بازی

Skyrim Mod به غول‌ها اجازه می‌دهد شما را بکشند

غول ها بالاخره می توانند از این پاهای بزرگ برای چیزی استفاده کنند.


غول های Skyrim فقط برای یک چیز خوب بودند: فرستادن Dragonborn به استراتوسفر با حسن نیت از باشگاه های عظیم خود و برخی فیزیک های بداخلاق. اما به لطف یک مد کاملاً جدید، غول‌ها مجموعه جدیدی از حرکات هنرهای رزمی را دریافت می‌کنند.


stst در انیمیشن New Creature Animation – Giant mod می نویسد: “Smash, Slap – این غول وانیلی است.” “این یک مد است که انیمیشن‌های حمله جدید را برای غول‌ها اضافه می‌کند. حالا، آنها بالاخره یاد می‌گیرند که چگونه بر قدرت بدنی خود مسلط شوند. وقتی سلامتی پایین است، آنها به روشی متفاوت حمله می‌کنند.”

مطالب مرتبط: The Elder Scrolls 6 می تواند چیزهای زیادی از دنبال کنندگان Octopath یاد بگیرد

علاوه بر پوند استاندارد غول پیکر، مد جدید انیمیشن غول پیکر چندین حمله جدید اضافه می کند. تاب چوگان، ترکیب سه سوئینگ، گام سریع به جلو با تاب عریض، ترکیب سریع سه ضربه ای، یک بک هند ساده، یک تاب بک هند با چوب، و یک باد کردن بالای سر و به دنبال آن یک تاب طولانی وجود دارد. حمله برد و ضربه جلو. اما شاید ترسناک‌ترین حرکت جدید، ضربه زدن باشد، که غول را با دو پا جلوتر به سمت بازیکن می‌فرستد.

گیمر ویدیوی روز

این مد برای شروع به کار به دو مد اضافی نیاز دارد، از جمله مد جایگزین پویانمایی پویا و مد انقلاب حرکت انیمیشن. این هر دو اساساً امکان افزودن انیمیشن‌های بسیار قابل تنظیم به Skyrim را می‌دهند، Skyrim که در ابتدا هرگز طوری طراحی نشده بود که مدل کاراکتر به روش‌های عجیب و غریب و پیچیده حرکت کند. توجه داشته باشید که شخصیت بازیکن در تریلر بالا به شدت در حال شکست است و می تواند انیمیشن های متضاد را اجرا کند که هر دو با حسن نیت این دو حالت ممکن هستند.

به Nexus Mods بروید تا غول‌های Skyrim را وحشتناک‌تر کنید. توجه داشته باشید که New Creature Animation – Giant در هر دو نوع انیمیشن سریعتر و با سرعت معمولی ارائه می شود، بنابراین مطمئن شوید که یکی از آنهایی که برای شما مناسب است را تهیه کنید!

آیا تا به حال فکر کرده اید که Whiterun با ناظم چگونه خواهد بود؟ من نه، اما اکنون یک مد وجود دارد که به جای Balgruuf the Greater با Nazeem. هیچ کس کاملاً مطمئن نیست که چرا کسی با بالگروف به دردسر شاهزاده و فقیر ناظم افتاد، اما ما اینجا هستیم.

بعدی: دنباله Cyberpunk 2077 باید روی روان‌پریشی سایبری تمرکز کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا