ارز دیجیتال

چرا InQubeta مهم ترین کوین هوش مصنوعی از زمان Fetch.ai و Bittensor است؟

سلب مسئولیت: متن زیر یک بیانیه مطبوعاتی است که بخشی از آن نیست Cryptonews.com محتوای سرمقاله

توکن های ارزهای دیجیتال مرتبط با هوش مصنوعی (AI) به طور فزاینده ای در بازار دیجیتال محبوب شده اند.

این به دلیل پذیرش سریع جهانی هوش مصنوعی در دنیای واقعی است. هوش مصنوعی صنعتی است که دارای فرصت های گسترده ای است که می تواند توسعه دنیای دیجیتال و واقعی را افزایش دهد.

چندین پروژه ارز دیجیتال مرتبط با هوش مصنوعی اخیرا راه اندازی شده اند و دستاوردهای قابل توجهی برای سرمایه گذاران به همراه داشته است.

پروژه های رمزنگاری هوش مصنوعی مانند Fetch.ai (FET) و Bittensor (TAO) هنگام راه اندازی هیجان ایجاد کردند. اکنون، InQubeta (QUBE) تنها چیزی است که سرمایه گذاران و کارشناسان می توانند در مورد آن صحبت کنند.

این توکن به دلیل منحصر به فرد بودن و کاربردی بودن، به طور قابل توجهی از پروژه های رمزنگاری شده با هوش مصنوعی پیشی گرفته است.

InQubeta به دلیل برنامه هایی که برای استارتاپ ها و سرمایه گذاران هوش مصنوعی دارد، به مهم ترین راه اندازی هوش مصنوعی تاکنون تبدیل شده است.

InQubeta (QUBE) با برنامه های خود برای به حداکثر رساندن تولید هوش مصنوعی و بازگشت سرمایه، سرمایه گذاران را مجذوب خود می کند

InQubeta یک پروژه جدید و هیجان انگیز ارز دیجیتال است که سرمایه گذاران را با مزایای بسیاری که بازار هوش مصنوعی ارائه می دهد آشنا می کند.

این پروژه پیشرو با هدف تسریع توسعه فناوری هوش مصنوعی با افزایش سرمایه برای مشاغل کوچک هوش مصنوعی است.

InQubeta قصد دارد این کار را از طریق تامین مالی جمعی و سرمایه گذاری کسری انجام دهد.

با استفاده از آن NFT برتر در بازار، InQubeta به استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی اجازه می‌دهد تا دارایی‌های NFT مبتنی بر سهام را برای سرمایه‌گذاری کسری ضرب کنند.

به این ترتیب، سرمایه گذاران پول خود را در کسب و کارهایی که به آن اعتقاد دارند قرار می دهند و استارتاپ ها بودجه دریافت می کنند. این پروژه همچنین از طریق پروتکل سهام خود انگیزه های زیادی برای دارندگان توکن های QUBE ارائه می دهد.

ارز حاکم بر این پلتفرم با رشد سریع، یک توکن ERC20 است که با نام QUBE شناخته می‌شود. توکن‌های QUBE بر تمامی تراکنش‌های شبکه InQubeta نظارت و اجرا می‌کنند.

با این توکن، سرمایه‌گذاران می‌توانند در معاملات سهام و NFT شرکت کنند و سهام کسری در استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی داشته باشند.

اینها برخی از دلایلی است که چرا این توکن باور می شود بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در حال حاضر.

از پیش فروش INQUBETA دیدن کنید

Fetch.ai (FET) در حالی که InQubeta صحنه هوش مصنوعی را تصاحب می کند برای رقابت تلاش می کند

Fetch.ai یک پروژه ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین است که برای کاربران و دوستداران هوش مصنوعی ایجاد شده است. این پلتفرم از فناوری بلاک چین و یادگیری ماشین (ML) برای اجرای برنامه های خود استفاده می کند.

خدماتی را به پلتفرم های هوش مصنوعی ارائه می کند که طراحی و توسعه هوش مصنوعی را بهبود می بخشد. سکه FET اجرا می شود و سیستم Fetch.ai، از جمله پرداخت هزینه گاز و تمام مبادلات شبکه را تقویت می کند.

نکته قابل توجه در مورد Fetch.ai این است که غیرمتمرکز است و می تواند اجازه ترویج فعالیت های اقتصادی توسط عوامل نرم افزاری را بدهد.

با این حال، FET برای رقابت با پروژه‌های جدید، مانند InQubeta، که حضور قوی آن در بازار باعث شده است تا کارشناسان، توکن QUBE را پادشاه رمزنگاری بعدی هوش مصنوعی بنامند، در تلاش بوده است.

Bittisensor (TAO) با ادامه پیشرفت جهان رمزنگاری هوش مصنوعی عقب می ماند

Bittensor یک بلاک چین است که از پروتکل منبع باز برای ارائه مقیاس پذیری برای شبکه خود استفاده می کند. با تشدید تولید هوش مصنوعی با استفاده از مدل های آموزشی، نوآوری را القا می کند.

Bittensor به دلیل پاداش دادن به بازار هوش مصنوعی با ابزار مفید خود شناخته شده است.

TAO توکنی است که تمامی عملیات را در شبکه Bittensor اجرا می کند.

اگرچه این رمزارز در گذشته بر سرمایه‌گذاران تأثیر گذاشته است، اما در ماه‌های اخیر نتوانسته است این کار را انجام دهد زیرا سرمایه‌گذاران به دنبال فرصت‌های هیجان‌انگیز جدید هستند.

InQubeta استاندارد جدیدی را تنظیم کرده است که ممکن است تقلید از TAO به زمان نیاز داشته باشد.

از پیش فروش INQUBETA دیدن کنید

خلاصه

InQubeta به عنوان کشش به دست آورده است بهترین رمزارز برای سرمایه گذاری در بازار دیجیتال امروز این به این دلیل است که نادیده گرفتن ویژگی های برجسته آن دشوار است.

InQubeta با کاربرد، پیش فروش موفق و بازار NFT برتر، پروژه ای بسیار متمایز است.

InQubeta به عنوان اولین پروژه ارز دیجیتال برای ایجاد سرمایه برای توسعه دهندگان هوش مصنوعی و مشاغل آنها، نوآوری های شگفت انگیزی را به ارمغان می آورد.

InQubeta برای مدت طولانی در دسترس خواهد بود و سرمایه گذارانی که به دنبال کسب بیشترین سود هستند، باید همین امروز به پیش فروش آن بپیوندند.

از پیش فروش INQUBETA دیدن کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا