بازی

The Last Of Us Almost Had A Prequel Game با حضور مادر Ellie

سریال Last of Us اولین فصل خود را با هیاهو و تحسین بسیاری به پایان رساند و بار دیگر بحث و جدل را بر سر آن برانگیخت. آن انتخاب. اما در بازی‌های ویدیویی، که مجموعه‌های HBO از آن‌ها تولید شد، نیل دراکمن، خوش‌نام Naughty Dog، درباره‌ی یک بازی پیش‌درآمد Last of Us صحبت می‌کرد که هرگز ساخته نشد، اما زمانی برای توسعه در رقابت بود.


این بازی پیش درآمد از عنصری سرچشمه می گرفت که بینندگان در نمایش دیده بودند، اما هرگز وارد بازی نشد. یعنی مادر الی. در قسمت نهم از اقتباس HBO، مادر الی (با بازی اشلی جانسون که صداپیشگی الی در بازی ها را بر عهده دارد) ظاهر می شود و ما متوجه می شویم که الی چگونه مصونیت خود را به دست آورده و ارتباط او با فایرفلایز را به دست آورده است. Druckmann اخیراً در برنامه Kinda Funny گفت که این جنبه در ابتدا یک تجربه بازی بود.

مطالب مرتبط: حق با آنها بود، The Last Of Us اولین اقتباس از بازی ویدیویی خوب بود

دراکمن با گرگ میلر مجری برنامه Kinda Funny در مورد اینکه چگونه ایده مادر الی تقریباً بخشی از پیش درآمد Last of Us بود صحبت کرد. در حالی که ما نمی دانیم که چگونه قرار است دقیقاً به عنوان یک عنوان شکل بگیرد، مانند اینکه آیا قرار است بخشی از یک بازی موجود باشد، مانند DLC Left Behind یا محصولی از خودش، این یک نگاه اجمالی است به آنچه می توانست باشد

دراکمن گفت: «نسخه کامل‌تری از این داستان وجود داشت که بیشتر به گذشته برمی‌گشت و قرار بود به یک بازی ویدیویی تبدیل شود». نه توسط Naughty Dog، بلکه یک استودیوی بازی‌سازی متفاوت، و گرگ میلر من را به آن استودیو معرفی کرد و ما مدت زیادی با آنها صحبت کرده بودیم تا این کار را انجام دهیم و بعد از آن کاملاً درست نشد.

صحبت از استودیوهای مختلف بازی شد، همچنین مشخص است که Naughty Dog در حال توسعه پورت PC بازی The Last of Us از بیرون کمک می کند. Iron Galaxy که قبلاً به ND در انتقال Uncharted Legacy of Thieves Collection به رایانه شخصی کمک کرده بود، دوباره برای پورت The Last of Us PC آماده است که قرار است در 28 مارس عرضه شود.

بعدی: The Sims 4 Growing Together به شما امکان می دهد نام تجاری جدیدی از هرج و مرج را تجربه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا