بازی

Fabled Legacy Codes (آوریل 2023)

این کدهای Fabled Legacy را برای الماس رایگان و سایر جوایز برای افزایش در بازی بازخرید کنید. راه خود را به سوی پیروزی بجنگید!


ما این کدها را اضافه کردیم 13 آوریل 2023، آنها را در زیر برای یک دسته الماس رایگان بررسی کنید!

به Fabled Legacy خوش آمدید! از این کدها برای دریافت جوایز رایگان در بازی استفاده کنید تا در این زمینه به شما یک شروع عالی بدهد روبلوکس جوجه خزنده سیاه چال. Fabled Legacy برای دومین بار با نسخه اصلاح شده، یک بازی تماماً در مورد آسیاب کردن سلاح های قدرتمند جدید و سایر تجهیزات است. خودتان یا با دوستانتان به سیاه چال ها بروید و ببینید تا کجا می توانید پیش بروید.


مطالب مرتبط: بهترین بازی های مبارزه ای Roblox

جدید را بررسی می کنیم کدهای Fabled Legacy به صورت روزانه. این کدها به شما ارز درون بازی و تقویت‌هایی می‌دهند که می‌تواند به قوی‌تر و سریع‌تر شدن شخصیت شما کمک کند. به زودی برای کدهای جدید بیشتر بررسی کنید.


کدهای میراث افسانه ای

کد

جایزه

فعال / منقضی شده

5 کلیک

100 الماس رایگان

فعال (کد جدید)

عید پاک

ارز رویداد 100 تخم مرغ

فعال

2MVISITS

100 الماس برای شروع

فعال

رهایی

100 الماس برای شروع

فعال

کدهای Roblox فقط یک بار برای بازخرید در هر بازیکن در دسترس هستند و کدها معمولاً به حروف کوچک و بزرگ حساس هستند. این فقط به این معنی است که باید بررسی کنید که کد را به درستی وارد کرده اید، با همان حروف بزرگ، اعداد، علائم نگارشی و غیره در غیر این صورت کد کار نخواهد کرد.

نحوه بازخرید کدهای قدیمی افسانه ای

کدهای میراث افسانه ای

  • پس از بارگذاری بازی، روی آن کلیک کنید تنظیمات (دنده در منوی سمت راست)
  • در بالا، کادری می‌بینید که می‌گوید «کد را وارد کنید»
  • کد را کپی کرده و در کادر قرار دهید و از آن استفاده کنید
  • از پاداش ها لذت ببرید!
  • اگر کدها چیزی به حساب شما اضافه کرده باشند، یک پاپ آپ دریافت خواهید کرد

کدها کار نمی کنند؟ دوبار بررسی کنید که کدها را دقیقاً کپی کرده اید و اگر جواب نداد، با شروع مجدد بازی، سرور خود را ریست کنید. اگر همه چیز شکست خورد، ممکن است به این دلیل باشد که کدها منقضی شده اند، و باید به زودی برای سایر کدهای جدید دوباره بررسی کنید.

نحوه دریافت کدهای بیشتر

کدهای جدید معمولا در صفحه بازی قرار می گیرند اما پس از مدت زمان مشخصی حذف می شوند. همچنین ممکن است کدهای Fabled Legacy را در سرور Discord جامعه پیدا کنید. کدهای جدید برای نقاط عطف مشابه (کد جدید به زودی انتظار می رود)، و همچنین رویدادها و به روز رسانی های دیگر اضافه شده است.

بعدی: بهترین بازی های RPG Roblox

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا