بازی

Noob Factory Simulator Codes (آوریل 2023)

ما یک کد جدید اضافه کردیم 30 مارس 2023.

ما کدهای جدیدی را برای Noob Factory Simulator داریم روبلوکس بازی شبیه ساز و سرمایه دار همه چیز در مورد ساختن یک ارتش قدرتمند از نوب ها. شما آنها را از طریق کارخانه می فرستید و افسون ها، قدرت ها و غیره آنها را ارتقا می دهید تا امیدواریم نوب های قدرتمندتری را برای انجام خواسته های خود به دست آورید.


مطالب مرتبط: بهترین بازی های شبیه ساز Roblox

ما به صورت روزانه کدهای Noob Factory Tycoon جدید را بررسی می کنیم. به زودی به صفحه ما بازگردید تا ببینید آیا کدهای جم دیگری اضافه شده است یا خیر!


Noob Factory Tycoon Codes

کد

جایزه

فعال / منقضی شده

6 کلیک

30 گوهر

فعال (کد جدید)

3لایک

30 گوهر

فعال

1لایک

30 گوهر

فعال

sorry4bugs

50 جواهر

فعال

به روز رسانی 1

50 جواهر

فعال

300 لایک

30 گوهر

فعال

کدهای Roblox فقط یک بار قابل بازخرید هستند و معمولاً به حروف کوچک و بزرگ حساس هستند. این فقط به این معنی است که باید هنگام وارد کردن کد، کاراکترها را با اعداد صحیح، علائم نگارشی و حروف بزرگ دوباره بررسی کنید.

نحوه بازخرید کدهای Noob Factory

  • کلیک کنید روی نماد فروشگاه در منوی سمت چپ (سبد)
  • تا انتهای منو حرکت کنید
  • کد را در کادر پایین وارد کنید
  • بازخرید و لذت ببرید

اعلانی دریافت خواهید کرد که کد با موفقیت بازخرید شده است. اگر کد “نامعتبر” است، ممکن است به این معنی باشد که کد منقضی شده است یا به اشتباه وارد شده است.

مطالب مرتبط: بهترین بازی های Roblox Tycoon

کدهای Noob Factory چیست؟

شبیه ساز Noob Factory

کدهای کارخانه نوب هستند جوایز رایگان توسط توسعه دهندگان در Noob Factory Club ارائه شده است. همه کدها را می توان برای gems بازخرید کرد، یک ارز درون بازی که برای تعداد زیادی ارتقاء و آیتم های مختلف مورد نیاز است. کدهای جدید در حال حاضر برای نقاط عطف مشابه پست شده اند و کد بعدی در گوشه و کنار است. اگر کدهای بیشتری می خواهید، حتما به صفحه رسمی بازی سر بزنید و بازی را لایک کنید.

نحوه دریافت کدهای بیشتر

شبیه ساز Noob Factory (1)

کدهای جدید معمولا در صفحه بازی ارسال می شوند، اما کدهای قدیمی پس از مدتی حذف می شوند. اگر می‌خواهید تمام جوایز موجود را به دست آورید، ما جدول خود را با کدهای جواهر به‌روز می‌کنیم و روزانه آن‌ها را بررسی می‌کنیم تا مطمئن شویم هنوز فعال هستند.

بعدی: بهترین بازی های مبارزه ای Roblox

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا