شبکه های اجتماعی

همه ی چیزهایی که لازم است بدانی

Reddit ویژگی های متعددی را برای ارائه سال های جدید به کاربران برای شرکت در بحث ها و محتوا معرفی کرده است. به گفته ردیت، بهبودهای محصولی که قرار است در اواخر امسال انجام شود، یافتن، مشارکت و مشارکت در جوامع را از طریق پست کردن، رای دادن و نظر دادن برای کاربران آسان‌تر و کارآمدتر می‌کند.

Reddit از الهام گرفته شده است اینستاگرام، TikTok
یکی از ویژگی های جدیدی که در Reddit ارائه می شود این است فید ویدیویی، که شبیه به آن به نظر می رسد قرقره ها و TikTok Reddit محتوای ویدیویی را در نمای فید Watch و محتوای متنی را در نمای مرتب می‌کند فید را بخوانید. طی چند هفته آینده، فیدها حاوی پست‌هایی از subreddit‌های مشترک و پیشنهادات خواهند بود، زیرا شرکت نحوه واکنش کاربران به بازدیدهای تقسیم‌شده را در نظر می‌گیرد.

مطابق با پالی بات، مدیر ارشد محصولات Reddit، ایجاد یک فید که صرفاً به محتوای ویدیویی اختصاص داده شده است راهی برای “فیلم سازی” پلت فرم است. بات همچنین اظهار داشت که این تغییر 500 میلیون کاربر ماهانه Reddit را قادر می سازد تا با فرمت دلخواه خود درگیر شوند و بین فرمت ها به طور یکپارچه تر جابجا شوند. Reddit همچنین ممکن است ویژگی هایی مانند واکنش های ویدیویی را در آینده بررسی کند.

فید Read جدید با رابط کاربر پسند
به غیر از فید ویدیو، Reddit فید Read را نیز معرفی کرده است. در حالی که فیدهای ویدیو ویدیوها را ارائه می دهند، فید Read پست ها را ارائه می دهد و به کاربران امکان می دهد پست ها را بگردند و بخوانند.

علاوه بر این، Reddit یک رابط کاربر پسند را معرفی کرده است که به کاربران امکان می دهد محتوای مربوطه را پیدا کنند و به طور مؤثرتری در جوامع شرکت کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های موجود این است که کاربران می‌توانند محتوایی را در نظرات پست جستجو کنند. اکنون هر پست یک نماد جستجو در بالای صفحه خواهد داشت که به کاربران امکان می دهد نظرات درون خود را بررسی کنند.

بهبودهای بیشتر در آینده در راه است
Reddit می گوید که قصد دارد در آینده نزدیک پخش کننده ویدیو، قابلیت های چت، به روز رسانی فروشگاه و سایر ویژگی های خود را بهبود بخشد. علاوه بر این، این شرکت متعهد به رونمایی از یک پلتفرم وب جدید است.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا