ارز دیجیتال

SEC، Ripple به دنبال تمدید یک هفته ای در بازکردن اسناد Hinman

منبع: Adobe/Kristina Blokhin

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و ریپل پس از سخنرانی ویلیام هینمن، مدیر سابق، درخواست تمدید یک هفته ای برای رفع مهر و موم مذاکرات داخلی کرده اند.

در روز جمعه، SEC و Ripple هر دو درخواستی را برای تمدید مهلت ثبت چندین نمایشگاه از جمله اسناد Hinman ارسال کردند.

به گفته جیمز فیلان، وکیل مدافع و دادستان سابق فدرال، بعداً در همان روز، آنالیسا تورس، قاضی ناحیه از دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه جنوبی نیویورک، این درخواست را پذیرفت و 13 ژوئن را به عنوان مهلت جدید تعیین کرد. نظارت دقیق

SEC و Ripple یک نامه مشترک برای یک هفته تمدید، تا 13 ژوئن 2023، برای ارسال عمومی، ارسال کرده اند. [redacted] نسخه هایی از حرکات متقاطع برای قضاوت خلاصه و نمایشگاه های همراه، که شامل مواد هینمن است.

اسناد هینمن در اصل سخنرانی رئیس سابق SEC در ژوئن 2018 است که طی آن او اعلام کرد که اتر، توکن بومی بلاک چین اتریوم، یک امنیت نیست.

در دسامبر سال گذشته، کمیسیون SEC پیشنهادی برای مهر و موم کردن ارتباطات داخلی مانند ایمیل‌ها، پیام‌های متنی و گزارش‌های کارشناسی پس از سخنرانی هینمن در پرونده ریپل ارائه کرد.

این سازمان استدلال کرد که ماموریت آن بر حق دسترسی عمومی به چنین اسنادی اولویت دارد و از جمله دلایل دیگر، عدم ارتباط آنها با تصمیم اجمالی دادگاه را ذکر می کند.

با این حال، اوایل این هفته، قاضی تورس درخواست کمیسیون SEC برای مهر و موم کردن سوابق مذاکرات داخلی را رد کرد.

قاضی فدرال استدلال کرد که این اسناد “اسناد قضایی” هستند که مشمول یک فرض قوی برای دسترسی عمومی هستند.

او افزود که اسناد سخنرانی هینمن «به طور منطقی تمایل به تأثیرگذاری دارند [the Court’s] حکم به یک حرکت».

کیس Ripple-SEC یک پیشینه برای کریپتو است

پرونده Ripple-SEC پیامدهایی فراتر از Ripple و XRP دارد، زیرا قوانین دادگاه چگونه می تواند سابقه ای را برای نحوه تنظیم و طبقه بندی سایر ارزهای دیجیتال در آینده ایجاد کند.

اگر دادگاه تصمیم بگیرد که XRP یک اوراق بهادار است، می‌تواند منجر به طبقه‌بندی سایر ارزهای دیجیتال به عنوان اوراق بهادار نیز شود که آنها را مشمول مقررات سختگیرانه حاکم بر اوراق بهادار می‌کند.

از سوی دیگر، اگر دادگاه تصمیم بگیرد که XRP یک اوراق بهادار نیست، می‌تواند به این معنا باشد که سایر ارزهای دیجیتالی که ویژگی‌های مشابهی با XRP دارند نیز ممکن است از مقررات اوراق بهادار مستثنی شوند.

نتیجه پرونده Ripple-SEC پیامدهای قابل توجهی برای کل صنعت کریپتو خواهد داشت و به طور بالقوه می تواند نحوه عملکرد شرکت های ارزهای دیجیتال را شکل دهد و در حال حرکت رو به جلو تنظیم شوند.

شایان ذکر است که SEC نبرد حقوقی را علیه برخی دیگر از شرکت‌های ارز دیجیتال نیز آغاز کرده است.

به طور خاص، این کمیسیون علیه صرافی‌های کریپتو Kraken و Bittrex، و همچنین پلتفرم وام‌دهی کریپتو Nexo، اقدامات اجرایی انجام داده است، در حالی که Coinbase را تهدید به شکایت کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا