بازی

یک بازسازی HD-2D Pokemon ساخته شده توسط طرفداران، جامعه را تقسیم کرده است

اکنون که ثابت شده است که بازسازی ها راهی آسان و قابل اعتماد برای به دست آوردن پول نقد از عناوین از قبل شناخته شده هستند، هر ناشری که در آنجا وجود دارد در خزانه های خود فرو می رود تا ببیند آیا کلاسیک مورد علاقه طرفدارانی دارد که بتواند آن را پیدا کند. بدیهی است که برخی از عناوین به عنوان یک بازسازی سه بعدی بسیار نوید بیشتری نسبت به دیگران دارند، اما محبوبیت روزافزون ‘HD-2D remake’ چند درهای جدید را باز کرده است.


اگر تعجب می‌کنید که «HD-2D» به چه معناست، این یک سبک هنری منحصر به فرد است که عمدتاً با Square Enix مرتبط است و در عناوینی مانند Live A Live، Triangle Strategy و Octopath Traveler 2 استفاده می‌شود. این به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد از یک پیکسل ساده‌شده استفاده کنند. سبک هنری است، اما همچنان عنوان را مدرن و تازه می کند. تقریباً هر بازی RPG قدیمی که فکرش را می‌کنید طرفدارانی برای بازسازی HD-2D داشته‌اند، اما یکی از طرفداران Pokemon یک قدم فراتر رفته و ویدیوی مفهومی خود را از Pokemon Red ساخته است (با تشکر از Kotaku).

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مطالب مرتبط: تصور کنید که یک استادیوم جدید پوکمون چقدر می تواند باورنکردنی باشد

اولین بار توسط کاربر توییتر Pory به اشتراک گذاشته شد، یکی از طرفداران به نام Dott که بازسازی های HD-2D عناوین مختلف کلاسیک را می سازد، اوایل سال جاری ویدیویی از بازسازی Pokemon Red خود را در یوتیوب آپلود کرد، هرچند که تا این هفته تنها توسط پایگاه گسترده طرفداران Pokemon مورد توجه قرار گرفته بود. ممکن است فکر کنید با استقبال ضعیفی که از بازسازی های Pokemon Diamond & Pearl در سال گذشته به دست آمده بود، جامعه التماس می کرد که Game Freak توجه داشته باشد، اما به نظر می رسد ایده بازسازی HD-2D یک بازی پوکمون به طرز شگفت انگیزی تفرقه انگیز است. در میان طرفداران

شما فقط باید نگاهی به توییت‌های نقل قول و پاسخ‌های توییت Proy بیندازید تا متوجه شوید که واکنش‌ها نسبت به ایجاد Dott و همچنین پتانسیل بازسازی HD-2D Pokemon چقدر متفاوت است. یوتیوب‌های پرمخاطب دوست دارند MightyKeef و آلفاراد بلافاصله نوید را در خلق Dott دید و آرزو کرد که ای کاش Game Freak خودش را بسازد، دومی گفت که “چندین سال” از زندگی خود را می‌فروشد تا یک بازسازی Pokemon Black & White HD-2D اتفاق بیفتد. تعداد زیادی از طرفداران سریال در پاسخ ها وجود دارند که همین احساس را دارند.

از سوی دیگر، کسانی هستند که نمی خواهند ببینند این سریال به چیزی شبیه Octopath Traveler تبدیل می شود و فکر می کنند که یک بازسازی HD-2D می تواند برخی از جذابیت های منحصر به فرد سریال را از بین ببرد. افراد زیادی وجود دارند که می گویند این مفهوم “به نظر می رسد نامفهوم” است، در حالی که دیگران به سادگی سبک هنری Octopath را دوست ندارند و ترجیح می دهند چیزی کمتر مبهم را ببینند. به هر حال، خلق دات مطمئناً برای یک پروژه تک نفره چشمگیر است، اگرچه به نظر می رسد که در میانه یک نبرد شدید پوکمون گرفتار شده است.

بعدی: چرا Niantic همان بازی را بارها و بارها می سازد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا