شبکه های اجتماعی

چرا سونی جزئیات کنسول آینده را با “اکتیویژن متعلق به مایکروسافت” به اشتراک نمی گذارد؟

را کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) به دنبال مسدود کردن موقت است مایکروسافتخرید سازنده بازی های ویدیویی اکتیویژن بلیزارد و قبل از جلسه رسیدگی گزارش می شود که سونی جزئیات محرمانه کنسول های نسل بعدی پلی استیشن را با آنها به اشتراک نخواهد گذاشت اکتیویژن اگر معامله انجام شود

در یک رسوب، رئیس پلی استیشن جیم رایان استفان توتیلو از Axios در توییتی گفت که سونی نمی‌تواند خطر دسترسی شرکتی که متعلق به یک رقیب مستقیم به آن اطلاعات است را متحمل شود.

شایان ذکر است که رایان در بیانیه ای در ماه دسامبر گفت که پلی استیشن و اکتیویژن در زمینه ویژگی های فنی برای ندای وظیفه. از آنجایی که متن منتشر شده قبل از انتشار ویرایش شده است، هیچ اطلاعاتی در مورد nitty-gritty وجود ندارد.

همچنین بخوانید

مایکروسافت اکتیویژن به قاضی پرونده FTC 39 مهلت نزدیک را یادآوری می کند

همچنین از رایان پرسیده شد که آیا سونی با Mojang، توسعه دهنده و ناشر کار می کند یا خیر ماین کرافت بعد از اینکه مایکروسافت آنها را خرید. مجدداً، مطالب منتشر شده قبل از انتشار ویرایش شد، بنابراین هیچ اطلاعاتی در مورد آنچه رایان گفت وجود ندارد.

توتیلو همچنین اشاره کرد که وقتی این استودیوها در آینده بازی‌هایی را برای پلتفرم‌های مایکروسافت می‌سازند، توتیلو همچنین اشاره کرد که توضیحی هم داده نشده است که سونی انتظار دارد مایکروسافت چه چیزی را با Bungie – توسعه‌دهنده بازی Destiny منتشر شده توسط Activision – یا Sony San Diego – توسعه‌دهنده Major League Baseball – به اشتراک بگذارد.

همچنین بخوانید

چهار ویژگی Microsoft Teams Rooms برای افزایش بهره وری در طول جلسات مجازی

قرارداد اکتیویژن مایکروسافت در معرض تهدید است
اگر FTC یک ممنوعیت موقت دریافت کند، می تواند معامله را خنثی کند. علاوه بر این، مایکروسافت و اکتیویژن باید با تمدید آن پس از تاریخ پایان 18 جولای موافقت کنند.

FTC استدلال کرده است که بزرگترین معامله در تاریخ تجارت بازی های ویدیویی به مایکروسافت “توانایی و انگیزه بیشتری برای خودداری یا تنزل محتوای Activision به روش هایی می دهد که رقابت را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.”

قرارداد مایکروسافت برای خرید سازنده بازی های ویدیویی «ندای وظیفه» در ماه مه توسط اتحادیه اروپا (EU) تایید شد. اما آژانس رقابت بریتانیا، Competition and Markets Authority (CMA) در ماه آوریل از تصاحب این شرکت جلوگیری کرد.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

MudGames

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا