بازی

اولین بازی AR Pokemon هفته آینده از لیست حذف می شود

پوکمون گو یک پدیده است. من از نوشتن “بود” تردید دارم، زیرا علیرغم نداشتن تأثیر فرهنگی که در تابستان 16 جهان را فرا گرفت، هنوز میلیاردها دلار در سال از یک پایگاه بازیکن متعهد درآمد دارد. این بزرگترین بازی موبایل در جهان است که درآمد بیشتری نسبت به Grand Theft Auto 5 کسب کرده و به Fortnite نزدیک شده است. اما این اولین بازی واقعیت افزوده پوکمون نبود.


Pokemon Go بر اساس بازی AR جدید Niantic، Ingress، ساخته شده است. با این حال، نینتندو قبلاً آب های واقعیت افزوده را با فرنچایز پرچمدار خود در Nintendo DS آزمایش کرده بود. متأسفانه، به لطف تصمیم ضد مصرف‌کننده و ضدحفاظت این شرکت برای بستن فروشگاه الکترونیکی، به زودی دیگر نمی‌توانید Pokemon Dream Radar را خریداری کنید.

مطالب مرتبط: نیوزیلند بدترین مکان جهان برای بازی پوکمون گو است

من قبلاً می‌شنوم که شما از جرمی کلارکسون برای من نقل قول می‌کنید. “وای نه! به هر حال…” شما ممکن است از از دست دادن یک اسپین آف جدید پوکمون که هرگز عالی نبود ناراحت نباشید، اما این یک مشکل است. Dream Radar یک بازی واقعیت افزوده است که از دوربین 3DS و سنسور ژیروسکوپ برای پخش ابرها بر روی دنیای اطراف شما استفاده می کند که می توانید برای مواجهه با پوکمون روی آن ضربه بزنید. این بسیار ابتدایی است و اصلاً داستانی وجود ندارد، اما در زمان خود نوآورانه بود و بخش اصلی تاریخ پوکمون بود.

این بازی پروفسور برنت را معرفی کرد که شاید از Pokemon Sun & Moon جایی که او با پروفسور Kukui ازدواج کرده بود به یاد بیاورید. او شخصیت مهمی نیست، اما سزاوار این نیست که برای همیشه به خلاء منطقه Interdream انداخته شود.

Pokemon Dream Radar نیز بازی ای است که Therian Formes Tornadus، Thundurus و Landorus را معرفی کرد. اگر قبلاً مالک Dream Radar نیستید و می‌خواهید بعد از هفته آینده به طور قانونی آن فرم‌ها را در Pokemon Black 2 & White 2 دریافت کنید، شانس سختی خواهید داشت. شما هرگز نمی توانید آنها را بدست آورید. تنها راه برای بدست آوردن Reveal Glass که به میل خود فرم آنها را تغییر می دهد، بردن Therian Forme Landorus به معبد فراوان است. و اگر نتوانید در وهله اول یک Therian Forme Landorus را به Black 2 & White 2 منتقل کنید، خود را کمی در ترشی خواهید دید.

حتی اگر می توانید با اطمینان بگویید که دیگر هرگز نسل 5 را بازی نخواهید کرد، باید به این موضوع اهمیت دهید. اول از همه، Gen 5 را دوباره بازی کنید. عالیه. دوم اینکه Dream Radar یکی از صدها بازی است که هفته آینده از وجود پاک می شود. بستن eShop توسط نینتندو تضمین می‌کند که بازیکنان دیگر هرگز قادر به خرید بازی‌های فقط eShop در 3DS و Wii U نخواهند بود. توسعه‌دهندگانی که برای ساخت این بازی‌ها تلاش کرده‌اند، بخش‌هایی از رزومه‌هایشان از بین رفته است و نسل‌های آینده اصلاً نمی‌توانند به این بازی‌ها دسترسی داشته باشند.

ابرهای رادار رویای پوکمون

با توجه به اینکه توسعه‌دهندگان روی بازسازی‌ها کار می‌کنند، زیرا بازی‌های قدیمی روی سخت‌افزار مدرن غیرقابل پخش می‌شوند و سایر بازی‌ها به سادگی با بسته شدن فروشگاه‌های الکترونیکی از بین می‌روند، حفظ بازی‌ها بیش از هر زمان دیگری تیره و تار به نظر می‌رسد. در حالی که ممکن است از بازی کردن Pokemon Dream Radar دیگر مشکلی نداشته باشید، اگر همین اتفاق برای Mario 64 بیفتد، بازی‌ای که در پلتفرم‌های سه بعدی و الهام‌بخش نسلی از کلاسیک‌ها بود؟ چه می شد اگر دیگر نمی توانستید Breath of the Wild را بازی کنید؟ من می دانم که در اینجا با فرضیات سروکار دارم، اما حفظ تاریخچه بازی مهم است، حتی برای افرادی مانند Dream Radar یا Trozei. افراد زیادی از دست دادن Pokemon Candy Crush ابراز تاسف نخواهند کرد، اما یک نفر ممکن است. و منصفانه نیست که بگوییم کسی دیگر هرگز نمی تواند آن را بازی کند.

تاریخچه بازی مهم است، و با این حال به نظر می رسد حفظ آخرین چیزی است که در حال حاضر در ذهن شرکت ها است. شاید شرکت پوکمون سعی کند تا چند سال دیگر رادار رویای پوکمون جدید را به ما بفروشد و سود در ذهن داشته باشد. شاید فقط مهم نیست اما باید. هرچه راه‌های کمتری برای دسترسی قانونی به بازی‌ها وجود داشته باشد، بازیکنان بیشتری به دزدی دریایی به عنوان نوعی حفاظت روی می‌آورند، به خصوص زمانی که راه دیگری برای خرید بازی وجود نداشته باشد.

اگر می‌خواهید دوباره Dream Radar را بازی کنید، اگر می‌خواهید آزمایش Pokemon pre-Go AR را تجربه کنید، یا اگر می‌خواهید Therian Formes در Black 2 & White 2 را تجربه کنید، اکنون زمان خرید است. پس از هفته آینده، شما نمی توانید.

بعدی: این Pokemon Roguelike سخت تر از هر Nuzlocke است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا