بازی

کدهای تایپ یا مرگ (مه 2023)

اینها آخرین کدهای Type Or Die هستند، یک بازی Roblox که شما را در مقابل بازیکنان دیگر قرار می دهد تا طولانی ترین کلمه ممکن را تایپ کنید. برای پاداش بازخرید کنید!


Roblox Cover-1

Roblox – بازی

میلیون ها نفر از Roblox لذت می برند. یک بازی sandbox که در آن می‌توانید بازی کنید، بسازید، و با مردم در سراسر جهان گرد هم بیایید. به هر یک از تجربیات انجمن بروید یا از کدهای تبلیغاتی برای محتوای جالب استفاده کنید.

ما سه کد جدید اضافه کردیم 19 مه. همه این‌ها مقدار سکه‌های سالمی را در اختیار شما قرار می‌دهند، بنابراین اکنون آنها را وارد کنید تا پول نقد کنید!

این کدهای Type یا Die را بررسی کنید روبلوکس بازی در مورد رقابت، تایپ سریع، و حتی مغز سریعتر. آیا می توانید طولانی ترین کلمه را قبل از رقبای خود در بازی تایپ کنید؟ اگر بتوانید، سکه هایی برای لوازم آرایشی و سایر چیزهای سرگرم کننده برنده خواهید شد. از طرف دیگر، فقط می‌توانید این کدها را بازخرید کنید تا برای شروع کار، یک افزایش سکه بزرگ به دست آورید. اینجا یک دسته هستند!


مرتبط: بهترین بازی های Roblox برای بازی با دوستان خود

ما به طور منظم کدهای Type Or Die جدید را بررسی می کنیم – کدهای جدید معمولاً برای نقاط عطف بزرگ مانند پاداش ها اضافه می شوند.


نوع کار یا کدهای قالب

کد

جایزه

seandarproformod

200 سکه (کد جدید)

سکه های آزاد

200 سکه (کد جدید)

تعطیلات شاد

500 سکه (کد جدید)

متشکرم

200 سکه

EASTERBUNNY!

200 سکه

20000 لایک

200 سکه

کدهای Roblox می توانند فقط یک بار بازخرید می شود، اغلب پس از یک دوره کوتاه منقضی می شود (کدهای Type یا Die برای همیشه دوام نمی آورند) و عموماً حساس به حروف کوچک و بزرگ به این معنی که آنها باید با حروف بزرگ، اعداد و سایر کاراکترهای خاص مطابقت داشته باشند.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

نوع یا کدهای منقضی شده

EASTERBUNNY!

200 سکه

25000 لایک

200 سکه

30000 لایک

300 سکه

35000 لایک

300 سکه

چه جهنمی

200 سکه

مطالب مرتبط: بهترین بازی های شبیه ساز Roblox

نحوه بازخرید کدها

Strong Smash (3)

  • در بازی بر روی آن کلیک کنید کدها (این ستاره سمت راست است)
  • کد را در کادر ظاهر شده وارد کنید
  • سایر بازیکنان می توانند با هزینه اندک Roblox کدهای بازی ایجاد کنند، اما شما می توانید کدها را به صورت رایگان بازخرید کنید

کد کار نمی کند؟ کدها برای Type Or Die خیلی سریع منقضی می‌شوند، به این معنی که احتمالاً پاداش‌ها قبلاً از بین رفته‌اند – با این حال، با وارد کردن مجدد کد، فقط در صورتی که چیزی را اشتباه نوشته‌اید یا حرفی را از دست داده‌اید، دوباره آن را بررسی کنید.

نحوه دریافت کدهای بیشتر

کدهای جدید در صفحه بازی ارسال می شوند، اما کدهای قدیمی حذف می شوند. تنها راه برای یافتن همه کدهایی که هنوز کار می کنند این است که صفحه ما را بررسی کنید – ما آن را با کدهای قدیمی و جدید به طور یکسان به روز می کنیم.

بعدی: بهترین بازی های مبارزه ای Roblox

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا