بازی

بهترین فانوس های دریایی در بازی های ویدیویی

فانوس‌های دریایی اغلب به این دلیل که به‌عنوان مکان‌های ساحلی شبح‌واری که در فضایی از رمز و راز و وحشت وحشتناک به تصویر کشیده شده‌اند، شهرت پیدا می‌کنند. با این حال، بسیاری از بازی‌های ویدیویی دارای تنظیمات اقیانوسی پر جنب و جوش هستند که در آن فانوس‌های دریایی به‌عنوان نقاط دیدنی لذت‌بخش‌تر و جذاب‌تر با مناظر خیره‌کننده ساخته شده‌اند.


مطالب مرتبط: بهترین آسمان خراش ها در بازی های ویدیویی

خود فانوس دریایی گاهی اوقات می تواند دارای معماری قابل توجهی باشد که آن را به دیدنی تبدیل می کند. ممکن است بخشی از یک جزیره در ساحل یا یک مکان مشخص در شهری باشد که بازی در آن قرار دارد، اما اینها برخی از نمادین ترین و از نظر بصری قابل توجه ترین فانوس های دریایی هستند که می توانید پیدا کنید.

11 آلن ویک

تقریباً به موازات BioShock، اولین عنوان Remedy در ژانر وحشت بقا، Alan Wake، از همان ابتدا یک فانوس دریایی را معرفی می کند. هر دو در محیطی از تاریکی باورنکردنی قرار دارند، اما این فانوس دریایی در قلب طبیعت در لبه یک صخره قرار گرفته است، که توسط محیط جنگلی کوهستانی Rain Cove Point احاطه شده است.

این یک بخش کوتاه مدت از بازی است زیرا فقط در یک سکانس کابوس به عنوان یک آموزش و بعداً در یک قسمت DLC وجود دارد. با این حال، هر شکلی از نور یک دفاع ضروری در برابر دشمنان سایه شوم پس از شما است، و پرتو نور غول پیکر فانوس دریایی بسیار خوشایند است.

10 فراتر از خوب و بد

پناهگاه فانوس دریایی با آنتن بیرون که شروع به راه اندازی سپر میدان نیرو بر روی آن می کند، مشرف به اقیانوس آرام و زمین همسایه.

یک بازی نمادین که در آن یک فانوس دریایی به عنوان پایگاه اصلی عملیات شما عمل می کند، Beyond Good and Evil است. این بازی در جزیره‌ای در سواحل لوکیشن مرکزی بازی قرار دارد و نه تنها به شخصیت اصلی، عکاس عکاس Jade و دوست گراز قابل اعتمادش Pey’j، بلکه به گروهی از یتیم‌ها و سگی به نام Woof پناه می‌دهد.

مطالب مرتبط: بهترین گزارشگران تخیلی در بازی ها

این فانوس دریایی نیز ساختار متوسط ​​شما نیست، زیرا یک میدان نیروی محافظ در اطراف آن از یک آنتن در بالای گنبد ساطع می شود. اما با این وجود، شما همچنان منظره ای عالی از اقیانوس آبی روشن و شهر همسایه هیلیز دارید.

9 سرود

یک کلاژ دو تصویر از فانوس دریایی در جزیره گلوری در طول روز با درخشش سبز کیهانی شب وهم‌آور متاثر از تاریکی در تضاد بود.

وقایع The Chant را می توان به بهترین وجه به عنوان عقب نشینی معنوی نه غریبه کامل هولو توصیف کرد که به یک کابوس ترسناک کیهانی با ابعاد لاوکرافت تبدیل شد. یک فرقه دریچه ای را به بعد به نام The Gloom باز می کند و یک فانوس دریایی دوباره به عناصر ترسناک اینجا وارد می شود.

در طول روز، فانوس دریایی جزیره گلوری بسیار زیبا و آرام است، که توسط حجم وسیعی از آب احاطه شده است و نمایی اجمالی از زنجیره های جزیره دیگر در دوردست را ارائه می دهد. هنگامی که برای یک پازل پرتو نور در هنگام ورود Gloom استفاده می شود، رعد و برق سبز جوی و آسمان پر از سبز در اطراف آن معلق می شود.

8 Fallout 4

تصویری بالای سر از سکونتگاه فانوس دریایی در Fallout 4، در نزدیکی یک کلبه بام نارنجی، یک اسکله، و زمین بایر بی درخت.

حتی دنیای پسا آخرالزمانی نابود شده توسط هسته‌ای Fallout 4 یک فانوس دریایی خوش منظره را بر روی نقشه خود ارائه می‌دهد و می‌تواند تبدیل به یک سکونتگاه شود. این فانوس دریایی که به عنوان فانوس دریایی کینگ اسپورت شناخته می شود، درست در امتداد لبه شمال شرقی نقشه کشورهای مشترک المنافع، با اسکله ای در کنار آب درخشان و چشم انداز جنگلی بی ثمر واقع شده است.

تنها چیزی که قبل از ادعای رسمی آن به عنوان یک شهرک بر سر راه شما قرار دارد، یک گروه مذهبی است که به نام کلیسای فرزندان اتم شناخته می شود. هنگامی که آنها را از فانوس دریایی بیرون کنید، این پایگاه با منظره تماما متعلق به شماست.

7 زندگی عجیب است

تصویری دوگانه از زوایای مختلف فانوس دریایی در Life Strange است، یکی با نمای جلو و دیگری با غروب آفتاب، بارش برف، مکس و کلوئه کنار نیمکت و آب.

وقتی برای اولین بار فانوس دریایی را در Life is Strange می بینید، برای مکس پیش بینی می شود و او می بیند که توسط یک گردباد ویران شده است. سپس در پایان اپیزود اول در دنیای واقعی با دوست خود Chloe به آن بازمی‌گردید، جایی که دست نخورده باقی می‌ماند، مشرف به خلیج گسترده‌ای از آب در کنار جنگل اطراف.

مطالب مرتبط: بهترین مدارس در بازی های ویدیویی

با همه اسرار آشفته و توانایی های ماوراء طبیعی تغییر زمان که مانند ابری بر فراز دانش آموز دبیرستان مکس کالفیلد آویزان است، فانوس دریایی ممکن است آرام ترین منطقه خلیج آرکادیا باشد. پیاده روی در طبیعت و یک نقطه دید برای تماشای طلوع و غروب خورشید بر فراز افق آب بسیار آرامش بخش به نظر می رسد.

6 Grand Theft Auto 5

هلیکوپتری در حال پرواز بر فراز فانوس دریایی ال گوردو که روی تکه‌ای سنگ در وسط اقیانوس در Grand Theft Auto 5 قرار دارد.

در شمال شهرستان لوس سانتوس و در شرق شهرستان بلین در GTA 5، فانوس دریایی در زیر کوه گوردو در وسط دریا به نام فانوس دریایی ال گوردو قرار دارد. این یک طرح رنگی سنتی تر قرمز و سفید دارد و یک فعالیت جانبی مسابقه دریایی وجود دارد که می توانید در کنار آن شروع کنید.

گزینه های زیادی برای رسیدن به این شگفتی منزوی روی آب وجود دارد. می‌توانید با قایق به فانوس دریایی دسترسی پیدا کنید یا شاید از طریق هلیکوپتر یا بدلکاری در پایگاه فرود بیایید، و به عنوان مکانی برای سرقت سرمایه‌های سری A در GTA Online عمل می‌کند.

5 قلب اتمی

سرگرد P-3 در حال مبارزه با یک ماشین روباتی است که فانوس دریایی از پشت آن به بیرون نظاره می‌کند و نگاه اول شخص به منظره زیبای فانوس دریایی.

ارجاعات و الهامات از BioShock در Atomic Heart فراوان است، اما یک مورد فوق العاده واضح با تنظیمات فانوس دریایی درست قبل از بخش های پایانی بازی وجود دارد. در پایین فانوس دریایی، رفیق سرگرد P-3 روی صندلی نزدیک تلویزیون نشسته و یک کارتون روسی پخش می کند، که او را به یک منطقه زیر آب می برد، و حتی عبارت “رحمت” در اطراف پرتاب می شود.

هنگامی که از انبوهی از دشمنان روباتیک منتهی به آن عبور کنید، خواهید دید که فانوس دریایی در مکانی باشکوه در تأسیسات 3826 قرار دارد. این فانوس دریایی دقیقاً در آن سوی آب از معماری هندسی زیبای پل های طاق مانند مثلثی خاکستری و بیابان دور است.

4 شبح تسوشیما

فانوس دریایی در جزیره تسوشیما در کنار درختی مشرف به آب هنگام غروب خورشید بر فراز افق.

محیط جهان باز و زیبای جزیره تسوشیما هیچ گاه از جلوه های بصری چشمگیر و مکان های مسحورکننده کم ندارد. وقتی جین ساکای احساس می‌کند که باید کمی از انتقامش از مهاجمان بی‌رحم جزیره استراحت کند، می‌توانید به فانوس‌های دریایی پراکنده در سراسر نقشه که همگی مناظر زیبایی را به شما هدیه می‌دهند، قدم بگذارید.

چه در ایزوهارا، تویوتاما یا کامیاگاتا، همه فانوس‌های دریایی در Ghost of Tsushima با زمین‌های چمن محیطی و آب آرام همراه هستند. و اگر هر هشت فانوس دریایی را در بازی بدست آورید و شعله های آنها را شعله ور کنید، دستاورد Light the Way را دریافت خواهید کرد.

3 جزیره مرده

خانه امن فانوس دریایی بلند در جزیره مرده که مشرف به مناظر شگفت انگیز استراحتگاه است.
از طریق deadisland.fandom.com

جزیره تفریحی گرمسیری بانوی در جزیره مرده دارای یک فانوس دریایی سنگی مستحکم است که به بازماندگان دیگر از حمله زامبی ها پناه می دهد. این به عنوان یکی از امن خانه های شما در جزیره عمل می کند، و شخصیت های ساکن در آن به شما چند ماموریت جانبی می دهند. اما هیچ چیز بهتر از منظره منظره خانه های ییلاقی استراحتگاه است که در حلقه ای در اطراف اقیانوس فیروزه ای از عرشه آن قرار گرفته اند.

مرتبط: بازی هایی که در تابستان برگزار می شوند

و گذشته از استراحتگاه، می توانید برخی از جزایر دیگر را در امتداد زنجیره مجمع الجزایر نیز ببینید. تماشای این منظره فوق‌العاده است و ممکن است شما را به بهشت ​​بازگرداند و فراموش کنید که یک آخرالزمان زامبی وجود داشته است.

2 Assassin’s Creed Origins

فانوس دریایی قدرتمندی که در اسکندریه، مصر بلند ایستاده و آب به سمت آن می‌آید، دود می‌آید و عقابی در بالای آن پرواز می‌کند.

کاوش در مصر باستان در Assassin’s Creed Origins به شما امکان می دهد از فانوس دریایی وسیعی که به عنوان پایگاه نظامی در منطقه اسکندریه استفاده می شود بازدید کنید. فانوس دریایی اسکندریه که در امتداد لبه جزیره فاروس قرار دارد، منظره خیره کننده ای از دریای مدیترانه و بخش های مختلف زیبای جزیره را ارائه می دهد.

سفر با قایق به محل در حال حاضر عالی است، اما اینکه بتوانید از نقطه نظر به نقطه بالایی پس از همگام سازی خیره شوید حتی شگفت انگیزتر است. وقتی بایک و آیا از آن برای هشدار دادن به کشتی های ژولیوس سزار در طول محاصره اسکندریه استفاده می کنند، فانوس دریایی به نقطه محوری داستان تبدیل می شود.

1 فاینال فانتزی 12

ساختمان عظیم فاروس در لبه یک آبشار عمیق واقع شده است، با تصویر دوم که نمای نزدیک از آبشارهای معماری آن را ارائه می دهد.

فانوس دریایی نه چندان سنتی در Final Fantasy 12 به خودی خود یک قطعه تنظیم شده است. فاروس ریدورانا بر فراز آسمان یک برج فانوس دریایی عظیم است که درست روی لبه آبشاری به همان اندازه عظیم ساخته شده است. این ساختمان معماری دقیق به سبک گوتیک را به نمایش می گذارد و دارای منافذی به سمت پایه خود است که در آن آب برای پیوستن به رودخانه به بیرون می ریزد.

صعود به این سازه در سه مرحله انجام می شود که همگی به مناطق مجزا تقسیم می شوند که حاوی انواع مختلفی از دشمنان هستند تا شما با آنها مقابله کنید. اما می‌توانید به پایین‌تر از Pharos بروید و به سطحی زیر زمین دسترسی پیدا کنید که دارای یک سیاهچال معروف به Subterra است.

بعدی: بهترین دریاچه بازی های ویدیویی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا