شبکه های اجتماعی

10 بهترین ابزار حسابرسی سئو (مزایا و معایب 2024)

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

به دنبال بهترین ابزارهای ممیزی سئو هستید؟ من شما را تحت پوشش قرار داده ام.

هرکسی که می‌خواهد رتبه‌بندی کند باید به طور منظم ممیزی سایت را انجام دهد. از این طریق ارزیابی می کنید که وب سایت شما در حال حاضر چقدر بهینه شده است و مناطقی را که می توانید در آنها پیشرفت کنید، شناسایی می کنید.

من اغلب ممیزی های سئو را برای جادوگر بلاگ انجام می دهم تا مسائلی را پیدا کنم که ممکن است بر عملکرد این سایت تأثیر بگذارد. و من همین کار را برای بسیاری از مشتریان سئو در زمان مدیریت یک آژانس در گذشته انجام داده ام.

بنابراین به طور طبیعی، من در زمان خود مجموعه ای از ابزارهای حسابرسی مختلف را امتحان کرده ام.

در این پست، بر اساس تجربه خود در مورد هر یک از آنها، بهترین ابزارهای ممیزی سئو در بازار را بررسی و مقایسه خواهم کرد. من نظر خود را در مورد همه مزایا و معایب آنها به اشتراک می‌گذارم و در مورد چه چیزی/چه کسی فکر می‌کنم بهترین هستند، صحبت خواهم کرد تا به شما کمک کنم راه‌حل مناسبی را برای نیازهای خود پیدا کنید.

TL;DR:

رتبه بندی SE – به دلیل ویژگی های متنوع و قیمت مقرون به صرفه برای اکثر کاربران بهترین است.

امتیاز صبح – بهترین برای کسانی که تازه وارد سئو شده اند.

موج سوار – بهترین برای ممیزی محتوا و بهینه سازی محتوا.

جت اختاپوس – بهترین برای ممیزی فنی SEO و تجزیه و تحلیل فایل لاگ. برای مبتدیان ایده آل نیست.

شماره 1 – رتبه بندی SE

رتبه بندی SE بهترین انتخاب من برای به طور کلی بهترین ابزار ممیزی SEO است. همه آن چیزی که من به دنبالش بودم را داشت – منعطف، جامع است و نتایج حسابرسی خود را در گزارش‌های هضم آسان ارائه می‌دهد. به‌علاوه، از آنجایی که تعداد زیادی ویژگی را با قیمتی مقرون به صرفه دریافت می‌کنید، ارزش فوق‌العاده‌ای برای پول دارد.

برای آزمایش رتبه‌بندی SE، یک ممیزی کامل از وب‌سایت وبلاگ‌نویسی Wizard انجام دادم. خزیدن همه 699 صفحه حدود 5 تا 10 دقیقه طول کشید، که اینطور نیست اصلا بد

من دوست دارم که حتی قبل از اینکه وارد گزارش دقیق شوید، «نمره سلامت» کلی شما را به شما می‌گوید – این بلافاصله به شما یک ایده تقریبی از بهینه‌سازی سایت شما می‌دهد.

اگر یک آژانس بازاریابی یا مشاور سئو هستید، این معیار مفیدی نیز برای نشان دادن به مشتریانتان است. می‌توانید امتیاز سلامت سایت را در ممیزی‌های متعدد مقایسه کنید تا نشان دهید که چگونه کارها در طول زمان بهبود یافته‌اند و دستاوردهای خود را نشان دهید.

من دریافتم که گزارش کامل بسیار دقیق است. رتبه بندی SE سایت شما را با بیش از 130 پارامتر بررسی می کند و نتایج را در یک صفحه ساده و قابل فهم ارائه می دهد. تجسم داده ها مانند نمودارها و نمودارها برای نشان دادن معیارهای مختلف وجود دارد. و می‌توانید گزارش را دانلود کنید تا آن را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید (گزینه‌های تنظیماتی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد انتخاب کنید چه چیزی اضافه شود).

هر مشکلی که رتبه SE شناسایی می کند که ممکن است به قدرت رتبه بندی سایت شما آسیب برساند، در یک لیست طولانی همراه با جزئیات نحوه رفع آنها نمایش داده می شود.

من همچنین دوست دارم که آنها بر اساس شدت (خطاها، هشدارها، اخطارها و غیره) دسته بندی شوند، زیرا این به شما کمک می کند تا اصلاحاتی را که بیشترین تأثیر را دارند اولویت بندی کنید، بنابراین زمان زیادی را برای چیزهایی که به سختی حرکت می کنند تلف نمی کنید. سوزن

در گزارش حسابرسی کامل اطلاعات بیشتری در مورد مواردی مانند لینک‌های سایت، فهرست‌بندی صفحات، موارد حیاتی وب و غیره وجود دارد. رتبه‌بندی SE حتی با ابزارهای حسابرسی جداگانه برای بررسی سئوی درون صفحه و تجزیه و تحلیل SERP، به‌علاوه تعداد زیادی ابزار دیگر ارائه می‌شود. ابزارهای مفید سئو

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد: رتبه بندی SE یک گزارش ساز دارد که می توانید از آن برای جمع آوری داده ها از اکثر ابزارهای آنها استفاده کنید. اگر مشتری دارید، این بسیار مفید است.

ویژگی های کلیدی

ممیزی کامل وب سایت کل وب سایت خود را با بیش از 130 پارامتر بررسی کنید، مشکلات فنی سئو را شناسایی و رفع کنید، داده های خزیدن خام، معیارها و تجسم داده ها و غیره را مشاهده کنید.

گزینه های صادراتی گزارش های خود را به صورت فایل های PDF دانلود کنید، آنها را مستقیماً برای شرکا/مشتریان خود ارسال کنید، یا داده ها را مستقیماً به استودیوی Looker صادر کنید.

ممیزی بک لینک بک لینک های خود (یا رقیب خود) را تجزیه و تحلیل کنید و لیست کاملی از همه دامنه های ارجاع دهنده را به همراه بینش هایی مانند تگ فالو/نوفالو، اعتبار دامنه، انکر تکست و غیره دریافت کنید.

ممیزی SERP صفحات نتایج موتورهای جستجو را برای هر عبارت جستجوی کلمه کلیدی تجزیه و تحلیل کنید و بینش های مفیدی را در مورد صفحاتی که قبلاً رتبه بندی شده اند کشف کنید.

جستجوگر سئو روی صفحه هر صفحه در وب سایت خود را با توجه به عوامل رتبه بندی در صفحه بررسی کنید و یک چک لیست دقیق در مورد کارهایی که می توانید برای بهبود انجام دهید دریافت کنید.

گزینه برچسب سفید. از دامنه خود استفاده کنید و رتبه‌بندی SE را برای برند خود تنظیم کنید، سپس دسترسی را با مشتریان به اشتراک بگذارید که گویی نرم‌افزار داخلی خودتان است.

سایر ابزارهای بازاریابی ردیابی رتبه، تحقیق کلمات کلیدی، ویرایش محتوا، مدیریت رسانه های اجتماعی، مدیریت بررسی و موارد دیگر.

مزایا و معایب

پیشنهادات زیادی برای دلار شما ارائه می دهد

ممیزی وب سایت کاملاً جامع (130+ پارامتر بررسی شده)

تجسم داده های پاک و آسان برای خواندن

ممیزی انعطاف پذیر و پارامترهای صادرات گزارش

همراه با بسیاری از ابزارهای سئو دیگر

مقیاس های قیمت گذاری بر اساس تعداد صفحات حسابرسی شده (برای سایت های بزرگ می تواند گران باشد)

قیمت گذاری

برنامه ها از 55 دلار در ماه شروع می شوند، با صورتحساب سالانه 20٪ تخفیف دریافت کنید. آزمایشی رایگان 14 روزه در دسترس است.

بررسی رتبه بندی SE ما را بخوانید.

شماره 2 – امتیاز صبح

امتیاز صبح انتخاب خوبی برای کسانی است که تازه وارد سئو شده اند. تمام پیچیدگی های ممیزی SEO را از بین می برد و حتی فرآیند را «بازی» می کند تا آن را سرگرم کننده کند.

به محض ثبت نام، Morningscore وب سایت شما را اسکن می کند تا مجموعه ای از داده های SEO مرتبط را استخراج کند، مانند کلمات کلیدی که برای آنها رتبه بندی می کنید، بک لینک های شما و غیره.

سپس، از این داده‌ها برای ارائه «نمره صبحگاهی» شما استفاده می‌کند. این معیاری است که تخمین می‌زند که برای رتبه‌بندی کلمات کلیدی در حال حاضر از طریق سئو، چه چیزی به Google Ads پرداخت می‌کردید. به عبارت دیگر، «ارزش» تلاش‌های سئوی شما به دلار را به شما می‌گوید، که یک انگیزه عالی است.

به برگه Health بروید و یک گزارش حسابرسی جامع در مورد اینکه سایت شما از نقطه نظر سئو چقدر “سالم” است را مشاهده خواهید کرد. به شما یک نمره کلی سلامت از 100، لیستی از مشکلاتی که تشخیص داده شده و ممکن است به قدرت رتبه‌بندی شما آسیب بزند، و توضیحی در مورد نحوه رفع آنها می‌دهد.

اما چیز مورد علاقه من این است که چگونه از داده های حسابرسی شما برای ارائه “ماموریت های بهداشتی” شخصی استفاده می کند.

اینها کارهای گیمیفی هستند که از شما دعوت می شود برای بهبود سئوی سایت خود انجام دهید. و با تکمیل، امتیاز کسب می کنید و سطح خود را بالا می برید. Morningscore حتی به شما می گوید که هر ماموریت چقدر ارزش پولی دارد تا انگیزه شما را حفظ کند.

این قابلیتی است که من در هیچ ابزار ممیزی سئو دیگری ندیده ام و انصافاً واقعاً عالی است. برای مبتدیانی که با انگیزه باقی می مانند، ایده آل است.

ویژگی های کلیدی

بررسی سلامت وب سایت سایت خود را بررسی کنید تا مشکلات را پیدا کرده و برطرف کنید و یک نمره کلی سلامت وب سایت دریافت کنید.

ممیزی محتوا محتوای وب سایت خود را بررسی کنید تا مشکلات موجود در صفحه مانند برچسب های عنوان ضعیف، محتوای نازک، تگ های جایگزین، تصاویر/لینک های شکسته و غیره را بررسی کنید.

ماموریت ها تلاش‌های سئوی خود را با «ماموریت‌های» شخصی‌سازی‌شده، از جمله «ماموریت‌های سلامت» که شامل وظایف حسابرسی می‌شود، بازی‌سازی کنید.

متریک امتیاز صبح در یک نگاه ببینید سئوی سایت شما چقدر به دلار ارزش دارد.

سایر ابزارهای سئو تجزیه و تحلیل پیوند، تحقیق و ردیابی کلمات کلیدی، گزارش SEO و موارد دیگر.

مزایا و معایب

تنها ابزار ممیزی SEO که فرآیند را بازی می کند

“ماموریت های بهداشتی” شخصی یک ویژگی فوق العاده است

بسیار آسان برای استفاده

ایده آل برای کسانی که تازه وارد سئو شده اند

گزارش های حسابرسی به اندازه برخی ابزارهای دیگر دقیق نیستند

معیار “نمرات صبح” همیشه دقیق نیست (به طور قابل توجهی ترافیک SEO من را دست کم گرفت)

قیمت گذاری

برنامه ها از 49 دلار در ماه شروع می شوند، با پرداخت سالانه 2 ماه صرفه جویی می کنند. با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه شروع کنید.

بررسی Morningscore ما را بخوانید.

شماره 3 – جستجوگرها

SEO Surfer ابزار مفیدی برای ممیزی محتوا و بهینه سازی درون صفحه است. چک های فنی سئوی وب سایت را مانند ابزارهای بالا انجام نمی دهد، اما در ممیزی محتوای نوشته شده شما (یعنی پست ها و صفحات وبلاگ) کار بسیار خوبی انجام می دهد.

فقط کلمه کلیدی را که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید وارد کنید. این SERP ها را تجزیه و تحلیل می کند تا اطلاعاتی در مورد وجه اشتراک صفحات با رتبه برتر بدست آورد.

سپس، محتوای نوشتاری شما را بررسی می‌کند تا میزان بهینه‌سازی آن را بررسی کند، به سیگنال‌های روی صفحه مانند طول محتوا، تعداد سرفصل‌ها، پوشش موجودیت‌های NLP، چگالی کلمات کلیدی، ساختار متا تگ‌ها، احساسات NLP و غیره می‌پردازد.

به تمام محتوای ممیزی شده امتیاز بهینه سازی سئو از 0 تا 100 اختصاص داده شده است که در زمان ویرایش آن در ویرایشگر محتوا قدرتمند به روز می شود.

همچنین پیشنهادهای بهینه سازی را در ویرایشگر محتوا خواهید دید که به شما می گوید برای بهبود امتیاز خود چه کاری باید انجام دهید. و در به‌روزرسانی اخیر، اکنون می‌توانید روی دکمه «بهینه‌سازی خودکار» کلیک کنید تا به هوش مصنوعی داخلی Surfer اجازه دهید محتوای شما را با یک کلیک بهینه کند.

من به خصوص دوست دارم که Surfer نه تنها امتیاز SEO خود را به شما می گوید، بلکه میانگین / بالاترین / پایین ترین امتیاز رقبای برتر شما در SERP ها را نیز به شما می گوید، بنابراین شما می دانید که برای بالاتر بردن رتبه آنها باید چه هدفی داشته باشید.

توجه: من با Surfer مشکلی دارم. در درجه اول قیمت و هزینه استفاده در برنامه های مشتریان جدید. تیم تحریریه من به شدت از Surfer برای وبلاگ نویسی و سایر سایت های ما استفاده می کند، اما ما در یک طرح قدیمی با محدودیت های بالاتر هستیم. اگر ما در یک طرح قدیمی نبودیم، احتمالاً به جای آن از Frase برای بهینه سازی محتوا استفاده می کردم. با این حال، Frase برخی از قابلیت های ممیزی محتوا را ندارد.

ویژگی های کلیدی

ممیزی محتوا تمام محتوای هر صفحه در سایت خود را بررسی کنید تا معیارهایی مانند امتیاز محتوا، موقعیت، ترافیک و غیره را استخراج کنید و فرصت هایی برای بهبود پیدا کنید.

پیشنهادات بهینه سازی پیشنهادهایی در مورد چگونگی بهبود هر قسمت از محتوا برای افزایش امتیاز محتوای آن و دادن شانس بهتر برای رتبه بندی دریافت کنید.

ویرایشگر محتوا محتوای خود را در ویرایشگر محتوای داخلی، با امتیازدهی و بهینه سازی در زمان واقعی SEO، بنویسید و ویرایش کنید.

بهینه سازی خودکار به طور خودکار محتوای نوشتاری خود را بهینه کنید و اجازه دهید هوش مصنوعی به طور طبیعی اصطلاحات و عبارات مرتبط را برای افزایش امتیاز محتوای شما اضافه کند.

مزایا و معایب

بهترین ابزار برای ممیزی محتوای نوشته شده

بهترین ابزار بهینه سازی سئو در صفحه

ویرایشگر محتوای قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی

SERP ها را ممیزی و تجزیه و تحلیل می کند تا به شما در رتبه بندی کمک کند

ممیزی فنی وب سایت کل سایت را ارائه نمی دهد

بدون نسخه رایگان یا آزمایشی رایگان

گران است

محدودیت های استفاده کم در اکثر طرح ها

قیمت گذاری

برنامه ها از 89 دلار در ماه شروع می شوند و با صورتحساب سالانه تا 480 دلار صرفه جویی می کنند. با 7 روز ضمانت بازگشت وجه شروع کنید.

بررسی SEO Surfer ما را بخوانید.

شماره 4 – SEO PowerSuite

SEO PowerSuite یکی از مقرون به صرفه ترین ابزارهای ممیزی SEO در بازار است و فوق العاده قدرتمند است. اما برخلاف بسیاری از ابزارهای دیگر، شما باید آن را دانلود کنید و ممیزی ها را از نرم افزار روی رایانه شخصی خود به جای مرورگر وب خود اجرا کنید – این ممکن است برای برخی مشکل ساز باشد.

من هنوز هم توصیه می کنم به آن فرصت بدهید. من فکر می کنم از قدرت آن شگفت زده خواهید شد!

SEO PowerSuite یک راه حل همه کاره است. حسابرس وب سایت تنها یکی از چهار ابزاری است که با آن ارائه می شود. بقیه Rank Tracker، SEO SpyGlass و LinkAssistant هستند.

این سایت شما را می خزد و هر URL، تصویر، ویدیو و غیره را درست مانند عنکبوت موتورهای جستجو بررسی می کند. سپس، مسائلی را که ممکن است به توانایی رتبه‌بندی شما آسیب برساند، مانند مشکلات نمایه‌سازی، لینک‌های شکسته، سرعت ضعیف سایت یا قابلیت استفاده و غیره نشان می‌دهد و به شما می‌گوید چگونه آنها را برطرف کنید.

همچنین یک ابزار سئوی درون صفحه ای وجود دارد که میزان بهینه سازی محتوای هر صفحه در وب سایت شما را در مورد عوامل درون صفحه ارزیابی می کند (مثلاً طول محتوا، متا تگ ها، تگ ها و عنوان عنوان، لنگرهای پیوند و غیره).

این بسیار شبیه Surfer است زیرا امتیاز SEO را برای صفحه محاسبه می کند، اصطلاحات و کلمات کلیدی مرتبط را پیشنهاد می کند تا ارتباط موضوع را افزایش دهد، و یک ویرایشگر محتوای داخلی برای ایجاد تغییرات در اختیار شما قرار می دهد.

یکی دیگر از چیزهایی که در مورد SEO PowerSuite دوست دارم این است که می توانید ممیزی های منظم سایت را برنامه ریزی کنید تا به طور خودکار خزیدن ها را اجرا کند و طبق برنامه شما گزارش بسازد. و اینکه می توانید گزارش های برچسب سفید را مستقیماً برای مشتریان خود ارسال کنید.

ویژگی های کلیدی

ممیزی سایت کل وب سایت خود را درست مانند موتورهای جستجو بخزید تا مشکلات و فرصت هایی برای بهبود پیدا کنید.

عوامل فنی سئو عوامل فنی سئو را شناسایی کنید که بر امتیازات سئو تأثیر منفی می‌گذارند، مانند صفحات «بسیار بزرگ»، لینک‌های شکسته، خطاهای سرور، تصاویر شکسته و غیره.

عوامل سئو در سایت برای بهبود سئوی سایت، محتوای خود را ممیزی کنید. عناوین بیش از حد طولانی، توضیحات متا خالی، محتوای تکراری و غیره را برطرف کنید.

تجسم. معماری سایت خود را با نقشه ای تجسم کنید که به شما نشان می دهد هر یک از صفحات وب سایت شما چگونه به یکدیگر مرتبط هستند.

ویژگی های دیگر. از سایر ابزارهای SEO برای مواردی مانند ردیابی رتبه، تجزیه و تحلیل رقبا، ساخت لینک، ساخت گزارش سئو، بهینه سازی محتوا و موارد دیگر استفاده کنید.

مزایا و معایب

ارزش عالی برای پول

نسخه رایگان سخاوتمندانه (خزیدن تا 500 صفحه)

ممیزی دقیق و جامع سایت

همچنین ممیزی روی صفحه و بک لینک را فراهم می کند

بسیار غنی از امکانات

نیاز به دانلود دارد (در مرورگر شما اجرا نمی شود)

رابط کاربری به اندازه ابزارهای مبتنی بر وب ساده نیست

بدون گزینه صورتحساب ماهانه (شما باید برای مجوز 1 ساله، 2 ساله یا 3 ساله پرداخت کنید)

قیمت گذاری

طرح رایگان در دسترس است. برنامه های پولی 299 دلار در سال شروع می شوند، با یک برنامه 3 ساله تا 34٪ صرفه جویی می کنند.

بررسی SEO Powersuite ما را بخوانید.

شماره 5 – سمروش

سمروش یکی از گران ترین ابزارهای ممیزی سئو در این لیست است، اما شما در ازای پول خود پول زیادی دریافت می کنید. با بیش از 40 ابزار بازاریابی آنلاین، از جمله ممیزی کامل سایت، ممیزی بک لینک، و جستجوگر سئوی درون صفحه ارائه می شود.

همانطور که از یک راه حل درجه یک سازمانی انتظار می رود، گزارش های حسابرسی Semrush از همه جزئیات بیشتر است.

تصویر واضحی از معیارهای سطح بالا، مانند سلامت کلی سایت، قابلیت خزیدن، خطاهای پیوند داخلی، هشدارها و غیره در یک نگاه دریافت می کنید. و برای باز کردن توضیحات بیشتر می توانید روی قسمت های مختلف گزارش کلیک کنید. به عنوان مثال، هر یک از خطاهای شناسایی شده چیست و چگونه آن را برطرف کنیم.

ممیزی بک لینک Semrush نیز عالی است. آنها بزرگترین پایگاه داده بک لینک در جهان را دارند، بنابراین می تواند لینک هایی را که سایر ابزارها از دست می دهند و سریعتر کشف کند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که من دوست دارم این است که Semrush به شما امکان می دهد ممیزی های گذشته را در کنار یکدیگر مقایسه کنید و وضوح و معیارها را در طول زمان پیگیری کنید. این امر باعث می شود پیشرفت سئو را اندازه گیری کنید و نتایج را به مشتریان خود ثابت کنید.

ویژگی های کلیدی

ممیزی سایت. یک ممیزی جامع از سایت خود انجام دهید و گزارشی حاوی اطلاعاتی درباره سلامت سایت، خطاها/هشدارها/اعلامیه ها، قابلیت خزیدن، پیوندهای داخلی، عملکرد سایت و موارد دیگر دریافت کنید.

Log File Analyzer. برای اطلاعاتی درباره نحوه تعامل موتورهای جستجو با سایت شما، از جمله صفحاتی که بیشترین خزیدن شما را دارند، چه خطاهایی در حین خزیدن پیدا می شود و غیره، فایل های گزارش خود را بررسی کنید.

جستجوگر سئوی صفحه تمام محتوای هر صفحه از سایت خود را حسابرسی کنید و بر اساس تحلیل رقابتی، پیشنهادات و ایده هایی را برای کمک به بهینه سازی آنها دریافت کنید.

حسابرسی بک لینک. سایت خود را بررسی کنید تا اطلاعات و بینش دقیقی در مورد هر یک از بک لینک های خود دریافت کنید، از جمله لیستی از دامنه های ارجاع و معیارهایی مانند میزان سمیت، توزیع لنگر و غیره.

ویژگی های دیگر. از بیش از 40 ابزار مفید دیگر برای بازاریابی دیجیتال از جمله تحقیق کلمات کلیدی، لینک سازی، تحقیقات رقبا، بازاریابی محتوا، مدیریت رسانه های اجتماعی و موارد دیگر لذت ببرید.

مزایا و معایب

بسیار قدرتمند و دارای ویژگی های غنی

گزارش های دقیق تری نسبت به اکثر موارد ارائه می دهد

بهترین ممیزی بک لینک در کلاس

پایگاه داده های بک لینک و کلمات کلیدی عظیم

قیمت شروع بالاتر نسبت به سایر ابزارهای ممیزی SEO

پف کرده با بسیاری از ویژگی هایی که ممکن است به آنها نیاز نداشته باشید

قیمت گذاری

برنامه ها از 129.95 دلار در ماه شروع می شوند و با صورتحساب سالانه تا 17٪ صرفه جویی می کنند. با یک آزمایش رایگان شروع کنید.

بررسی Semrush ما را بخوانید.

شماره 6 – جت اختاپوس

جت اختاپوس یک راه حل در سطح سازمانی است که برای کسانی که در مورد ممیزی فنی SEO جدی هستند ساخته شده است. تجزیه و تحلیل فایل لاگ و بینش فنی عمیق تری نسبت به اکثر موارد ارائه می دهد، اما برای مبتدیان ایده آل نیست و قیمت اولیه بالایی دارد.

خزنده JetOctopus سایت شما را اسکن می کند تا به دنبال مسائل فنی باشد که ممکن است به سئوی شما آسیب برساند، مانند صفحات تکراری، خطاهای 404، صفحات با سرعت پایین و غیره. در همین حال، تحلیلگر گزارش به جریان لاگ های زنده سایت و بازدیدهای ربات شما برای درک بهتر نگاه می کند. نحوه تعامل موتورهای جستجو با آن

همچنین یک ماژول بک لینک وجود دارد که نمایه لینک سایت شما را بررسی می کند، یک کنسول GSC که برداشت ها، کلیک ها و سایر بینش های کلمات کلیدی را نظارت می کند و موارد دیگر.

JetOctopus در اسکن سایت های بزرگ برتری دارد. خزنده آن سریعتر از هر ابزار دیگری که من امتحان کرده ام کار می کند، و حتی پایین ترین سطح طرح آن شامل 500 هزار صفحه خزیده شده و 2 میلیون لاین لاگ است که حتی برای سایت های بزرگ نیز باید بیش از اندازه کافی باشد.

ویژگی های کلیدی

خزنده SEO. به خزنده اجازه دهید کل سایت شما را بررسی کند تا مشکلاتی را که ممکن است بر سئوی شما تأثیر منفی بگذارد، شناسایی کند، مانند خطاهای 404، سرعت پایین صفحه، صفحات یتیم، صفحات تکراری و غیره.

آنالایزر لاگ. جریان لاگ های زنده سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید تا بینش هایی در مورد نحوه خزیدن ربات های موتور جستجو در آن بدست آورید.

ادغام کنسول جستجوی گوگل با GSC ادغام شوید تا بینش ها، کلیک ها، کلمات کلیدی و غیره را مشاهده کنید.

حسابرسی بک لینک ها لیستی از تمام بک لینک ها و دامنه های ارجاع دهنده سایت دریافت کنید و آنها را تجزیه و تحلیل کنید.

مزایا و معایب

ایده آل برای شرکت ها

سایت های بزرگ را به سرعت بررسی کنید

امکان استفاده بالا (حداقل 500k~ بررسی صفحه)

تجزیه و تحلیل جزئیات فایل لاگ

قیمت اولیه بسیار بالا

برای مبتدیان ایده آل نیست

قیمت گذاری

برنامه ها از حدود 366 دلار در ماه صورتحساب فصلی شروع می شود. با پرداخت سالانه 1080 دلار پس انداز کنید. هیچ نسخه آزمایشی رایگانی وجود ندارد، اما می‌توانید یک نسخه آزمایشی با JetOctopus رزرو کنید.

شماره 7 – ساعت شب

ساعت شب به عنوان یک ردیاب رتبه‌بندی کلمات کلیدی قدرتمند معرفی می‌شود، اما ابزار حسابرسی سایت داخلی آن نیز بسیار عالی است.

این ابزار تقریباً همان بینش هایی را ارائه می دهد که سایر ابزارهای حسابرسی: فهرستی از مشکلات، شرح معنای آنها و دستورالعمل هایی برای کمک به رفع آنها. به علاوه، یک امتیاز کلی سلامت سایت و بینش هایی در مورد مواردی مانند خزیدن، سرعت سایت و غیره.

من دوست دارم که می‌توانید یافته‌های حسابرسی خود را بر اساس URL با Nightwatch تقسیم کنید – این کاری است که در بسیاری از ابزارهای حسابرسی دیگر نمی‌توانید انجام دهید. همچنین دوست دارم که بتوانید خلاصه ای از تمام ممیزی های قبلی را برای مقایسه نسخه های گذشته و پیگیری پیشرفت ها در طول زمان ببینید.

و البته بهترین ویژگی Nightwatch ابزار ردیابی رتبه آن است. این ابزار به خوبی با ابزار ممیزی سایت جفت می شود، زیرا پس از اینکه سایت خود را ممیزی کردید و از آن برای رفع برخی مشکلات استفاده کردید، می توانید نحوه تأثیر آن تغییرات بر موقعیت های رتبه بندی خود را از نزدیک پیگیری کنید.

تنها چیزی که در مورد Nightwatch دوست ندارم این است که قیمت گذاری بر اساس تعداد کلمات کلیدی است که می خواهید ردیابی کنید، نه تعداد صفحاتی که می خواهید حسابرسی کنید. اگر اصلاً به ردیاب رتبه اهمیتی نمی‌دهید، می‌توانید برای کمک هزینه‌هایی که به آن نیاز ندارید، پرداخت کنید.

ویژگی های کلیدی

ممیزی سایت با ابزار Site Audit عملکرد فنی و سئوی وب سایت خود را آنالیز، تعمیر و بهینه سازی کنید.

سلامت سایت. بر اساس نتایج ممیزی، یک امتیاز کلی از سلامت سایت خود بگیرید.

مقایسه حسابرسی ممیزی های تاریخی را تجزیه و تحلیل و مقایسه کنید تا ببینید چقدر پیشرفت کرده اید و هنوز چقدر باید پیش بروید.

گزارشات خودکار گزارش‌های برچسب سفید را در چند دقیقه بسازید و صادر کنید و آنها را به مشتریان خود تحویل دهید.

ردیاب رتبه. رتبه بندی SERP محلی خود را برای هر کلمه کلیدی هدف تجزیه و تحلیل کنید و از تغییرات در موقعیت های رتبه بندی خود مطلع شوید.

مزایا و معایب

ممیزی سایت معتبر و قدرتمند

می تواند یافته های ممیزی را بر اساس URL تقسیم بندی کند

ردیاب رتبه کلمات کلیدی با ممیزی سایت به خوبی کار می کند

قیمت گذاری بر اساس کلمات کلیدی ردیابی شده (به جای صفحات خزیده شده)

ویژگی های محدود

قیمت گذاری

برنامه ها از 39 دلار در ماه شروع می شوند و با صورتحساب سالانه تا 20٪ صرفه جویی می کنند. با یک آزمایش 14 روزه بدون خطر شروع کنید.

شماره 8 – قورباغه جیغ

قورباغه جیغ یکی دیگر از خزنده وب سایت قدرتمند و تحلیلگر گزارش است که می توانید برای بررسی دقیق سئو فنی از آن استفاده کنید. این بسیار محبوب است، اما مانند JetOctopus، من لزوما آن را به مبتدیان توصیه نمی کنم.

Screaming Frog یکی دیگر از ابزارهای مبتنی بر دسکتاپ است، بنابراین قبل از اینکه بتوانید از آن استفاده کنید باید نرم افزار را در رایانه خود دانلود کنید.

یک نسخه رایگان وجود دارد که به شما امکان می دهد تا 500 URL را خزیدن کنید، که سخاوتمندانه تر از بقیه است و ممکن است برای وب سایت های کوچک کافی باشد. و شما همیشه می توانید برای ارتقاء بیشتر هزینه کنید.

تمام بررسی های معمول را برای یافتن مشکلاتی مانند لینک های شکسته، تغییر مسیرهای معیوب، مشکلات نمایه سازی، صفحات تکراری، عناوین بهینه سازی ضعیف و توضیحات متا و غیره انجام می دهد.

سپس، نتایج را در یک صفحه گسترده بزرگ ارائه می کند که می تواند به راحتی به برنامه هایی مانند Google Sheets یا Excel صادر شود. فرمت صفحه‌گسترده در مقایسه با نوع گزارش‌های بصری و نرمی که با ابزارهای دیگر دریافت می‌کنید کمی ترسناک است، اما برخی آن را برای حفاری در داده‌های بزرگ ترجیح می‌دهند.

ویژگی های کلیدی

SEO Spider. برای استخراج داده های مفید سئو سایت خود را خزیده و ممیزی کنید. مشکلاتی را که ممکن است مانع شما شوند را پیدا کنید، رفع کنید و بهینه کنید.

Log File Analyser. نشانی‌های وب Googlebot و سایر ربات‌های موتور جستجو را شناسایی کنید و تعداد دفعات آن را شناسایی کنید، صفحات بزرگ و کند را شناسایی کنید و سایر داده‌های مفید ربات جستجو را استخراج کنید.

ممیزی ها را برنامه ریزی کنید. خزیدن ها را برنامه ریزی کنید تا در فواصل زمانی دلخواه شما اجرا شوند و به طور خودکار داده ها را در هر کجا صادر کنید.

نقشه های سایت XML نقشه های سایت XML و نقشه های سایت تصویر را ایجاد کنید تا به موتورهای جستجو کمک کنید تا سایت شما را بهتر درک کرده و فهرست بندی کنند.

مزایا و معایب

ممیزی سریع و کارآمد سایت

خزنده وب سایت قدرتمند و تجزیه و تحلیل گزارش

برای سایت های بزرگ خوبه

طرح رایگان سخاوتمندانه

روی دسکتاپ اجرا می شود (نه در مرورگر شما)

نتایج به جای گزارش های تصویری در صفحات گسترده نشان داده می شوند

برای مبتدیان ایده آل نیست

قیمت گذاری

نسخه رایگان موجود است. نسخه پولی از 259 دلار در سال برای مجوز 1 سایت شروع می شود.

شماره 9 – Serpstat

Serpstat یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند و انعطاف پذیر ممیزی SEO است که گزارش های بسیار دقیقی را ارائه می دهد. من به اندازه برخی از ابزارهای دیگری که امتحان کرده ام، رابط کاربری آن را دوست ندارم، اما نمی توانم از عملکرد آن ایراد بگیرم.

دو ابزار مختلف ممیزی SEO وجود دارد: ممیزی سایت و حسابرسی صفحه.

ممیزی سایت یک خزیدن کامل از کل سایت شما را برای یافتن مشکلات سئوی سایت اجرا می کند. شرح مفصلی از هر مشکل پیدا شده و دستورالعمل هایی در مورد نحوه رفع آنها، سازماندهی شده بر اساس سطح اولویت دریافت می کنید.

بعلاوه، نمودارها و تجسم داده‌ها را برای نشان دادن یافته‌های ممیزی و امتیاز بهینه‌سازی دامنه خود را نیز مشاهده خواهید کرد که بهینه‌سازی کلی سایت را اندازه‌گیری می‌کند – این در اصل نسخه Serpstat از چیزی است که اکثر ابزارهای دیگر آن را “سلامت سایت” می‌نامند.

حسابرسی صفحه صفحات جداگانه را اسکن می کند تا ببیند چقدر بهینه شده اند. به سیگنال های روی صفحه مانند متا تگ ها، بهینه سازی سرفصل ها، سرعت صفحه، ویژگی های Hreflang و lang، بهینه سازی لینک خارجی، بهینه سازی تصویر و غیره نگاه می کند.

اینها همان بینش هایی هستند که در سایر ابزارهای حسابرسی روی صفحه مانند Surfer دریافت می کنید. اما برخلاف Surfer، Serpstat یک ویرایشگر محتوای داخلی ندارد که بتوانید در آن تغییرات ایجاد کنید

جدا از ابزارهای حسابرسی، Serpstat همچنین دارای ابزارهای قدرتمند تحقیق کلمات کلیدی، ابزار تجزیه و تحلیل رقبا و موارد دیگر است.

ویژگی های کلیدی

ممیزی سایت برای یافتن و رفع مشکلاتی که ممکن است به عملکرد شما لطمه بزند، تمام صفحات سایت خود را بخزید.

حسابرسی صفحه صفحات جداگانه را بررسی کنید و پیشنهاداتی برای بهبود سئوی درون صفحه دریافت کنید.

تحقیق کلمات کلیدی کلمات کلیدی را برای کمپین های سئو خود کشف، تجزیه و تحلیل و خوشه بندی کنید.

تولید محتوای هوش مصنوعی مقالات سئو و متا تگ ها را با قدرت هوش مصنوعی مولد ایجاد کنید.

تحلیل رقبا وب سایت رقبای خود را حسابرسی کنید تا بینش هایی در مورد استراتژی های سئو آنها کشف کنید.

مزایا و معایب

ممیزی جامع وب سایت

ممیزی صفحه به صفحه

گزارش های تفصیلی

نسبتاً مقرون به صرفه

بدون ویرایشگر محتوای داخلی

UI می تواند بسیار بهتر باشد

قیمت گذاری

برنامه ها از 59 دلار در ماه شروع می شوند، با پرداخت سالانه 2 ماه صرفه جویی می کنند. با یک آزمایش رایگان شروع کنید.

شماره 10 – کنسول جستجوی گوگل

کنسول جستجوی گوگل یکی از بهترین ابزارهای ممیزی سئو رایگان موجود است. این توسط Google ساخته شده است تا به صاحبان وب سایت و متخصصان سئو کمک کند تا مشکلاتی را که ممکن است بر حضور جستجوی آنها تأثیر منفی بگذارد شناسایی و برطرف کنند.

بلافاصله، یکی از اشکالات اصلی کنسول جستجوی گوگل این است که برای دسترسی به دارایی ها (به عنوان مثال وب سایت هایی) که بررسی می کنید به مجوز نیاز دارید. بنابراین نمی‌توانید از آن برای ممیزی رقبای خود مانند برخی از ابزارهای دیگر که بررسی کردیم استفاده کنید.

همچنین به شما نمی گوید که برای بهینه سازی محتوای واقعی در هر یک از صفحات خود و کسب موقعیت های بهتر چه کاری انجام دهید. به عنوان مثال، به سیگنال‌های روی صفحه مانند برچسب‌های عنوان، قرار دادن کلمات کلیدی، توضیحات متا، پیوندهای داخلی و غیره نگاه نمی‌کند.

اما آن را می تواند سایت خود را برای مسائل فنی مهم مرتبط با مواردی مانند امنیت، قابلیت خزیدن، نمایه سازی، قابلیت استفاده از تلفن همراه، جریمه های دستی و غیره بررسی کنید. همه این عوامل بر توانایی شما برای رتبه بندی در گوگل تاثیر زیادی دارند. بنابراین، قطعاً سزاوار جایگاهی در جعبه ابزار شماست.

اگر هیچ چیز دیگری وجود ندارد، قطعاً باید از گزارش پوشش کنسول جستجو استفاده کنید تا مطمئن شوید همه صفحاتی که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید به درستی در پایگاه داده Google فهرست شده‌اند. اگر اینطور نباشند، در SERP ها ظاهر نخواهند شد.

ابزارهای حسابرسی صفحه تجربه، Core Web Vitals و قابلیت استفاده از موبایل نیز بسیار مفید هستند. آن‌ها به شما اطلاع می‌دهند که اگر Google مشکلاتی را که بر تجربه کاربر در صفحات وب‌سایت شما تأثیر می‌گذارد، مانند مشکلات سرعت صفحه یا پاسخ‌دهی تلفن همراه پیدا کرده است، به شما اطلاع می‌دهند. و همانطور که می دانیم، تجربه کاربری اکنون یک عامل رتبه بندی بزرگ است.

ویژگی های کلیدی

بازرسی URL هر URL در سایت خود را بررسی کنید تا آن را بررسی کنید و اطلاعات خزیدن، فهرست بندی و ارائه خدمات را مستقیماً از فهرست Google دریافت کنید.

گزارش عملکرد. در نتایج جستجوی گوگل ببینید وب سایت شما چگونه است و چه کلمات کلیدی باعث افزایش ترافیک می شوند.

نمایه سازی درباره نحوه کشف و نمایه‌سازی صفحات شما توسط Google اطلاعات بینشی دریافت کنید و هرگونه مشکل پوششی که ممکن است مانع از رتبه‌بندی شما شود را شناسایی کنید.

ممیزی قابلیت استفاده از موبایل بررسی کنید سایت شما برای تلفن همراه بهینه شده است و مشکلاتی مانند متنی که برای خواندن خیلی کوچک است، عناصر قابل کلیک که خیلی به هم نزدیک هستند، محتوایی که از صفحه بازتر است و غیره را پیدا کنید و برطرف کنید.

Core Web Vitals. Core Web Vitals سایت خود را ممیزی کنید – مجموعه ای از معیارها که تجربه کاربر را از نظر زمان بارگذاری / عملکرد، تعامل، ثبات بصری و غیره اندازه گیری می کند.

گزارش های تجربی تجربه صفحه، موارد حیاتی وب، قابلیت استفاده از تلفن همراه.

مزایا و معایب

ابزار حسابرسی سئو کاملا رایگان

داده های فهرست بندی/قابلیت خزیدن را مستقیماً از Google ارائه می دهد (بسیار قابل اعتماد)

گزارش های Core Web Vitals مفید هستند

همچنین رتبه بندی کلمات کلیدی و بینش ترافیک مفیدی را ارائه می دهد

نیاز به مجوز برای وب سایت ممیزی شده (شما نمی توانید رقبا را حسابرسی کنید)

بدون ممیزی یا پیشنهاد سئوی داخل صفحه

مانند سایر ابزارها گزارشات ممیزی سایت جامع ارائه نمی دهد

قیمت گذاری

استفاده از کنسول جستجوی گوگل کاملا رایگان است.

افکار نهایی

اینها بهترین انتخاب های من برای بهترین ابزارهای سئو در بازار امسال هستند.

بهترین انتخاب برای شما بستگی به نوع ممیزی هایی دارد که می خواهید اجرا کنید (سئوی فنی، سئوی درون صفحه، ممیزی بک لینک و غیره)، ویژگی هایی که نیاز دارید (مانند حسابرسی ها و گزارش های خودکار، تجزیه و تحلیل فایل لاگ، ویرایشگر محتوا، و غیره)، و بودجه شما.

وقتی اینجا هستید، گردآوری ابزارهای بهینه‌سازی محتوا را بررسی کنید—این ابزارها می‌توانند به شما کمک کنند تمام محتوای وب‌سایت خود را برای جستجو آماده کنید و بهترین شانس را برای رتبه‌بندی به آن بدهند.

همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به این ابزارهای گزارش سئو و جمع بندی آخرین آمار بهینه سازی موتورهای جستجو بیندازید.

افشاگری: محتوای ما توسط خواننده پشتیبانی می شود. اگر روی پیوندهای خاصی کلیک کنید، ممکن است کمیسیون بگیریم.

!function(f,b,e,v,n,t,s){if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod?
n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};if(!f._fbq)f._fbq=n;
n.push=n;n.loaded=!0;n.version=’2.0′;n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0;
t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,
document,’script’,’https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js?v=next’);

به دنبال بهترین ابزارهای ممیزی سئو هستید؟ من شما را تحت پوشش قرار داده ام.

هرکسی که می‌خواهد رتبه‌بندی کند باید به طور منظم ممیزی سایت را انجام دهد. از این طریق ارزیابی می کنید که وب سایت شما در حال حاضر چقدر بهینه شده است و مناطقی را که می توانید در آنها پیشرفت کنید، شناسایی می کنید.

من اغلب ممیزی های سئو را برای جادوگر بلاگ انجام می دهم تا مسائلی را پیدا کنم که ممکن است بر عملکرد این سایت تأثیر بگذارد. و من همین کار را برای بسیاری از مشتریان سئو در زمان مدیریت یک آژانس در گذشته انجام داده ام.

بنابراین به طور طبیعی، من در زمان خود مجموعه ای از ابزارهای حسابرسی مختلف را امتحان کرده ام.

در این پست، بر اساس تجربه خود در مورد هر یک از آنها، بهترین ابزارهای ممیزی سئو در بازار را بررسی و مقایسه خواهم کرد. من نظر خود را در مورد همه مزایا و معایب آنها به اشتراک می‌گذارم و در مورد چه چیزی/چه کسی فکر می‌کنم بهترین هستند، صحبت خواهم کرد تا به شما کمک کنم راه‌حل مناسبی را برای نیازهای خود پیدا کنید.

TL;DR:

  • رتبه بندی SE – به دلیل ویژگی های متنوع و قیمت مقرون به صرفه برای اکثر کاربران بهترین است.
  • امتیاز صبح – بهترین برای کسانی که تازه وارد سئو شده اند.
  • موج سوار – بهترین برای ممیزی محتوا و بهینه سازی محتوا.
  • جت اختاپوس – بهترین برای ممیزی فنی SEO و تجزیه و تحلیل فایل لاگ. برای مبتدیان ایده آل نیست.

شماره 1 – رتبه بندی SE

رتبه بندی SE بهترین انتخاب من برای به طور کلی بهترین ابزار ممیزی SEO است. همه آن چیزی که من به دنبالش بودم را داشت – منعطف، جامع است و نتایج حسابرسی خود را در گزارش‌های هضم آسان ارائه می‌دهد. به‌علاوه، از آنجایی که تعداد زیادی ویژگی را با قیمتی مقرون به صرفه دریافت می‌کنید، ارزش فوق‌العاده‌ای برای پول دارد.

ممیزی وب سایت رتبه بندی SE

برای آزمایش رتبه‌بندی SE، یک ممیزی کامل از وب‌سایت وبلاگ‌نویسی Wizard انجام دادم. خزیدن همه 699 صفحه حدود 5 تا 10 دقیقه طول کشید، که اینطور نیست اصلا بد

من دوست دارم که حتی قبل از اینکه وارد گزارش دقیق شوید، «نمره سلامت» کلی شما را به شما می‌گوید – این بلافاصله به شما یک ایده تقریبی از بهینه‌سازی سایت شما می‌دهد.

اگر یک آژانس بازاریابی یا مشاور سئو هستید، این معیار مفیدی نیز برای نشان دادن به مشتریانتان است. می‌توانید امتیاز سلامت سایت را در ممیزی‌های متعدد مقایسه کنید تا نشان دهید که چگونه کارها در طول زمان بهبود یافته‌اند و دستاوردهای خود را نشان دهید.

من دریافتم که گزارش کامل بسیار دقیق است. رتبه بندی SE سایت شما را با بیش از 130 پارامتر بررسی می کند و نتایج را در یک صفحه ساده و قابل فهم ارائه می دهد. تجسم داده ها مانند نمودارها و نمودارها برای نشان دادن معیارهای مختلف وجود دارد. و می‌توانید گزارش را دانلود کنید تا آن را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید (گزینه‌های تنظیماتی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد انتخاب کنید چه چیزی اضافه شود).

هر مشکلی که رتبه SE شناسایی می کند که ممکن است به قدرت رتبه بندی سایت شما آسیب برساند، در یک لیست طولانی همراه با جزئیات نحوه رفع آنها نمایش داده می شود.

من همچنین دوست دارم که آنها بر اساس شدت (خطاها، هشدارها، اخطارها و غیره) دسته بندی شوند، زیرا این به شما کمک می کند تا اصلاحاتی را که بیشترین تأثیر را دارند اولویت بندی کنید، بنابراین زمان زیادی را برای چیزهایی که به سختی حرکت می کنند تلف نمی کنید. سوزن

در گزارش حسابرسی کامل اطلاعات بیشتری در مورد مواردی مانند لینک‌های سایت، فهرست‌بندی صفحات، موارد حیاتی وب و غیره وجود دارد. رتبه‌بندی SE حتی با ابزارهای حسابرسی جداگانه برای بررسی سئوی درون صفحه و تجزیه و تحلیل SERP، به‌علاوه تعداد زیادی ابزار دیگر ارائه می‌شود. ابزارهای مفید سئو

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد: رتبه بندی SE یک گزارش ساز دارد که می توانید از آن برای جمع آوری داده ها از اکثر ابزارهای آنها استفاده کنید. اگر مشتری دارید، این بسیار مفید است.

ویژگی های کلیدی

  • ممیزی کامل وب سایت کل وب سایت خود را با بیش از 130 پارامتر بررسی کنید، مشکلات فنی سئو را شناسایی و رفع کنید، داده های خزیدن خام، معیارها و تجسم داده ها و غیره را مشاهده کنید.
  • گزینه های صادراتی گزارش های خود را به صورت فایل های PDF دانلود کنید، آنها را مستقیماً برای شرکا/مشتریان خود ارسال کنید، یا داده ها را مستقیماً به استودیوی Looker صادر کنید.
  • ممیزی بک لینک بک لینک های خود (یا رقیب خود) را تجزیه و تحلیل کنید و لیست کاملی از همه دامنه های ارجاع دهنده را به همراه بینش هایی مانند تگ فالو/نوفالو، اعتبار دامنه، انکر تکست و غیره دریافت کنید.
  • ممیزی SERP صفحات نتایج موتورهای جستجو را برای هر عبارت جستجوی کلمه کلیدی تجزیه و تحلیل کنید و بینش های مفیدی را در مورد صفحاتی که قبلاً رتبه بندی شده اند کشف کنید.
  • جستجوگر سئو روی صفحه هر صفحه در وب سایت خود را با توجه به عوامل رتبه بندی در صفحه بررسی کنید و یک چک لیست دقیق در مورد کارهایی که می توانید برای بهبود انجام دهید دریافت کنید.
  • گزینه برچسب سفید. از دامنه خود استفاده کنید و رتبه‌بندی SE را برای برند خود تنظیم کنید، سپس دسترسی را با مشتریان به اشتراک بگذارید که گویی نرم‌افزار داخلی خودتان است.
  • سایر ابزارهای بازاریابی ردیابی رتبه، تحقیق کلمات کلیدی، ویرایش محتوا، مدیریت رسانه های اجتماعی، مدیریت بررسی و موارد دیگر.

مزایا و معایب

  • پیشنهادات زیادی برای دلار شما ارائه می دهد
  • ممیزی وب سایت کاملاً جامع (130+ پارامتر بررسی شده)
  • تجسم داده های پاک و آسان برای خواندن
  • ممیزی انعطاف پذیر و پارامترهای صادرات گزارش
  • همراه با بسیاری از ابزارهای سئو دیگر
  • مقیاس های قیمت گذاری بر اساس تعداد صفحات حسابرسی شده (برای سایت های بزرگ می تواند گران باشد)

قیمت گذاری

برنامه ها از 55 دلار در ماه شروع می شوند، با صورتحساب سالانه 20٪ تخفیف دریافت کنید. آزمایشی رایگان 14 روزه در دسترس است.

بررسی رتبه بندی SE ما را بخوانید.

شماره 2 – امتیاز صبح

امتیاز صبح انتخاب خوبی برای کسانی است که تازه وارد سئو شده اند. تمام پیچیدگی های ممیزی SEO را از بین می برد و حتی فرآیند را «بازی» می کند تا آن را سرگرم کننده کند.

صفحه اصلی Morningscoreصفحه اصلی Morningscore

به محض ثبت نام، Morningscore وب سایت شما را اسکن می کند تا مجموعه ای از داده های SEO مرتبط را استخراج کند، مانند کلمات کلیدی که برای آنها رتبه بندی می کنید، بک لینک های شما و غیره.

سپس، از این داده‌ها برای ارائه «نمره صبحگاهی» شما استفاده می‌کند. این معیاری است که تخمین می‌زند که برای رتبه‌بندی کلمات کلیدی در حال حاضر از طریق سئو، چه چیزی به Google Ads پرداخت می‌کردید. به عبارت دیگر، «ارزش» تلاش‌های سئوی شما به دلار را به شما می‌گوید، که یک انگیزه عالی است.

به برگه Health بروید و یک گزارش حسابرسی جامع در مورد اینکه سایت شما از نقطه نظر سئو چقدر “سالم” است را مشاهده خواهید کرد. به شما یک نمره کلی سلامت از 100، لیستی از مشکلاتی که تشخیص داده شده و ممکن است به قدرت رتبه‌بندی شما آسیب بزند، و توضیحی در مورد نحوه رفع آنها می‌دهد.

اما چیز مورد علاقه من این است که چگونه از داده های حسابرسی شما برای ارائه “ماموریت های بهداشتی” شخصی استفاده می کند.

اینها کارهای گیمیفی هستند که از شما دعوت می شود برای بهبود سئوی سایت خود انجام دهید. و با تکمیل، امتیاز کسب می کنید و سطح خود را بالا می برید. Morningscore حتی به شما می گوید که هر ماموریت چقدر ارزش پولی دارد تا انگیزه شما را حفظ کند.

این قابلیتی است که من در هیچ ابزار ممیزی سئو دیگری ندیده ام و انصافاً واقعاً عالی است. برای مبتدیانی که با انگیزه باقی می مانند، ایده آل است.

ویژگی های کلیدی

  • بررسی سلامت وب سایت سایت خود را بررسی کنید تا مشکلات را پیدا کرده و برطرف کنید و یک نمره کلی سلامت وب سایت دریافت کنید.
  • ممیزی محتوا محتوای وب سایت خود را بررسی کنید تا مشکلات موجود در صفحه مانند برچسب های عنوان ضعیف، محتوای نازک، تگ های جایگزین، تصاویر/لینک های شکسته و غیره را بررسی کنید.
  • ماموریت ها تلاش‌های سئوی خود را با «ماموریت‌های» شخصی‌سازی‌شده، از جمله «ماموریت‌های سلامت» که شامل وظایف حسابرسی می‌شود، بازی‌سازی کنید.
  • متریک امتیاز صبح در یک نگاه ببینید سئوی سایت شما چقدر به دلار ارزش دارد.
  • سایر ابزارهای سئو تجزیه و تحلیل پیوند، تحقیق و ردیابی کلمات کلیدی، گزارش SEO و موارد دیگر.

مزایا و معایب

  • تنها ابزار ممیزی SEO که فرآیند را بازی می کند
  • “ماموریت های بهداشتی” شخصی یک ویژگی فوق العاده است
  • بسیار آسان برای استفاده
  • ایده آل برای کسانی که تازه وارد سئو شده اند
  • گزارش های حسابرسی به اندازه برخی ابزارهای دیگر دقیق نیستند
  • معیار “نمرات صبح” همیشه دقیق نیست (به طور قابل توجهی ترافیک SEO من را دست کم گرفت)

قیمت گذاری

برنامه ها از 49 دلار در ماه شروع می شوند، با پرداخت سالانه 2 ماه صرفه جویی می کنند. با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه شروع کنید.

بررسی Morningscore ما را بخوانید.

شماره 3 – جستجوگرها

SEO Surfer ابزار مفیدی برای ممیزی محتوا و بهینه سازی درون صفحه است. چک های فنی سئوی وب سایت را مانند ابزارهای بالا انجام نمی دهد، اما در ممیزی محتوای نوشته شده شما (یعنی پست ها و صفحات وبلاگ) کار بسیار خوبی انجام می دهد.

حسابرسی موج سوارحسابرسی موج سوار

فقط کلمه کلیدی را که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید وارد کنید. این SERP ها را تجزیه و تحلیل می کند تا اطلاعاتی در مورد وجه اشتراک صفحات با رتبه برتر بدست آورد.

سپس، محتوای نوشتاری شما را بررسی می‌کند تا میزان بهینه‌سازی آن را بررسی کند، به سیگنال‌های روی صفحه مانند طول محتوا، تعداد سرفصل‌ها، پوشش موجودیت‌های NLP، چگالی کلمات کلیدی، ساختار متا تگ‌ها، احساسات NLP و غیره می‌پردازد.

به تمام محتوای ممیزی شده امتیاز بهینه سازی سئو از 0 تا 100 اختصاص داده شده است که در زمان ویرایش آن در ویرایشگر محتوا قدرتمند به روز می شود.

همچنین پیشنهادهای بهینه سازی را در ویرایشگر محتوا خواهید دید که به شما می گوید برای بهبود امتیاز خود چه کاری باید انجام دهید. و در به‌روزرسانی اخیر، اکنون می‌توانید روی دکمه «بهینه‌سازی خودکار» کلیک کنید تا به هوش مصنوعی داخلی Surfer اجازه دهید محتوای شما را با یک کلیک بهینه کند.

من به خصوص دوست دارم که Surfer نه تنها امتیاز SEO خود را به شما می گوید، بلکه میانگین / بالاترین / پایین ترین امتیاز رقبای برتر شما در SERP ها را نیز به شما می گوید، بنابراین شما می دانید که برای بالاتر بردن رتبه آنها باید چه هدفی داشته باشید.

توجه: من با Surfer مشکلی دارم. در درجه اول قیمت و هزینه استفاده در برنامه های مشتریان جدید. تیم تحریریه من به شدت از Surfer برای وبلاگ نویسی و سایر سایت های ما استفاده می کند، اما ما در یک طرح قدیمی با محدودیت های بالاتر هستیم. اگر ما در یک طرح قدیمی نبودیم، احتمالاً به جای آن از Frase برای بهینه سازی محتوا استفاده می کردم. با این حال، Frase برخی از قابلیت های ممیزی محتوا را ندارد.

ویژگی های کلیدی

  • ممیزی محتوا تمام محتوای هر صفحه در سایت خود را بررسی کنید تا معیارهایی مانند امتیاز محتوا، موقعیت، ترافیک و غیره را استخراج کنید و فرصت هایی برای بهبود پیدا کنید.
  • پیشنهادات بهینه سازی پیشنهادهایی در مورد چگونگی بهبود هر قسمت از محتوا برای افزایش امتیاز محتوای آن و دادن شانس بهتر برای رتبه بندی دریافت کنید.
  • ویرایشگر محتوا محتوای خود را در ویرایشگر محتوای داخلی، با امتیازدهی و بهینه سازی در زمان واقعی SEO، بنویسید و ویرایش کنید.
  • بهینه سازی خودکار به طور خودکار محتوای نوشتاری خود را بهینه کنید و اجازه دهید هوش مصنوعی به طور طبیعی اصطلاحات و عبارات مرتبط را برای افزایش امتیاز محتوای شما اضافه کند.

مزایا و معایب

  • بهترین ابزار برای ممیزی محتوای نوشته شده
  • بهترین ابزار بهینه سازی سئو در صفحه
  • ویرایشگر محتوای قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی
  • SERP ها را ممیزی و تجزیه و تحلیل می کند تا به شما در رتبه بندی کمک کند
  • ممیزی فنی وب سایت کل سایت را ارائه نمی دهد
  • بدون نسخه رایگان یا آزمایشی رایگان
  • گران است
  • محدودیت های استفاده کم در اکثر طرح ها

قیمت گذاری

برنامه ها از 89 دلار در ماه شروع می شوند و با صورتحساب سالانه تا 480 دلار صرفه جویی می کنند. با 7 روز ضمانت بازگشت وجه شروع کنید.

بررسی SEO Surfer ما را بخوانید.

شماره 4 – SEO PowerSuite

SEO PowerSuite یکی از مقرون به صرفه ترین ابزارهای ممیزی SEO در بازار است و فوق العاده قدرتمند است. اما برخلاف بسیاری از ابزارهای دیگر، شما باید آن را دانلود کنید و ممیزی ها را از نرم افزار روی رایانه شخصی خود به جای مرورگر وب خود اجرا کنید – این ممکن است برای برخی مشکل ساز باشد.

سئو Powersuite وب سایت ممیزیسئو Powersuite وب سایت ممیزی

من هنوز هم توصیه می کنم به آن فرصت بدهید. من فکر می کنم از قدرت آن شگفت زده خواهید شد!

SEO PowerSuite یک راه حل همه کاره است. حسابرس وب سایت تنها یکی از چهار ابزاری است که با آن ارائه می شود. بقیه Rank Tracker، SEO SpyGlass و LinkAssistant هستند.

این سایت شما را می خزد و هر URL، تصویر، ویدیو و غیره را درست مانند عنکبوت موتورهای جستجو بررسی می کند. سپس، مسائلی را که ممکن است به توانایی رتبه‌بندی شما آسیب برساند، مانند مشکلات نمایه‌سازی، لینک‌های شکسته، سرعت ضعیف سایت یا قابلیت استفاده و غیره نشان می‌دهد و به شما می‌گوید چگونه آنها را برطرف کنید.

همچنین یک ابزار سئوی درون صفحه ای وجود دارد که میزان بهینه سازی محتوای هر صفحه در وب سایت شما را در مورد عوامل درون صفحه ارزیابی می کند (مثلاً طول محتوا، متا تگ ها، تگ ها و عنوان عنوان، لنگرهای پیوند و غیره).

این بسیار شبیه Surfer است زیرا امتیاز SEO را برای صفحه محاسبه می کند، اصطلاحات و کلمات کلیدی مرتبط را پیشنهاد می کند تا ارتباط موضوع را افزایش دهد، و یک ویرایشگر محتوای داخلی برای ایجاد تغییرات در اختیار شما قرار می دهد.

یکی دیگر از چیزهایی که در مورد SEO PowerSuite دوست دارم این است که می توانید ممیزی های منظم سایت را برنامه ریزی کنید تا به طور خودکار خزیدن ها را اجرا کند و طبق برنامه شما گزارش بسازد. و اینکه می توانید گزارش های برچسب سفید را مستقیماً برای مشتریان خود ارسال کنید.

ویژگی های کلیدی

  • ممیزی سایت کل وب سایت خود را درست مانند موتورهای جستجو بخزید تا مشکلات و فرصت هایی برای بهبود پیدا کنید.
  • عوامل فنی سئو عوامل فنی سئو را شناسایی کنید که بر امتیازات سئو تأثیر منفی می‌گذارند، مانند صفحات «بسیار بزرگ»، لینک‌های شکسته، خطاهای سرور، تصاویر شکسته و غیره.
  • عوامل سئو در سایت برای بهبود سئوی سایت، محتوای خود را ممیزی کنید. عناوین بیش از حد طولانی، توضیحات متا خالی، محتوای تکراری و غیره را برطرف کنید.
  • تجسم. معماری سایت خود را با نقشه ای تجسم کنید که به شما نشان می دهد هر یک از صفحات وب سایت شما چگونه به یکدیگر مرتبط هستند.
  • ویژگی های دیگر. از سایر ابزارهای SEO برای مواردی مانند ردیابی رتبه، تجزیه و تحلیل رقبا، ساخت لینک، ساخت گزارش سئو، بهینه سازی محتوا و موارد دیگر استفاده کنید.

مزایا و معایب

  • ارزش عالی برای پول
  • نسخه رایگان سخاوتمندانه (خزیدن تا 500 صفحه)
  • ممیزی دقیق و جامع سایت
  • همچنین ممیزی روی صفحه و بک لینک را فراهم می کند
  • بسیار غنی از امکانات
  • نیاز به دانلود دارد (در مرورگر شما اجرا نمی شود)
  • رابط کاربری به اندازه ابزارهای مبتنی بر وب ساده نیست
  • بدون گزینه صورتحساب ماهانه (شما باید برای مجوز 1 ساله، 2 ساله یا 3 ساله پرداخت کنید)

قیمت گذاری

طرح رایگان در دسترس است. برنامه های پولی 299 دلار در سال شروع می شوند، با یک برنامه 3 ساله تا 34٪ صرفه جویی می کنند.

بررسی SEO Powersuite ما را بخوانید.

شماره 5 – سمروش

سمروش یکی از گران ترین ابزارهای ممیزی سئو در این لیست است، اما شما در ازای پول خود پول زیادی دریافت می کنید. با بیش از 40 ابزار بازاریابی آنلاین، از جمله ممیزی کامل سایت، ممیزی بک لینک، و جستجوگر سئوی درون صفحه ارائه می شود.

ممیزی سایت سمروشممیزی سایت سمروش

همانطور که از یک راه حل درجه یک سازمانی انتظار می رود، گزارش های حسابرسی Semrush از همه جزئیات بیشتر است.

تصویر واضحی از معیارهای سطح بالا، مانند سلامت کلی سایت، قابلیت خزیدن، خطاهای پیوند داخلی، هشدارها و غیره در یک نگاه دریافت می کنید. و برای باز کردن توضیحات بیشتر می توانید روی قسمت های مختلف گزارش کلیک کنید. به عنوان مثال، هر یک از خطاهای شناسایی شده چیست و چگونه آن را برطرف کنیم.

ممیزی بک لینک Semrush نیز عالی است. آنها بزرگترین پایگاه داده بک لینک در جهان را دارند، بنابراین می تواند لینک هایی را که سایر ابزارها از دست می دهند و سریعتر کشف کند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که من دوست دارم این است که Semrush به شما امکان می دهد ممیزی های گذشته را در کنار یکدیگر مقایسه کنید و وضوح و معیارها را در طول زمان پیگیری کنید. این امر باعث می شود پیشرفت سئو را اندازه گیری کنید و نتایج را به مشتریان خود ثابت کنید.

ویژگی های کلیدی

  • ممیزی سایت. یک ممیزی جامع از سایت خود انجام دهید و گزارشی حاوی اطلاعاتی درباره سلامت سایت، خطاها/هشدارها/اعلامیه ها، قابلیت خزیدن، پیوندهای داخلی، عملکرد سایت و موارد دیگر دریافت کنید.
  • Log File Analyzer. برای اطلاعاتی درباره نحوه تعامل موتورهای جستجو با سایت شما، از جمله صفحاتی که بیشترین خزیدن شما را دارند، چه خطاهایی در حین خزیدن پیدا می شود و غیره، فایل های گزارش خود را بررسی کنید.
  • جستجوگر سئوی صفحه تمام محتوای هر صفحه از سایت خود را حسابرسی کنید و بر اساس تحلیل رقابتی، پیشنهادات و ایده هایی را برای کمک به بهینه سازی آنها دریافت کنید.
  • حسابرسی بک لینک. سایت خود را بررسی کنید تا اطلاعات و بینش دقیقی در مورد هر یک از بک لینک های خود دریافت کنید، از جمله لیستی از دامنه های ارجاع و معیارهایی مانند میزان سمیت، توزیع لنگر و غیره.
  • ویژگی های دیگر. از بیش از 40 ابزار مفید دیگر برای بازاریابی دیجیتال از جمله تحقیق کلمات کلیدی، لینک سازی، تحقیقات رقبا، بازاریابی محتوا، مدیریت رسانه های اجتماعی و موارد دیگر لذت ببرید.

مزایا و معایب

  • بسیار قدرتمند و دارای ویژگی های غنی
  • گزارش های دقیق تری نسبت به اکثر موارد ارائه می دهد
  • بهترین ممیزی بک لینک در کلاس
  • پایگاه داده های بک لینک و کلمات کلیدی عظیم
  • قیمت شروع بالاتر نسبت به سایر ابزارهای ممیزی SEO
  • پف کرده با بسیاری از ویژگی هایی که ممکن است به آنها نیاز نداشته باشید

قیمت گذاری

برنامه ها از 129.95 دلار در ماه شروع می شوند و با صورتحساب سالانه تا 17٪ صرفه جویی می کنند. با یک آزمایش رایگان شروع کنید.

بررسی Semrush ما را بخوانید.

شماره 6 – جت اختاپوس

جت اختاپوس یک راه حل در سطح سازمانی است که برای کسانی که در مورد ممیزی فنی SEO جدی هستند ساخته شده است. تجزیه و تحلیل فایل لاگ و بینش فنی عمیق تری نسبت به اکثر موارد ارائه می دهد، اما برای مبتدیان ایده آل نیست و قیمت اولیه بالایی دارد.

صفحه اصلی JetOctopusصفحه اصلی JetOctopus

خزنده JetOctopus سایت شما را اسکن می کند تا به دنبال مسائل فنی باشد که ممکن است به سئوی شما آسیب برساند، مانند صفحات تکراری، خطاهای 404، صفحات با سرعت پایین و غیره. در همین حال، تحلیلگر گزارش به جریان لاگ های زنده سایت و بازدیدهای ربات شما برای درک بهتر نگاه می کند. نحوه تعامل موتورهای جستجو با آن

همچنین یک ماژول بک لینک وجود دارد که نمایه لینک سایت شما را بررسی می کند، یک کنسول GSC که برداشت ها، کلیک ها و سایر بینش های کلمات کلیدی را نظارت می کند و موارد دیگر.

JetOctopus در اسکن سایت های بزرگ برتری دارد. خزنده آن سریعتر از هر ابزار دیگری که من امتحان کرده ام کار می کند، و حتی پایین ترین سطح طرح آن شامل 500 هزار صفحه خزیده شده و 2 میلیون لاین لاگ است که حتی برای سایت های بزرگ نیز باید بیش از اندازه کافی باشد.

ویژگی های کلیدی

  • خزنده SEO. به خزنده اجازه دهید کل سایت شما را بررسی کند تا مشکلاتی را که ممکن است بر سئوی شما تأثیر منفی بگذارد، شناسایی کند، مانند خطاهای 404، سرعت پایین صفحه، صفحات یتیم، صفحات تکراری و غیره.
  • آنالایزر لاگ. جریان لاگ های زنده سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید تا بینش هایی در مورد نحوه خزیدن ربات های موتور جستجو در آن بدست آورید.
  • ادغام کنسول جستجوی گوگل با GSC ادغام شوید تا بینش ها، کلیک ها، کلمات کلیدی و غیره را مشاهده کنید.
  • حسابرسی بک لینک ها لیستی از تمام بک لینک ها و دامنه های ارجاع دهنده سایت دریافت کنید و آنها را تجزیه و تحلیل کنید.

مزایا و معایب

  • ایده آل برای شرکت ها
  • سایت های بزرگ را به سرعت بررسی کنید
  • امکان استفاده بالا (حداقل 500k~ بررسی صفحه)
  • تجزیه و تحلیل جزئیات فایل لاگ
  • قیمت اولیه بسیار بالا
  • برای مبتدیان ایده آل نیست

قیمت گذاری

برنامه ها از حدود 366 دلار در ماه صورتحساب فصلی شروع می شود. با پرداخت سالانه 1080 دلار پس انداز کنید. هیچ نسخه آزمایشی رایگانی وجود ندارد، اما می‌توانید یک نسخه آزمایشی با JetOctopus رزرو کنید.

شماره 7 – ساعت شب

ساعت شب به عنوان یک ردیاب رتبه‌بندی کلمات کلیدی قدرتمند معرفی می‌شود، اما ابزار حسابرسی سایت داخلی آن نیز بسیار عالی است.

حسابرسی سایت نایت واچحسابرسی سایت نایت واچ

این ابزار تقریباً همان بینش هایی را ارائه می دهد که سایر ابزارهای حسابرسی: فهرستی از مشکلات، شرح معنای آنها و دستورالعمل هایی برای کمک به رفع آنها. به علاوه، یک امتیاز کلی سلامت سایت و بینش هایی در مورد مواردی مانند خزیدن، سرعت سایت و غیره.

من دوست دارم که می‌توانید یافته‌های حسابرسی خود را بر اساس URL با Nightwatch تقسیم کنید – این کاری است که در بسیاری از ابزارهای حسابرسی دیگر نمی‌توانید انجام دهید. همچنین دوست دارم که بتوانید خلاصه ای از تمام ممیزی های قبلی را برای مقایسه نسخه های گذشته و پیگیری پیشرفت ها در طول زمان ببینید.

و البته بهترین ویژگی Nightwatch ابزار ردیابی رتبه آن است. این ابزار به خوبی با ابزار ممیزی سایت جفت می شود، زیرا پس از اینکه سایت خود را ممیزی کردید و از آن برای رفع برخی مشکلات استفاده کردید، می توانید نحوه تأثیر آن تغییرات بر موقعیت های رتبه بندی خود را از نزدیک پیگیری کنید.

تنها چیزی که در مورد Nightwatch دوست ندارم این است که قیمت گذاری بر اساس تعداد کلمات کلیدی است که می خواهید ردیابی کنید، نه تعداد صفحاتی که می خواهید حسابرسی کنید. اگر اصلاً به ردیاب رتبه اهمیتی نمی‌دهید، می‌توانید برای کمک هزینه‌هایی که به آن نیاز ندارید، پرداخت کنید.

ویژگی های کلیدی

  • ممیزی سایت با ابزار Site Audit عملکرد فنی و سئوی وب سایت خود را آنالیز، تعمیر و بهینه سازی کنید.
  • سلامت سایت. بر اساس نتایج ممیزی، یک امتیاز کلی از سلامت سایت خود بگیرید.
  • مقایسه حسابرسی ممیزی های تاریخی را تجزیه و تحلیل و مقایسه کنید تا ببینید چقدر پیشرفت کرده اید و هنوز چقدر باید پیش بروید.
  • گزارشات خودکار گزارش‌های برچسب سفید را در چند دقیقه بسازید و صادر کنید و آنها را به مشتریان خود تحویل دهید.
  • ردیاب رتبه. رتبه بندی SERP محلی خود را برای هر کلمه کلیدی هدف تجزیه و تحلیل کنید و از تغییرات در موقعیت های رتبه بندی خود مطلع شوید.

مزایا و معایب

  • ممیزی سایت معتبر و قدرتمند
  • می تواند یافته های ممیزی را بر اساس URL تقسیم بندی کند
  • ردیاب رتبه کلمات کلیدی با ممیزی سایت به خوبی کار می کند
  • قیمت گذاری بر اساس کلمات کلیدی ردیابی شده (به جای صفحات خزیده شده)
  • ویژگی های محدود

قیمت گذاری

برنامه ها از 39 دلار در ماه شروع می شوند و با صورتحساب سالانه تا 20٪ صرفه جویی می کنند. با یک آزمایش 14 روزه بدون خطر شروع کنید.

شماره 8 – قورباغه جیغ

قورباغه جیغ یکی دیگر از خزنده وب سایت قدرتمند و تحلیلگر گزارش است که می توانید برای بررسی دقیق سئو فنی از آن استفاده کنید. این بسیار محبوب است، اما مانند JetOctopus، من لزوما آن را به مبتدیان توصیه نمی کنم.

صفحه اصلی Screamingfrogصفحه اصلی Screamingfrog

Screaming Frog یکی دیگر از ابزارهای مبتنی بر دسکتاپ است، بنابراین قبل از اینکه بتوانید از آن استفاده کنید باید نرم افزار را در رایانه خود دانلود کنید.

یک نسخه رایگان وجود دارد که به شما امکان می دهد تا 500 URL را خزیدن کنید، که سخاوتمندانه تر از بقیه است و ممکن است برای وب سایت های کوچک کافی باشد. و شما همیشه می توانید برای ارتقاء بیشتر هزینه کنید.

تمام بررسی های معمول را برای یافتن مشکلاتی مانند لینک های شکسته، تغییر مسیرهای معیوب، مشکلات نمایه سازی، صفحات تکراری، عناوین بهینه سازی ضعیف و توضیحات متا و غیره انجام می دهد.

سپس، نتایج را در یک صفحه گسترده بزرگ ارائه می کند که می تواند به راحتی به برنامه هایی مانند Google Sheets یا Excel صادر شود. فرمت صفحه‌گسترده در مقایسه با نوع گزارش‌های بصری و نرمی که با ابزارهای دیگر دریافت می‌کنید کمی ترسناک است، اما برخی آن را برای حفاری در داده‌های بزرگ ترجیح می‌دهند.

ویژگی های کلیدی

  • SEO Spider. برای استخراج داده های مفید سئو سایت خود را خزیده و ممیزی کنید. مشکلاتی را که ممکن است مانع شما شوند را پیدا کنید، رفع کنید و بهینه کنید.
  • Log File Analyser. نشانی‌های وب Googlebot و سایر ربات‌های موتور جستجو را شناسایی کنید و تعداد دفعات آن را شناسایی کنید، صفحات بزرگ و کند را شناسایی کنید و سایر داده‌های مفید ربات جستجو را استخراج کنید.
  • ممیزی ها را برنامه ریزی کنید. خزیدن ها را برنامه ریزی کنید تا در فواصل زمانی دلخواه شما اجرا شوند و به طور خودکار داده ها را در هر کجا صادر کنید.
  • نقشه های سایت XML نقشه های سایت XML و نقشه های سایت تصویر را ایجاد کنید تا به موتورهای جستجو کمک کنید تا سایت شما را بهتر درک کرده و فهرست بندی کنند.

مزایا و معایب

  • ممیزی سریع و کارآمد سایت
  • خزنده وب سایت قدرتمند و تجزیه و تحلیل گزارش
  • برای سایت های بزرگ خوبه
  • طرح رایگان سخاوتمندانه
  • روی دسکتاپ اجرا می شود (نه در مرورگر شما)
  • نتایج به جای گزارش های تصویری در صفحات گسترده نشان داده می شوند
  • برای مبتدیان ایده آل نیست

قیمت گذاری

نسخه رایگان موجود است. نسخه پولی از 259 دلار در سال برای مجوز 1 سایت شروع می شود.

شماره 9 – Serpstat

Serpstat یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند و انعطاف پذیر ممیزی SEO است که گزارش های بسیار دقیقی را ارائه می دهد. من به اندازه برخی از ابزارهای دیگری که امتحان کرده ام، رابط کاربری آن را دوست ندارم، اما نمی توانم از عملکرد آن ایراد بگیرم.

حسابرسی وب سایت Serpstatحسابرسی وب سایت Serpstat

دو ابزار مختلف ممیزی SEO وجود دارد: ممیزی سایت و حسابرسی صفحه.

ممیزی سایت یک خزیدن کامل از کل سایت شما را برای یافتن مشکلات سئوی سایت اجرا می کند. شرح مفصلی از هر مشکل پیدا شده و دستورالعمل هایی در مورد نحوه رفع آنها، سازماندهی شده بر اساس سطح اولویت دریافت می کنید.

بعلاوه، نمودارها و تجسم داده‌ها را برای نشان دادن یافته‌های ممیزی و امتیاز بهینه‌سازی دامنه خود را نیز مشاهده خواهید کرد که بهینه‌سازی کلی سایت را اندازه‌گیری می‌کند – این در اصل نسخه Serpstat از چیزی است که اکثر ابزارهای دیگر آن را “سلامت سایت” می‌نامند.

حسابرسی صفحه صفحات جداگانه را اسکن می کند تا ببیند چقدر بهینه شده اند. به سیگنال های روی صفحه مانند متا تگ ها، بهینه سازی سرفصل ها، سرعت صفحه، ویژگی های Hreflang و lang، بهینه سازی لینک خارجی، بهینه سازی تصویر و غیره نگاه می کند.

اینها همان بینش هایی هستند که در سایر ابزارهای حسابرسی روی صفحه مانند Surfer دریافت می کنید. اما برخلاف Surfer، Serpstat یک ویرایشگر محتوای داخلی ندارد که بتوانید در آن تغییرات ایجاد کنید

جدا از ابزارهای حسابرسی، Serpstat همچنین دارای ابزارهای قدرتمند تحقیق کلمات کلیدی، ابزار تجزیه و تحلیل رقبا و موارد دیگر است.

ویژگی های کلیدی

  • ممیزی سایت برای یافتن و رفع مشکلاتی که ممکن است به عملکرد شما لطمه بزند، تمام صفحات سایت خود را بخزید.
  • حسابرسی صفحه صفحات جداگانه را بررسی کنید و پیشنهاداتی برای بهبود سئوی درون صفحه دریافت کنید.
  • تحقیق کلمات کلیدی کلمات کلیدی را برای کمپین های سئو خود کشف، تجزیه و تحلیل و خوشه بندی کنید.
  • تولید محتوای هوش مصنوعی مقالات سئو و متا تگ ها را با قدرت هوش مصنوعی مولد ایجاد کنید.
  • تحلیل رقبا وب سایت رقبای خود را حسابرسی کنید تا بینش هایی در مورد استراتژی های سئو آنها کشف کنید.

مزایا و معایب

  • ممیزی جامع وب سایت
  • ممیزی صفحه به صفحه
  • گزارش های تفصیلی
  • نسبتاً مقرون به صرفه
  • بدون ویرایشگر محتوای داخلی
  • UI می تواند بسیار بهتر باشد

قیمت گذاری

برنامه ها از 59 دلار در ماه شروع می شوند، با پرداخت سالانه 2 ماه صرفه جویی می کنند. با یک آزمایش رایگان شروع کنید.

شماره 10 – کنسول جستجوی گوگل

کنسول جستجوی گوگل یکی از بهترین ابزارهای ممیزی سئو رایگان موجود است. این توسط Google ساخته شده است تا به صاحبان وب سایت و متخصصان سئو کمک کند تا مشکلاتی را که ممکن است بر حضور جستجوی آنها تأثیر منفی بگذارد شناسایی و برطرف کنند.

صفحه اصلی کنسول جستجوی گوگلصفحه اصلی کنسول جستجوی گوگل

بلافاصله، یکی از اشکالات اصلی کنسول جستجوی گوگل این است که برای دسترسی به دارایی ها (به عنوان مثال وب سایت هایی) که بررسی می کنید به مجوز نیاز دارید. بنابراین نمی‌توانید از آن برای ممیزی رقبای خود مانند برخی از ابزارهای دیگر که بررسی کردیم استفاده کنید.

همچنین به شما نمی گوید که برای بهینه سازی محتوای واقعی در هر یک از صفحات خود و کسب موقعیت های بهتر چه کاری انجام دهید. به عنوان مثال، به سیگنال‌های روی صفحه مانند برچسب‌های عنوان، قرار دادن کلمات کلیدی، توضیحات متا، پیوندهای داخلی و غیره نگاه نمی‌کند.

اما آن را می تواند سایت خود را برای مسائل فنی مهم مرتبط با مواردی مانند امنیت، قابلیت خزیدن، نمایه سازی، قابلیت استفاده از تلفن همراه، جریمه های دستی و غیره بررسی کنید. همه این عوامل بر توانایی شما برای رتبه بندی در گوگل تاثیر زیادی دارند. بنابراین، قطعاً سزاوار جایگاهی در جعبه ابزار شماست.

اگر هیچ چیز دیگری وجود ندارد، قطعاً باید از گزارش پوشش کنسول جستجو استفاده کنید تا مطمئن شوید همه صفحاتی که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید به درستی در پایگاه داده Google فهرست شده‌اند. اگر اینطور نباشند، در SERP ها ظاهر نخواهند شد.

ابزارهای حسابرسی صفحه تجربه، Core Web Vitals و قابلیت استفاده از موبایل نیز بسیار مفید هستند. آن‌ها به شما اطلاع می‌دهند که اگر Google مشکلاتی را که بر تجربه کاربر در صفحات وب‌سایت شما تأثیر می‌گذارد، مانند مشکلات سرعت صفحه یا پاسخ‌دهی تلفن همراه پیدا کرده است، به شما اطلاع می‌دهند. و همانطور که می دانیم، تجربه کاربری اکنون یک عامل رتبه بندی بزرگ است.

ویژگی های کلیدی

  • بازرسی URL هر URL در سایت خود را بررسی کنید تا آن را بررسی کنید و اطلاعات خزیدن، فهرست بندی و ارائه خدمات را مستقیماً از فهرست Google دریافت کنید.
  • گزارش عملکرد. در نتایج جستجوی گوگل ببینید وب سایت شما چگونه است و چه کلمات کلیدی باعث افزایش ترافیک می شوند.
  • نمایه سازی درباره نحوه کشف و نمایه‌سازی صفحات شما توسط Google اطلاعات بینشی دریافت کنید و هرگونه مشکل پوششی که ممکن است مانع از رتبه‌بندی شما شود را شناسایی کنید.
  • ممیزی قابلیت استفاده از موبایل بررسی کنید سایت شما برای تلفن همراه بهینه شده است و مشکلاتی مانند متنی که برای خواندن خیلی کوچک است، عناصر قابل کلیک که خیلی به هم نزدیک هستند، محتوایی که از صفحه بازتر است و غیره را پیدا کنید و برطرف کنید.
  • Core Web Vitals. Core Web Vitals سایت خود را ممیزی کنید – مجموعه ای از معیارها که تجربه کاربر را از نظر زمان بارگذاری / عملکرد، تعامل، ثبات بصری و غیره اندازه گیری می کند.
  • گزارش های تجربی تجربه صفحه، موارد حیاتی وب، قابلیت استفاده از تلفن همراه.

مزایا و معایب

  • ابزار حسابرسی سئو کاملا رایگان
  • داده های فهرست بندی/قابلیت خزیدن را مستقیماً از Google ارائه می دهد (بسیار قابل اعتماد)
  • گزارش های Core Web Vitals مفید هستند
  • همچنین رتبه بندی کلمات کلیدی و بینش ترافیک مفیدی را ارائه می دهد
  • نیاز به مجوز برای وب سایت ممیزی شده (شما نمی توانید رقبا را حسابرسی کنید)
  • بدون ممیزی یا پیشنهاد سئوی داخل صفحه
  • مانند سایر ابزارها گزارشات ممیزی سایت جامع ارائه نمی دهد

قیمت گذاری

استفاده از کنسول جستجوی گوگل کاملا رایگان است.

افکار نهایی

اینها بهترین انتخاب های من برای بهترین ابزارهای سئو در بازار امسال هستند.

بهترین انتخاب برای شما بستگی به نوع ممیزی هایی دارد که می خواهید اجرا کنید (سئوی فنی، سئوی درون صفحه، ممیزی بک لینک و غیره)، ویژگی هایی که نیاز دارید (مانند حسابرسی ها و گزارش های خودکار، تجزیه و تحلیل فایل لاگ، ویرایشگر محتوا، و غیره)، و بودجه شما.

وقتی اینجا هستید، گردآوری ابزارهای بهینه‌سازی محتوا را بررسی کنید—این ابزارها می‌توانند به شما کمک کنند تمام محتوای وب‌سایت خود را برای جستجو آماده کنید و بهترین شانس را برای رتبه‌بندی به آن بدهند.

همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به این ابزارهای گزارش سئو و جمع بندی آخرین آمار بهینه سازی موتورهای جستجو بیندازید.


افشاگری: محتوای ما توسط خواننده پشتیبانی می شود. اگر روی پیوندهای خاصی کلیک کنید، ممکن است کمیسیون بگیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا