بازی

10 Roguelike با بیشترین باس فایت

ژانر سرکش همه چیز در مورد این است که بارها و بارها خود را در یک موقعیت دشوار پرتاب کنید، مهارت های خود را تقویت کنید، و امیدوارم بهتر از دفعه قبل انجام دهید. البته، خطرات و دشمنان یک تهدید هستند، اما این روسا هستند که شما واقعاً باید نگران آنها باشید.


مطالب مرتبط: بهترین بازی های 2 بعدی Roguelike

برای مبارزه ای که در پیش رو دارید، فقط می توانید آنقدر آماده شوید، به همین دلیل است که باید در راه رسیدن به لانه رئیس محتاط و ماهر باشید. فقط رسیدن به چنین مبارزه دشواری به اندازه کافی چالش برانگیز است، بدون اینکه بدانیم چه مدت به ادامه مسیر خود نیاز دارید. بهتر است بدانید کدام بازی‌های سرکش میزبان بزرگترین فهرست باس‌های بد بزرگ هستند.

10 پیوند اسحاق

The Binding Of Isaac که ترکیبی پیچیده از تصاویر آزاردهنده با گرافیک کارتونی است، کمک کرد تا ژانر سرکش از زمین خارج شود. این بازی به عنوان یک بازی فلش ساده در مورد یک بچه که از طبقات زیرزمین پایین می آید و موجودات خزنده و نفرت انگیز را می کشد شروع شد. سپس به یک بازی تمام عیار تبدیل شد که در طول سال ها به رشد خود ادامه داد.

اکنون تعداد زیادی سطح، مناطق و اسرار برای کشف وجود دارد، از جمله رئیس‌های مخفی. شما می خواهید مطمئن شوید که قبل از رفتن به درب رئیس، تمام غارت های یک طبقه را تمیز کرده اید. با این همه طبقات مختلف زیرزمین، تقریباً تعداد زیادی رئیس وجود دارد که نمی‌توان آنها را پیگیری کرد، که چالش پیش‌روی در مسیر را دشوارتر می‌کند.

9 وارد The Gungeon شوید

هنر عنوان Gungeon را وارد کنید

جناس ها در بازی های دمدمی و سریع محبوب هستند، به همین دلیل است که Enter The Gungeon پر از آنها است. داستان به اندازه کافی ساده است، با گروهی از غریبه ها که در یک انبار مرموز در جستجوی تفنگی هستند که می تواند گذشته را بکشد. به این ترتیب، بیشتر شخصیت ها و دشمنان مربوط به اسلحه هستند و پرتابه ها شکل اصلی حمله آنهاست.

با رئیس‌هایی که می‌توانند عرصه‌های خود را در عرض چند ثانیه به کابوس‌های جهنمی تبدیل کنند، مضحک‌تر می‌شود. اگرچه تنها چندین طبقه اصلی وجود دارد که در هر یک فقط یک رئیس وجود دارد، آنها در حال چرخش هستند، بنابراین شما هرگز نمی دانید چه انتظاری دارید. فقط به یاد داشته باشید که در رول جاخالی تسلط داشته باشید و هرگز شلیک را متوقف نکنید.

8 سلول های مرده

هنر عنوان سلول های مرده

در حالی که Dead Cells سبکی تیره و تار و گوتیک دارد، به دلیل تعداد زیادی ویدیوهای متحرک پر جنب و جوش، از رنگ و استعداد شگفت انگیزی نیز برخوردار است. با این حال، آنها در مورد دشواری این چالش دروغ نمی گویند، زیرا بسیاری از مردم حاضر نیستند بارها بمیرند. اگر بخواهید آن را امتحان کنید، با انواع مختلفی از دشمنان خطرناک و ماهر در سطوح و پلتفرم های مختلف روبرو خواهید شد.

مرتبط: بازی‌های Dead Cells Should Crossover With

این واقعیت که کل جهان یک پیچ و خم است که برای عبور از آن به آیتم ها و مهارت های بسیار خاصی نیاز دارد، فقط ارزش برخورد با رئیس را افزایش می دهد. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که به یکی از آنها برسید، خود را آماده کنید زیرا نمی خواهید تمام راه را به عقب بخزید… و چیزهای زیادی برای کشتن دارید.

7 تاریک ترین سیاه چال

تاریکترین سیاه چال هنر عنوان

بازی‌های RPG در مورد وضعیت‌ها و شرایط با Darkest Dungeon که تقریباً بیش از حد واقعی می‌شود، بسیار خلاق شده‌اند. بله، بازی در یک دنیای فانتزی تاریک قرون وسطایی می گذرد که در آن گروهی از ماجراجویان تلاش می کنند تا به اعماق یک سیاه چال مرگبار برسند، اما آنها همچنین بسیار شکننده هستند. چه آنها تازه کار باشند و چه کهنه کار، هر یک از مبارزان شما در برابر استرس آسیب پذیر هستند که در طول اکتشاف ایجاد می شود.

هرچه بالاتر می رود، احتمال خرابی جنگنده های شما بیشتر می شود و این می تواند آنها را در برابر دشمنان و حتی بیشتر در برابر باس ها نابود کند. باس فایت ها برای بدست آوردن جوایز بزرگ و پیشرفت ضروری هستند، اما رسیدن به آن ها کل مهمانی شما را خسته می کند. خوشبختانه، شما فرصتی برای بهبودی بین دعوا دارید، اما در آن زمان ممکن است قوی ترین اعضای خود را از دست داده باشید.

6 سرداب نکرودانسر

The Crypt Of The Necrodancer هنر عنوان

بازی‌های ریتم سرگرم‌کننده هستند اما می‌توانند به طرز شگفت‌آوری دشوار باشند، به همین دلیل است که ایده جالبی بود که آنها را در ساختار سرکش در Crypt Of The Necrodancer قرار دهیم. شما یک ماجراجو هستید که به نفرین Necrodancer مبتلا شده اید و برای پایان دادن به آن باید در دخمه او فرو بروید. متأسفانه، برای پیمایش، یافتن گنج و کشتن دشمنان، باید حرکت کنید و به ضرب و شتم بجنگید.

وقتی صحبت از باس ها به میان می آید، آنها تمایل دارند در فضاهای محدودتر با شما بجنگند و حرکت شما را استراتژیک تر می کند زیرا از حملات و خود رئیس ها جلوگیری می کنید. آنها چالش برانگیزترین نیستند، اما هر بار که زمین می خورید، باید دوباره تمام ضربات مشابه را پشت سر بگذارید – و موسیقی متن قابل توجهی وجود دارد که باید از آن عبور کنید.

5 Slay The Spire

Slay The Spire هنر عنوان

اگرچه بازی‌های کارتی هنوز در واقعیت بازی می‌شوند، اما آنها با عناوینی مانند Slay The Spire به بازی‌های ویدیویی انتقال بسیار موفقی دادند. با گرافیک‌های نقاشی‌شده، یکی از چندین جنگجو را کنترل می‌کنید که تلاش می‌کنند تا راه خود را به سمت قلب یک مناره شوم بجنگند تا یک چرخه را بشکنند. هر شخصیت دارای نوع کارت ها و عرشه های مخصوص به خود است تا با استراتژی های خاصی سازگار باشد.

مشکل این است که در حالی که هر شخصیت تنها است، اغلب باید با گروه‌هایی از دشمنان، که شامل رئیس‌ها نیز می‌شود، مبارزه کنند. در پایان هر منطقه، شانس مواجهه با یکی از سه رئیس را دارید و باید در یک ران بر هر کدام ادعای پیروزی کنید تا بتوانید به قلب برسید.

4 رمزگذاری

هنر عنوان رمزگذاری

بازی‌های کارتی باید سبک و لذت بخش باشند، اما Inscryption مسیری تاریک و وحشتناک را طی می‌کند. شما یک بازیکن کارتی هستید که در تاریکی گم می‌شوید، با کارت‌ها تنها راه شما برای یافتن مسیر به امید رسیدن به جایی امن است.

چیزی که اوضاع را بدتر می‌کند این است که برخی از کارت‌های خودتان به اندازه تهدیدهایی که در برابر آنها بازی می‌کنید آزاردهنده و خطرناک هستند. در میان اینها مخالفان مختلفی هستند که باید با عرشه سفارشی خود مبارزه کنید. همیشه مطمئن شوید که ترکیبات کارتی را که کار می کنند و برای بدترین حالت آماده می شوند، ضبط کنید.

3 میراث سرکش 2

Rogue Legacy 2 عنوان هنر

پس از موفقیت Rogue Legacy، دنباله‌ای وارد کار شد و طی سال‌ها ساخته شد تا به Rogue Legacy 2 برسد. این میراث به این صورت ادامه دارد که شما یک جنگجوی قرون وسطایی هستید که در جستجوی شکوه یک سیاه چال همیشه در حال تغییر را کاوش می‌کنید. نکته مهم این است که هر بار که می میرید، فرزندانتان با هر نقطه قوت، ضعف و شغلی که دارند جای شما را می گیرند.

مطالب مرتبط: میراث سرکش 2: هر رئیس و چگونه آنها را شکست دهیم

شما می خواهید تا حد امکان تعداد کمی از اعضای خانواده را از دست بدهید و این بدان معنی است که باید تا آنجا که ممکن است رئیس های زیادی را در یک دور شکست دهید. اگرچه تعداد نسبتاً زیادی دشمن بزرگ وجود دارد، اما شما همچنین محافظان آنها را به نام حیوانات خالی و همچنین مینی باس ها دارید. مهارت های فرزندتان را تا می توانید بر روی دشمنان علوفه ای خود تقویت کنید.

2 خطر باران 2

Risk Of Rain 2 عنوان هنر

مانند قسمت قبلی، Risk Of Rain 2 شما و هر خدمه همراه شما را در یک سیاره بیگانه متخاصم به دام انداخته است. امید از بین نمی رود زیرا راهی وجود دارد، اما از بسیاری از بیگانگان تهاجمی و مخرب گذشته است.

خبر خوب این است که می توانید سطح را کاوش کنید و اجساد کشته شده را برای ارتقاء و سلاح غارت کنید تا به خودتان شانس مبارزه بدهید. هر چیزی که جمع آوری می کنید ارزش دارد زیرا بیگانگان رئیس بزرگ، سرسخت هستند و می توانند به راحتی شما را له کنند. بهتر است چند متحد پیدا کنید تا شانس بقای خود را در برابر این گروه بزرگ از مخالفان غول پیکر افزایش دهید.

1 هادس

هنر عنوان هادس

اساطیر یونان در همه انواع رسانه ها، به ویژه در بازی های ویدیویی مانند هادس، ارزشمند است. این بازی سعی دارد داستانی اصلی درباره زاگرئوس، پسر هادس خدای دنیای زیرین را روایت کند که سعی دارد از دنیای زیرین فرار کند. علیرغم اصل و نسب خود، زاگرئوس با مقاومت زیادی روبرو خواهد شد که در لایه های مختلف بالا می رود. شما باید به او کمک کنید تا با هیولاها و روح ها مقابله کند، زیرا او اینجا و آنجا از پانتئون کمک می گیرد.

در هر آستانه اصلی، یک رئیس اسطوره ای از شما استقبال می کند تا شما را به پایین برگرداند. هر یک دارای یک میدان نبرد بسیار بزرگ است که فضای زیادی برای حرکت در اختیار شما قرار می دهد، اما همچنین حملات زیادی را ارائه می دهد که باید از آنها اجتناب کنید. اگر می‌خواهید زاگرئوس را از تاریکی و روشنایی بیرون بیاورید، باز هم باید تعداد زیادی از این مبارزات را در یک دور پشت سر بگذارید.

بعدی: بهترین بازی های سه بعدی Roguelike

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا