بازی

بهترین بازی ستاره های فانتزی

نکات برجسته

  • سری فانتزی استار، علمی تخیلی و فانتزی را ادغام می‌کند و آن را متمایز می‌کند و در طول دهه‌ها الهام‌بخش نوآوری در ژانر JRPG است.

  • Phantasy Star Gaiden، یک اسپین آف Game Gear، مبهم باقی مانده است، اما یک تجربه RPG جذاب را برای طرفداران ارائه می دهد.

  • Phantasy Star Universe، با داستان سرایی و گیم پلی قوی، به عنوان یک ورودی محکم در این سری برای بازی انفرادی و چند نفره برجسته می شود.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

اگرچه به‌اندازه Final Fantasy of Dragon Quest قابل تشخیص نیست، سری فانتزی استار سگا در چندین دهه اخیر تأثیر عمیقی بر ژانر JRPG گذاشته است. از بازی‌های نمادین در سیستم‌های قبلی سگا گرفته تا پیشگامان RPG آنلاین، فانتزی استار از طریق (عمدتاً) حفظ سطح بالایی از کیفیت در سراسر ورودی‌های خود، الهام‌بخش نسل‌های بازیکنان بوده است.

مربوط

13 بهترین بازی سگا در تمام دوران

از سونیک گرفته تا یاکوزا، در اینجا بهترین بازی های ویدیویی سگا در تمام دوران ها وجود دارد!

در اوایل، این سریال با فضایی که داستان علمی-تخیلی را با عناصر فانتزی ادغام می کرد، خود را از هم عصرانش متمایز کرد. این چشم نوآوری فانتزی استار را در طول سال‌ها به خوبی حفظ کرده است و دلیلی است که تا به امروز به یافتن بازیکنان جدید ادامه می‌دهد.

10 فانتزی استار گایدن

بازی کمی شناخته شده Gear Spin-off

دختری با موهای سبز که دستانش را با نور احاطه کرده است.

دو چیز مانع از دستیابی به مخاطبان بیشتر فانتزی استار گایدن می شود: این بازی در Game Gear منتشر شد و هرگز در خارج از ژاپن نور روز را ندید. شاید اکثر طرفداران فانتزی استار حتی از وجود این بازی اطلاعی نداشته باشند و تنها راه تجربه آن به زبان انگلیسی از طریق رام های ترجمه شده توسط فن ها است.

با این حال، اگر برای یافتن یک نسخه قابل بازی از Phantasy Star Gaiden تلاش کنید، یک اسپین آف جذاب – اگر ساده باشد – برای سری کلاسیک پیدا خواهید کرد که یک RPG کاملاً قابل استفاده برای Game Gear است. در حالی که داستان آن ارتباط چندانی با بازی‌های اصلی ندارد، بازی دستی فانتزی استار که در اوج محبوبیت سری کلاسیک عرضه شد همچنان جذاب است.

9 ستاره فانتزی: صفر

نمایش قدرت RPG های آنلاین برای DS

شخصیت های Phantasy Star Zero در کنار یک اژدها.

نام Phantasy Star: Zero توسط سگا انتخاب شد زیرا این بازی Nintendo DS به عنوان یک راه‌اندازی مجدد نرم برای این سری به بازار عرضه شد. و در حالی که اثربخشی این تغییر نام تجاری قابل بحث است، نمی توان انکار کرد که Phantasy Star: Zero یک RPG واقعا قوی برای DS است.

مربوط

15 بهترین بازی Co-op در DS و 3DS

در این بازی‌های دستی فوق‌العاده با یک دوست همراه شوید.

این بازی به لطف یک سیستم جنگی و ساختار ماموریتی که برای بازی های قابل حمل کاملاً مناسب است، به عنوان یک تجربه تک نفره یا مشارکتی سرگرم کننده است. با سبک هنری واضح و داستان لذت‌بخشی که گیمرها در هر سنی را هدف قرار می‌دهد، Phantasy Star: Zero یکی دیگر از موارد دستی در این سری است که بیش از آنچه که شایسته است، زیر رادار پرواز می‌کند.

8 ستاره فانتزی 3: نسل های عذاب

گوسفند سیاه، گوهر نادرست، یا هر دو؟

انفجار لیزری رباتی در بالای یک پلکان در فضا.

Phantasy Star 3: Generations of Doom قوی ترین شهرت را در بین طرفداران این مجموعه ندارد. Phantasy Star 3 که توسط تیمی متفاوت نسبت به دو بازی اول ساخته شده است، از نظر لحن و گیم پلی کاملاً متفاوت از بقیه سری های کلاسیک است و داستان نسبتاً مستقل آن باعث می شود که بیشتر شبیه یک اسپین آف آزمایشی باشد تا یک ورودی اصلی.

اما در تلاش متفاوت، فانتزی استار 3 با روایت داستان خود در سه نسل از خانواده شخصیت اصلی، در بازی های RPG اوایل دهه 90 نوآوری می کند. این رویکرد بلندپروازانه برای داستان‌گویی بعداً توسط سایر بازی‌ها – به ویژه Dragon Quest 5 – مورد استفاده قرار گرفت و ثابت کرد که Phantasy Star 3 قطعاً چشم‌اندازی قوی دارد، حتی اگر اجرای آن گهگاهی وجود نداشته باشد.

7 فانتزی استار قابل حمل 2

پیگیری PSP به PSP برای PSP

جادوگر و جنگنده پنجه دار در حال حمله به یک هیولا.

Phantasy Star Portable 2 تقریباً یک دنباله بازی ویدیویی ایده آل است. همه چیزهایی که اولین فانتزی استار قابل حمل را ساخته است (مبارزه‌ای نرم و تصاویری درخشان برای PSP) حفظ می‌کند، در حالی که به همه مشکلات آن (عدم وجود هوش مصنوعی چند نفره آنلاین و مهمانی خنده‌دار) پرداخته است.

نتیجه مسلماً بهترین بازی دستی فانتزی استار است – یک RPG قوی و شیک که هنگام بازی با دوستان و به صورت تک نفره لذت بخش است. بنابراین شخصیت GUARDIAN خود را بسازید و از یک RPG اکشن فوق العاده برای PSP لذت ببرید.

6 فانتزی ستاره جهان

بازی ستاره فانتزی با جذابیت جهانی

شخصیت های Phantasy Star Universe برای جلد تنظیم شده اند.

در حالی که ارزش اسمی دارد، Phantasy Star Universe شباهت های زیادی به بازی های Phantasy Star Online دارد – فقط با تغییرات واضح در بصری، گیم پلی و تنظیمات – این RPG دوران ایکس باکس 360 چیزهای بیشتری دارد. شاید مهمتر از همه، کمپین Phantasy Star Universe طوری طراحی شده بود که برای افرادی کار کند که ترجیح می دهند به تنهایی و همچنین با چند نفره همکاری کنند.

مربوط

رتبه بندی بهترین MMORPG های تمام دوران

از World of Warcraft افسانه‌ای گرفته تا EVE Online و Guild Wars 2، در اینجا تعدادی از بهترین MMORPG‌های ساخته‌شده تا کنون آورده شده است.

داستان GUARDIANS که با SEED شیطانی مقابله می‌کند، با ساختن عمیق جهان و گروهی از شخصیت‌هایی که در طول ماجراجویی‌تان عاشق آن‌ها می‌شوید، تقویت می‌شود. در حالی که ممکن است فاقد تأثیر انقلابی فانتزی استار آنلاین باشد، Universe هنوز یک ورودی محکم در این سری است، با سیستم‌هایی که بعداً برای PSO2 بهینه‌سازی و اصلاح می‌شوند.

5 ستاره فانتزی 2

یک شاهکار ناقص

رولف در مقابل شهر در حال سوختن ایستاده است.

Phantasy Star 2 یکی از آن بازی های RPG یکپارچهسازی با سیستمعامل است که بازی با یک راهنما بسیار سرگرم کننده است. سیاه‌چال‌های بازی برای پیمایش بسیار نامرغوب هستند و مشکلات متعددی وجود دارد که اگر مهمانی خود را به درستی آماده نکرده باشید، غلبه بر آن‌ها می‌تواند چالش برانگیز باشد.

صد در صد ارزش رنج و ناامیدی را دارد، زیرا داستان و مضامین فانتزی استار 2 بسیار جلوتر از زمان خود هستند و سی و پنج سال بعد همچنان به طرز وحشتناکی مرتبط هستند. داستان به سبک سایبرپانک آن از خراب شدن سیستم کامپیوتری همه‌چیز Mother Brain لحظاتی واقعاً احساسی را فراهم می‌کند و به شروع دوران داستانی 16 بیتی JRPG به سبک کمک کرد.

4 فانتزی استار آنلاین 2

قطعا ارزش صبر کردن را دارد

شخصیتی که در میدانی دور از لیزر می دود.

سال‌ها طول می‌کشد تا فانتزی استار آنلاین 2 سرانجام به غرب برسد، اما پسر، آیا ارزشش را داشت. این نقش‌آفرینی آنلاین فراگیر با سفارشی‌سازی شخصیت‌ها، کاوش‌های هیجان‌انگیز و دنیایی جذاب به نظر می‌رسد اوج همه چیزهایی است که سگا از زمان نسخه اصلی Phantasy Star Online برای آن ساخته است.

مربوط

Phantasy Star Online 2: New Genesis – 5 نکته و ترفند برای فضای خلاقانه

با 5 نکته مفید برای راه اندازی قلمرو PSO2 خود، حیله گر باشید.

البته، فانتزی استار آنلاین 2 هدیه ای است که فقط به دادن ادامه می دهد. New Genesis ممکن است Phantasy Star Online 3 نیز باشد، با توجه به اینکه چقدر می‌افزاید و بهبود می‌یابد، و تضمین می‌کند که حتی اگر سال‌ها این بازی را انجام می‌دهید، هنوز چیزهای بیشتری برای کشف وجود دارد.

3 ستاره فانتزی آنلاین

تریل بلیزر برای نوع خود

شخصیت های فانتزی استار آنلاین برای کاور چیده شده اند.

قبل از فانتزی استار آنلاین، بازی‌های RPG آنلاین فقط از غرب بیرون آمده بودند – به EverQuest یا Ultima Online فکر کنید. PSO همان اکشن چند نفره و جمع‌آوری غارت را ارائه می‌کرد که آن بازی‌های دیگر را بسیار راضی‌کننده می‌کرد، اما با سبک ژاپنی متمایز که آن را کاملاً متمایز می‌کرد.

به این واقعیت اضافه کنید که برای Dreamcast منتشر شد – در دوره ای که کنسول های خانگی تازه شروع به اتصال صحیح به اینترنت کرده بودند – و یکی از تاثیرگذارترین بازی های تمام دوران را دارید. Phantasy Star Online همچنان به گروه اختصاصی بازیکنانی که از طریق سرورهای طرفداران به این بازی کلاسیک بازگشته اند، پاسخ می دهد.

2 ستاره فانتزی

کسی که همه آنها را شروع کرد

لندرور در حال رانندگی در یک میدان سبز در کنار یک غار.

در اواخر دهه 80، سگا می‌دانست که برای رقابت با Dragon Quest بسیار محبوب، باید یک JRPG موفق بسازد. نتیجه فانتزی استار بود – یک شگفتی فنی پیشگام که از بسیاری جهات زمینه را شکست.

نه تنها با تلفیق عناصر فانتزی و علمی تخیلی محیطی واقعا منحصر به فرد داشت، بلکه یکی از اولین بازی های RPG بود که یک شخصیت زن مرتبط را به عنوان قهرمان اصلی خود داشت. و در حالی که بازی قدیمی شده است، بازی نسخه Sega Ages Phantasy Star بهترین راه برای تجربه اینکه چرا این بازی در زمان خود بسیار خیره شده است.

1 ستاره فانتزی 4: پایان هزاره

یکی از بهترین بازی های RPG، Full Stop

سکانس انیمه Chaz and Rune.

بازی های ویدیویی پایان خوبی ندارند. سری‌های قدیمی‌تر با ورودی‌های جدید دائمی ادامه می‌دهند تا زمانی که فروششان متوقف شود یا توسعه‌دهندگان خسته شوند. Phantasy Star 4 کمیاب‌ترین چیز در بازی‌های RPG است – نتیجه‌ای واقعاً قانع‌کننده برای سری کلاسیک که به‌طور همزمان به‌عنوان اثر هنری درخشان خود به‌طور کامل به‌عنوان یک اثر هنری درخشان به‌حساب می‌آیند.

اگر قرار بود استفن اسپیلبرگ و هایائو میازاکی یک JRPG علمی-تخیلی/فانتزی را برای سگا جنسیس کارگردانی کنند که داستانی در سراسر کهکشان در مورد ماجراجویی، دوستی، دلشکستگی، فناوری در مقابل طبیعت، غلبه بر شر، کشف هدف واقعی شما و فضایی هولناک را نشان می‌دهد. جادوگر با موهای آبی، پس از آن می‌توان به Fantasy Star 4: The End of the Millennium اشاره کرد.

مربوط

هر بازی فاینال فانتزی خط اصلی، رتبه بندی شده است

ما همه 16 فصل شماره گذاری شده در تاریخ باورنکردنی فاینال فانتزی را رتبه بندی می کنیم. اینها فقط نظرات ما هستند، اما می دانیم – ما اینجا با آتش بازی می کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا