بازی

شبیه ساز PowerWash اولین چیزی است که در عرض چند هفته آرامش را برای من به ارمغان می آورد

من یک فرد عصبی هستم و همیشه بوده ام. من با دیدن چیزهای کثیف به شدت عصبانی می شوم و حتی با دستکش هم به آنها دست نمی زنم. در طول همه‌گیری، من شروع به استفاده از Tiktok کردم و در یک فضای عجیب و غریب از ویدیوهای تمیز کردن رضایت بخش قرار گرفتم. فیلم‌های قالی‌شویی، فیلم‌های تمیز کردن استخر، افرادی که بهار خانه‌های افراد افسرده‌ای را تمیز می‌کنند که خودشان هم نمی‌توانند این کار را انجام دهند، من همه آنها را دوست داشتم. من آدم مرتبی نیستم و از کار تمیز کردن متنفرم، اما از کثیفی، ریختن و کثیفی بیشتر متنفرم.


PowerWash Simulator روی Game Pass است و من تحمل کردم که بسیاری از همکارانم بدون وقفه در مورد آن صحبت کنند. من تصمیم گرفتم آن را امتحان کنم – تنها چیزی که در مورد بازی می دانستم این بود که می توانید چیزها و مکان هایی را که با پیشرفت در بازی بزرگتر می شوند با قدرت شستشو دهید. من اندرو کینگ خودمان را دیده بودم که در مورد اینکه چگونه بازی برای بازی در حین گوش دادن به پادکست ها عالی است می نویسد، و من یک شیطان پادکست هستم، بنابراین جدیدترین قسمت Normal Gossip را گذاشتم و به آن ضربه زدم.

مطالب مرتبط: من می خواهم صدها ساعت را برای خالق شخصیت Baldur’s Gate 3 از دست بدهم

سه ساعت بعد به بدنم برگشتم، در حالی که در دستانم از گرفتن کنترلر ایکس‌باکس درد ضعیفی داشتم و نمی‌دانستم ساعت چند است. گوشیمو چک کردم فهمیدم از نیمه شب گذشته. ساعت‌ها از زندگی‌ام را با جت نظافت خانه‌های ییلاقی چند زوج پیر از دست داده بودم، و نمی‌دانستم چگونه. آنقدر در رختخواب دراز کشیده بودم و سقف خانه را تمیز می کردم که در نهایت، احساس آرامش کردم. سرم خالی بود – خوشحال بودم.

من اختلال کمبود توجه دارم، بنابراین مغزم می تواند صدای بلندی داشته باشد. با این حال، چیزی خواب‌آور در مورد پاشیدن دقیق هر ذره کثیفی روی سطح وجود دارد تا زمانی که صدای رضایت‌بخشی را بشنوید! صدا، به شما می گوید که موردی که روی آن تمرکز کرده اید، در نهایت تمیز و درخشان است. خم شدن در زیر زمین بازی که برای انجام دو پاس روی سطح زیرین یک سکو، یکی برای کثیفی و دیگری برای لکه‌های زنگ زده قرار گرفته است، قسمت فوق تمرکز مغز من را که امروزه به ندرت فعال می‌شود، خراش می‌دهد.

بهترین بخش این است که فقط تمیز کردن نیست – شما می توانید ابزارهای خود را ارتقا دهید. من نازل‌هایی را خریداری کرده‌ام که برد جت من را افزایش می‌دهد، صابون‌های مختلف برای سطوح مختلف، و لباس‌های زیبا که مرا از همه کثیفی‌های منزجرکننده و بدی که دارم از بین می‌برم در امان نگه می‌دارد. شما برای هر موردی که تمیز می‌کنید مقدار کمی پول به دست می‌آورید، با چک لیستی که نشان می‌دهد چه چیزی را تمیز کرده‌اید، چه مقدار آن را با درصد تمیز کرده‌اید و چه کارهایی را باید انجام دهید. تمیز کردن یک مکان به طور شگفت انگیزی زمان زیادی می برد، بنابراین به نظر می رسد که دارم یک کار کوچک احمقانه انجام می دهم. به‌عنوان فردی که زمانی خود را به‌طور شگفت‌انگیزی در شغلی خوشحال می‌دید که تمام وظایفش شامل پرونده‌سازی و ایمیل‌ها بود، من آن را بسیار دوست دارم.

تصویر عنوان شخصیت شبیه ساز powerwash

به نظر می رسد که چیز احمقانه ای باشد، اما PowerWash Simulator گرانش یک سیاهچاله را دارد. از زمانی که شروع کردم، مدام به سمت آن کشیده می‌شوم و به خودم می‌گویم که قبل از اینکه به سر کار برگردم، فقط یک بخش کوچک از این زمین بازی را پایین می‌آورم. این یک بازی است که نیازی به تفکر ندارد و در نهایت سلول های مغز من می توانند استراحت کنند. من دوستانی دارم که در تعطیلات آخر هفته به آنجا می آیند و قصد دارم درگیر شایعات بیهوده باشم در حالی که مکان دیگری را با یک جت آب غلیظ منفجر می کنم. از این به بعد شعار من PowerWasher on، سر خالی است. این یک راه صلح آمیز برای زندگی است.

بعدی: اولیویا تنها دلیلی است که می‌خواهم دوباره Pokemon Sun & Moon بازی کنم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا