوش شانس است، تریلر PlayStation Experience در شهر است، و شما می توانید برای امتحان کردن PSP و اجرای جدیدترین بازی ها روی آن و PS2 سر بزنید. 18 سال به سرعت به جلو و نه تنها PlayStation Experience بازگشته است، بلکه می تواند در هر شهری که می خواهید باشد، هر زمان که بخواهید، زیرا کسی آن را به قیمت 70000 دلار می فروشد.

شخصی به نام آرتور وندلی که توسط کاربر Reddit، ArguingMaster مشاهده شد، و توسط IGN گزارش شد، تریلر PlayStation Experience را در Facebook Marketplace فهرست کرده است. در حالی که گنجینه ای از PS2 و PSP در داخل آن قفل نشده است، این تریلر هنوز تمام مارک پلی استیشن را که بیش از یک دهه و نیم پیش برای تور نهایی خود داشت، روی نمای بیرونی آن چاپ شده است. این شامل تصاویری از PSP با ATV Offroad Fury 4 بر روی صفحه نمایش آنها می شود. چه زمانی آن کلاسیک بازسازی می شود؟


مربوط

پلی استیشن بازی های بیشتری را به فروش بهاری خود اضافه می کند

حتی عناوین بیشتری به بیش از 3000 بازی اضافه شده که در حال حاضر با قیمت کمتری در دسترس هستند.

فروشنده در توضیحات اشاره می کند که تریلر سال ها در انبار بوده است بنابراین در بهترین شکل نیست. لاستیک‌ها پوسیده شده‌اند، بنابراین اگر می‌خواهید PlayStation Experience را به شکوه قبلی خود بازگردانید و آن را به جاده بازگردانید، باید تعویض شوند. با این حال، همه چیز در وضعیت خوبی قرار دارد، از جمله هیدرولیک، پانل های لولایی برای باز کردن کامیون، و حتی یک بالابر ویلچر وجود دارد. اگر فکر می کنید ارزش آن 70000 دلار است و چنین پولی برای خرج کردن دارید، تریلر هنوز در دسترس است.


بیایید پولمان را جمع کنیم و کامیون بزرگ پلی استیشن را بخریم


روزهایی که پلی‌استیشن و دیگر استودیوها برای تبلیغ بازی‌هایشان به این کشور سفر می‌کردند، بیشتر در گذشته باقی مانده است. حالا اگر می‌خواهید یک بازی را قبل از خرید آن امتحان کنید، می‌توانید فقط یک نسخه نمایشی بازی کنید نه اینکه امیدوار باشید PlayStation Experience به شهری نزدیک شما بیاید تا بتوانید آن را در آنجا بازی کنید. این تریلر خاص در اواخر دوران PS2 در ایالات متحده تور کرد و در سال 2006 بازنشسته شد تا بتوان آن را با کامیونی مجهز به PS3 و نام تجاری کنسول جدیدتر که برای عرضه در پایان همان سال آماده شد جایگزین کرد.

به غیر از خرید یک تریلر 18 ساله به قیمت 70000 دلار و سپس صرف هزینه بیشتر برای بازگرداندن آن به شکوه سابق، نزدیک ترین چیزی که به PlayStation Experience در سال 2024 می توانید داشته باشید این است که بازی های این پلتفرم را در راحتی در خانه خود انجام دهید. اگر PS Plus Premium دارید، به چندین بازی PSP موجود در اشتراک خود دسترسی دارید، شاید حتی برخی از عناوینی که در بازدید از PlayStation Experience بازی کرده اید. امروز بازی‌های کلاسیک پلی‌استیشن به سطح Premium پلاس اضافه شده‌اند.


بعد

تزئینات جدید بازی های ویدیویی Hallmark شامل سونیک تعاملی و OG Xbox است

یک کنسول کوچک Xbox که روشن می شود و صدای راه اندازی را از درخت شما آویزان می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا