بازی

بهترین کارت ها برای عرشه فلواندریز

Floowandereeze یکی از قوی ترین کهن الگوها در Yu-Gi-Oh است! دوئل استاد. علاوه بر تم پرنده زیبا، این عرشه دارای سبک بازی است که شبیه هیچ چیز دیگری نیست. توانایی آن برای احضار هیولاهای معمولی بیش از یک بار در هر نوبت، همراه با توانایی انجام این کار در نوبت حریف، شکستن این عرشه پرندگان را سخت می کند.


مطالب مرتبط: بهترین بازی های کارت در اندروید

با کارت‌هایی مانند Floowandereeze & Robina یا Floowandereeze & Eglen که می‌توانند قطعه بعدی را در پازل پرنده جستجو کنند، این کارت‌ها می‌توانند تخته‌های بسیار قدرتمندی ایجاد کنند که تنها با چند کارت زمان‌بندی شده شکسته می‌شوند. در غیر این صورت، با گله عظیمی از پرندگان روبرو خواهید شد که به شما اجازه بازی Yu-Gi-Oh را نمی دهند!

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

10 Floowandereeze & Robina

داشتن روبینا در دست اول یکی از بهترین چیزهایی است که در صورت برنده شدن در تاس انداختن برای شما اتفاق می افتد. Robina بهترین استارتر در عرشه Floowandereeze است. پس از احضار عادی، روبینا می‌تواند هر هیولای بالدار سطح چهار یا پایین‌تری را از عرشه شما جستجو کند و پس از یافتن آن، می‌توانید یک هیولای بالدار را از دست خود احضار کنید.

چه به دنبال یک Eglen برای ادامه ترکیب خود باشید یا یک قطعه گمشده دیگر برای بعد، یک احضار عادی دوم برای این دسته بسیار مهم است.

9 Flowandereeze & Fun

کارت کامل floowandereeze و eglen با تاری گاوسی yugioh tcg

در حالی که Robina یکی از مهم ترین کارت ها در عرشه است، می توانید استدلال کنید که Eglen به همان اندازه، اگر نه بیشتر، مهم است. هنگامی که Eglen عادی احضار شد، می توانید عرشه خود را برای یک هیولای بالدار سطح هفت یا بالاتر جستجو کنید.

در حالی که پاسخ آسان می تواند جستجو برای Empen باشد، کارت هایی مانند Mist Valley Apex Avian و Raiza The Mega Monarch نیز اهداف قابل قبولی هستند که می توانید تخته خود را با آنها پایان دهید تا از حریف خود حتی از تلاش برای شکستن کارت شما جلوگیری کنید.

8 Floowandereeze & Empen

floowandereeze & empen full card with gaussian blur yugioh tcg

از آنجایی که Master Duel Barrier Statue of the Stormwinds را ممنوع کرد، گزینه دیگر شما رئیس کهن الگوی Monster، Floowandereze و Empen است. این کارت یک برج عالی است که حریف شما باید بدون استفاده از هیولاهای موقعیت حمله بر آن غلبه کند زیرا Empen در صورت مبارزه با آن، تمام اثرات آنها و نیمی از ATK و DEF خود را نفی می کند.

مطالب مرتبط: یو-گی-اوه! دوئل استاد: پاداش هر ماموریت انفرادی

Empen، هنگامی که Tribute Summoned می شود، همچنین می تواند یک کارت قدرتمند Spell یا Trap را از عرشه بیاورد و به شما امکان دسترسی آسان به طلسم میدانی یا حتی Advent of Adventure را بدهد.

7 Floowandereeze & Stri

کارت کامل floowandereeze & stri با تاری گاوسی yugioh tcg

Stri یکی از کارت‌های جعبه ابزار در زرادخانه Floowandereeze است. این کارت می تواند با حذف یک کارت در هنگام احضار عادی، قبرستان حریف شما را کنترل کند. این افکت ممکن است چندان تاثیرگذار به نظر نرسد، اما وقتی در مقابل دک هایی مانند Tearlaments یا حتی تصادفی Destiny Hero: Destroyer Phoenix Enforcer قرار بگیرید، از Stri به خاطر اثر شگفت انگیزش تشکر خواهید کرد.

اگر به بدنه اضافی در زمین برای ادای احترام به Empen نیاز دارید، Stri نیز یکی دیگر از توسعه دهنده‌های ترکیب‌های Normal Summon شما است.

6 Floowandereeze & Toccan

کارت کامل floowandereeze و toccan با تاری گاوسی yugioh tcg

هرگاه هر یک از هیولاهای Floowandereeze میدان را ترک کنند، به جای فرستادن به قبرستان، تبعید می شوند. با Toccan، می‌توانید برخی از آن کارت‌های حذف شده را برای نوبت‌های بعدی به دست خود بازگردانید.

Toccan علاوه بر اینکه یک کارت ابزار است، یک توسعه دهنده عالی برای عرشه نیز می باشد. در بازی‌ای که استخر کارت‌های با نام Floowandereeze محدود است، شما هر نامی را که می‌توانید انتخاب کنید. خوشبختانه توکان یکی از نام های خوب در کهن الگوی پرنده است.

5 Floowandereeze And The Maginificent Map

floowandereeze و کارت کامل نقشه باشکوه با تاری گاوسی yugioh tcg

کارهای جالبی وجود دارد که می توانید با عرشه Floowandereeze انجام دهید. از آنجایی که بسیاری از اثرات شما می توانند هنگام احضار عادی فعال شوند، می توانید کاری انجام دهید که به عنوان مسدود کردن زنجیره شناخته می شود. این به عنوان عمل انجام پیوندهای زنجیره ای متعدد برای محافظت از مهمترین اثر در برابر نفی شناخته می شود. کارت‌هایی مانند Floowandereeze And The Magnificent Map به شما این امکان را می‌دهند که همزمان با احضار عادی و حذف یکی از کارت‌های خود این کار را انجام دهید.

Magnificent Map نه تنها بازی‌های مسدودکننده زنجیره‌ای را باز می‌کند، بلکه می‌تواند در نوبت حریف شما نیز فعال شود. نه رفیق نوبت تو نیست نوبت ماست.

4 Mist Valley Apex Avian

کارت کامل پرندگان راس دره مه با تاری گاوسی yugioh tcg

پیدا کردن کارتی که به طور غیرمستقیم از یک کهن الگو پشتیبانی می کند یکی از بهترین کارهایی است که می توانید به عنوان یو-گی-اوه انجام دهید! بازیکن. Mist Valley Apex Avian به خوبی با عرشه Floowandereeze کار می کند زیرا یک هیولای هیولای بالدار سطح هفت است، به این معنی که می توان آن را توسط Eglen جستجو کرد، و روشی که عرشه تعداد زیادی هیولا را احضار می کند به شما امکان دسترسی آسان به ادای احترام به احضار Apex Avian را می دهد. .

مطالب مرتبط: یو-گی-اوه! دوئل مستر: بهترین کارت های اصلی برای هر دک

این کارت یک راه عالی برای پایان دادن به تخته شما است زیرا اگر حریف شما یک هیولای مشکل ساز را بازی کند، می توانید به راحتی آن را نفی کرده و با افکت Apex Avian حتی بدون هدف قرار دادن کارت، آن را از بین ببرید.

دیگ اسراف کارت کامل با گاوسی تاری yugioh tcg

بیایید صریح باشیم. گاهی اوقات شما آجر. خیلی سخت. اینجاست که Pot of Extravagance وارد می‌شود. Floowandereeze تقریباً هیچ احضاریه‌ای از عرشه اضافی انجام نمی‌دهد، بنابراین چیزی برای شما کاملاً بی‌فایده است. همچنین ممکن است از آن برای کشیدن کارت های بیشتر استفاده کنید.

اگرچه این یکی از بهترین کارت‌های پات است، اما تعداد کمی از عرشه‌ها وجود دارند که می‌توانند از Pot Of Extravagance تا حد توان خود استفاده کنند، با توجه به اینکه اکثر دک‌ها برنامه بازی خود را حول Extra Deck متمرکز می‌کنند، اما Floowandereeze یکی از معدود و یکی از بهترین‌ها است.

2 ترافورمینگ

کارت کامل زمینی با تاری گاوسی yugioh tcg

درست مانند Pot of Greed و سایر کارت های ممنوعه، هرچه متن کارت ساده تر باشد شکسته تر است. Terraforming می تواند یک Field Spell از عرشه شما به دست اضافه کند. به همین سادگی.

چیزی که این کارت را بسیار قوی می کند این است که به نسخه چهارم Magnificent Map تبدیل می شود و مطمئن می شود که بیشتر مواقع Field Spell را باز می کنید. عرشه می‌تواند به راحتی بدون دیدن نقشه باشکوه پیروز شود، اما داشتن آن را آسان‌تر می‌کند.

1 تغییر دهنده ابعاد

کارت کامل تغییر ابعاد با تاری گاوسی yugioh tcg

Dimension Shifter کارت دیگری است که در کهن الگو قرار نمی گیرد. این کارت چندان به برنامه بازی Floowandereeze شما کمک نمی کند، بلکه جلوی برنامه بازی حریف شما را می گیرد.

اکثر دک ها در Master Duel از Graveyard خود به عنوان ابزار دیگری برای برنامه بازی خود استفاده می کنند. خواه مجموعه دیگری از کارت ها برای کار کردن باشد یا هیولاهایی با افکت هایی که در قبرستان فعال می شوند، تعداد زیادی از عرشه ها برای عملکرد به آن نیاز دارند. Dimension Shifter همه کارت‌ها را به‌جای ارسال به قبرستان حذف می‌کند و از آنجایی که کارت‌های Floowandereeze هنگام تبعید فعال می‌شوند، در این زمینه ضرر نمی‌کنید.

بعدی: یو-گی-اوه! مستر دوئل: بهترین کارت های شادول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا