شبکه های اجتماعی

16 ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی برای مشاغل در سال 2023

در دنیای پیشرفته امروزی، برندهای مشهوری مانند Shopify و Starbucks محبوبیت بسیار زیادی را با تبلیغات رسانه های اجتماعی خود به دست آورده اند.

این نه تنها یک استراتژی پویای بازاریابی رسانه های اجتماعی بود، بلکه نظارت مستمر بر فضاهای رسانه های اجتماعی و روندهای دیجیتال آنها بود که باعث شد آنها بر آنها حکومت کنند. این امر با معرفی استفاده از ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی در جریان کاری بازاریابی هر پویایی کسب و کار امکان پذیر شد. یک ابزار کارآمد نظارت بر رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا رویه های ردیابی در اطراف کسب و کار خود را خودکار کنید و تصمیمات بهتری بگیرید.

چندین ابزار موجود در بازار موجود است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. با این حال، برای انجام بهترین انتخاب، باید در مورد نظارت بر رسانه‌های اجتماعی و نحوه عملکرد این مفهوم اطلاعات عمیقی داشته باشید.

مفهوم نظارت بر رسانه های اجتماعی به فرآیند ردیابی و تجزیه و تحلیل فعال کانال های رسانه های اجتماعی برای ذکر کلمات کلیدی، عبارات یا مارک های خاص اشاره دارد. به طور کلی، شامل ردیابی تمام فعالیت هایی است که در اطراف برند شما در چشم انداز رسانه های اجتماعی انجام می شود.

برای کسب‌وکارها، هدف اصلی نظارت بر رسانه‌های اجتماعی، به دست آوردن بینش در مورد احساسات مشتری، نظارت بر شهرت برند و شناسایی فرصت‌های تعامل است. نظارت بر رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به کسب‌وکارها و افراد کمک کند تا درک کنند که برندشان چگونه آنلاین است و استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود را بر این اساس تنظیم کنند.

به‌عنوان یک مدیر کسب‌وکار، باید نظارت بر رسانه‌های اجتماعی خود و پیگیری تمام فعالیت‌ها را در نظر بگیرید تا پیشرفت را ارزیابی کرده و نتایج را به موقع بهبود بخشید. این ممکن است به عنوان یک کار وقت گیر به نظر برسد، اما توجه داشته باشید. فواید بزرگی دارد که باید در مورد آنها فکر کنید.

حضور خود را در رسانه های اجتماعی با قهرمان اجتماعی نظارت کنید

ابزار را در اختیار داشته باشید و فعالیت ها را در حساب های دیجیتال خود به راحتی دنبال کنید.

  • سوراخ کلید

    بعدی در لیست ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی ما، KeyHole است، ابزاری رو به رشد برای تجزیه و تحلیل نظارت بر رسانه های اجتماعی. این ابزار به مدیران کسب و کار کمک می کند تا تجزیه و تحلیل پروفایل را اندازه گیری کرده و استراتژی خود را برای نتایج بهتر بهبود بخشند. همچنین به کاربران این امکان را می دهد که بدانند رقبایشان در چه کاری هستند و تاکتیک های بازاریابی خود را طوری تنظیم کنند که در بین همه برجسته باشند.

    علاوه بر این، شما همچنین می توانید بینشی در مورد عملکرد زمان واقعی کمپین خود، از جمله تعامل و معیارهای کلیدی، به دست آورید و بردها و شکست ها را به سرعت ارزیابی کنید. با این حال، یک دردسر قابل توجه استفاده از این ابزار، برنامه های قیمت گذاری گران آن است که مشاغل کوچک و افراد به طور کلی نمی توانند از عهده آن برآیند.

    قیمت گذاری

    قیمت از 99 دلار در ماه شروع می شود.

  • مرجعمرجع

    Cyfe یکی دیگر از داشبورد نظارت بر رسانه های اجتماعی است که به صاحبان مشاغل ویژگی های مدیریت رسانه های اجتماعی مختلف را برای ارتقای حضور خود در رسانه های اجتماعی ارائه می دهد. این ابزار به کاربران اجازه می دهد داشبوردی ایجاد کنند که در آن می توانند ویجت های از پیش جمع شده Google Analytics، Facebook Analytics، SERP، Moz، Twitter و غیره را ادغام کنند و داده ها را برای تجزیه و تحلیل تجسم کنند.

    از این رو، می توانید به راحتی تمام تحلیل های رسانه های اجتماعی، بررسی ها، عملکرد ضروری و غیره را در هر داشبوردی که انتخاب می کنید، نظارت کنید.

    قیمت گذاری

    قیمت از 19 دلار در ماه شروع می شود.

  • Digimind SocialDigiMind Social

    یکی دیگر از ابزارهای انتخابی ما از ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی Digimind Social است. این ابزار ویژگی های مختلف نظارت بر کسب و کار را ارائه می دهد، مانند تجزیه و تحلیل کمپین، برای پیگیری پیشرفت کلی تلاش های شما و شناسایی مناطق بهبود یافته. همچنین می توانید کمپین خود را با بهترین عملکرد شناسایی کنید و آن را بزرگتر و بهتر تکرار کنید.

    همچنین می توانید از ماژول Top Reputation برای تجزیه و تحلیل حضور خود در رسانه های اجتماعی و ارتقای استراتژی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

    قیمت گذاری

    N/A

  • آگوراپالسAgoraPulse

    یکی از ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی Agorapulse است، یک پلتفرم رسانه اجتماعی همه جانبه مجهز به ویژگی های متنوع برای نظارت، انتشار، گزارش و مدیریت مکالمات.

    این ابزار گردش کار نظارت بر رسانه های اجتماعی را تضمین می کند که به شما امکان می دهد بدانید چه محتوایی در کجا و چه زمانی بهترین عملکرد را دارد. همچنین می‌توانید گزارش‌های سفارشی را در چندین پروفایل اجتماعی ایجاد کنید، دوره‌های زمانی را مقایسه کنید و گزارش‌های برنامه‌ریزی شده خودکار را در ایمیل خود تنظیم کنید. با این حال، این ابزار یک طرح رایگان ارائه می دهد، اما می توان به ویژگی های پیشرفته در برنامه های قیمت گذاری نیز دسترسی داشت که بسیار سنگین هستند و می توانند برای شما هزینه زیادی داشته باشند.

    قیمت گذاری

    قیمت از 69 دلار در ماه شروع می شود. همچنین دارای یک طرح رایگان است.

  • سنتزیوسنتزیو

    Synthesio یک پلتفرم معتبر هوش مصرف کننده با قابلیت هوش مصنوعی در میان ابزارهای مفید نظارت بر رسانه های اجتماعی است. این ابزار قادر است به کاربران اجازه دهد تا با ردیابی رفتار مصرف کننده و رقبا در زمان واقعی بازار را کشف کنند. منحصر به فرد بودن آن در این واقعیت نهفته است که از فناوری هوش مصنوعی برای شناسایی الگوها و شناسایی سرنخ ها برای نوآوری استفاده می کند.

    علاوه بر این، با Synthesio در کنار شما، می‌توانید درباره شخصیت مخاطب و چیزهایی که در مورد برند شما دوست دارند یا دوست ندارند، بیاموزید. با این حال، فقط بر فعالیت های نظارت بر رسانه های اجتماعی متمرکز است. از این رو، اگر به دنبال سایر ویژگی‌های زمان‌بندی یا مدیریت هستید، ممکن است به ابزار دیگری برای خودکارسازی این وظایف نیاز داشته باشید.

    قیمت گذاری

    N/A

  • SendibleSendible

    در مرحله بعد، Sendible یک ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی است که برای فعالیت های مدیریت رسانه های اجتماعی طراحی شده است. این ابزار ویژگی هایی را برای نظارت و تجزیه و تحلیل برندها، رقبا و کلمات کلیدی مرتبط با صنعت ارائه می دهد و به کاربران امکان می دهد به نظرات و پیام ها به سرعت پاسخ دهند.

    علاوه بر این، انتشار محتوا در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، همکاری و تایید پست‌های رسانه‌های اجتماعی و نظارت بر تجزیه و تحلیل نیز می‌تواند با استفاده از Sendible انجام شود.

    قیمت گذاری

    قیمت از 29 دلار در ماه شروع می شود.

  • IconosquareIconosquare

    یکی دیگر از گزینه های قابل توجه در میان ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی، Iconosquare است. این به کاربران اجازه می دهد تا با کمک ویژگی های تجزیه و تحلیل اجتماعی خود، پیشرفت و وضعیت اجتماعی خود را در چشم انداز دیجیتال نظارت کنند. شما می توانید عملکرد برند خود را با معیارهای قابل درک آن نظارت کنید.

    علاوه بر این، پس از انجام یک تجزیه و تحلیل کامل از عملکرد خود، می توانید گزارش هایی تولید کرده و آنها را برای رکورد خود صادر کنید. با این حال، Iconosquare از نظارت بر پنج پلتفرم رسانه اجتماعی پشتیبانی می کند: فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین و تیک تاک. بنابراین، اگر استراتژی بازاریابی کسب و کار شما شامل پلتفرم های دیگری باشد، این محدودیت می تواند یک نقطه دردسر بزرگ باشد.

    قیمت گذاری

    قیمت از 59 یورو در ماه شروع می شود.

  • باد دمباد دم

    Tailwind یکی دیگر از ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی است که از نظارت و ردیابی گسترده برای Pinterest پشتیبانی می کند. این به مدیران کسب‌وکار اجازه می‌دهد تا تمام فعالیت‌های پین‌گذاری را از سایت خود نظارت کنند، نحوه اشتراک‌گذاری محتوای کاربران را پیگیری کنند و مکالمات مربوط به نام تجاری خود را که در سراسر پلتفرم اتفاق می‌افتد کشف کنند.

    علاوه بر این، این ابزار همچنین ردیابی می‌کند که کدام عکس‌ها بیشترین برجسته‌ترین را دارند و مفیدترین مکالمه‌ها در کجا اتفاق می‌افتد تا بتوانید بر اساس آن کمپین‌های بازاریابی ایجاد کنید. با این حال، از Tailwind، به ابزار نظارت دیگری برای پشتیبانی از بقیه پلتفرم ها نیاز دارید.

    قیمت گذاری

    قیمت از 19.99 دلار در ماه شروع می شود. همچنین یک طرح رایگان ارائه می دهد.

  • برند واچبرند واچ

    بعدی در لیست Brandwatch، مجموعه مدیریت رسانه های اجتماعی با ویژگی های نظارت است. این ابزار به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا نمونه‌ها و مکالمات مرتبط با برند را جمع‌آوری کنند و بر اساس آن، حرکات بازاریابی خود را استراتژی‌بندی کنند. علاوه بر این، می‌توانید برند خود را در میلیون‌ها منبع زیر نظر داشته باشید و بهترین تکنیک‌ها را برای رشد بیشتر از مشتریان خود تطبیق دهید.

    با این حال، ممکن است رابط کاربری Brandwatch را کمی پیچیده و درک کنید، با بسیاری از ویژگی‌های پراکنده اینجا و آنجا.

    قیمت گذاری

    N/A

  • سخنگوسخنگو

    Talkwalker یکی از ابزارهای رایگان نظارت بر رسانه های اجتماعی در حال افزایش است که به کاربران امکان می دهد هر مکالمه مربوط به برند خود را همراه با ردیابی هشتگ ها و رقابت در رسانه های اجتماعی نظارت کنند.

    علاوه بر این، این ابزار همچنین دارای توانایی ردیابی موضوعات و هشتگ های پرطرفدار در زمان واقعی است. این به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا از آخرین روند رسانه‌های اجتماعی مطلع باشند و فرصت‌هایی را برای پیوستن به مکالمات مرتبط شناسایی کنند.

    قیمت گذاری

    استفاده از ابزار رایگان است.

  • در تاریکیدر تاریکی

    Atribus یک ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی SAAS است. این به کاربران امکان می دهد روندها و ارتباط مخاطبان شما با برند را شناسایی کنند. شما به راحتی می توانید پروفایل های خود را با رقبای خود نظارت و مقایسه کنید تا بر اساس آن تصمیمات آگاهانه بگیرید.

    این ابزار همچنین ویژگی های گسترده ای را برای اهداف تحقیقات بازار ارائه می دهد. با استفاده از این Atribus، می توانید به راحتی شخصیت مخاطبان خود را در اکوسیستم دیجیتال کشف کنید و تاکتیک های خود را اصلاح کنید.

    قیمت گذاری

    که

  • آب ذوب شدهآب ذوب شده

    Meltwater یکی دیگر از ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی است که قادر است نظارت و ردیابی تحلیلی کارآمد را برای کاربران فراهم کند. این مجموعه اطلاعات رسانه ای را ارائه می دهد که دارای ویژگی های کلیدی تشخیص سنبله، تجزیه و تحلیل احساسات، و پژواک اجتماعی است. با استفاده از این ابزار می توانید به راحتی تجزیه و تحلیل کنید که عملکرد برند شما به کجا می رود و کدام حوزه ها نیاز به بهبود دارند.

    علاوه بر این، می‌توانید گزارش‌های خودکار تولید شده توسط این ابزار را نیز ایجاد کنید تا تصویر واضحی از بهترین محتوا و عملکرد خود در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی متعلق به خود داشته باشید.

    قیمت گذاری

    که

  • شهرت، آبروشهرت، آبرو

    یکی دیگر از گزینه‌های شایسته در میان بهترین ابزارهای نظارت بر رسانه‌های اجتماعی، Reputation است، یک پلتفرم آنلاین که به کاربران اجازه می‌دهد بر بینش‌ها نظارت کنند و بر عملکرد در همه کانال‌ها نظارت کنند.

    این ابزار یک داشبورد تجزیه و تحلیل قابل تنظیم را به کاربران ارائه می دهد تا به داده ها در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی دسترسی داشته باشند و محتوای با عملکرد برتر و بهترین زمان برای پست را شناسایی کنند. همچنین می‌توانید معیارهای تعامل و تعداد فالوورها را دنبال کنید تا در مورد میزان دسترسی بیشتر بدانید.

    قیمت گذاری

    که

  • Zoho SocialZoho Social

    Zoho Social یکی دیگر از ابزارهای سخت کوش نظارت بر رسانه های اجتماعی با ویژگی های تجزیه و تحلیل و نظارت پیشرفته است. می‌توانید معیارهای تعامل و بهترین زمان برای ارسال پست را در پنج پلتفرم رسانه اجتماعی از جمله فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین و نمایه کسب‌وکار گوگل مشاهده کنید.

    علاوه بر این، این ابزار همچنین به شما امکان می دهد تا گزارش های سفارشی را بر اساس تجزیه و تحلیل هر کانال رسانه اجتماعی ایجاد کنید. می‌توانید محدوده‌های تاریخ دلخواه خود را تنظیم کنید و آنها را خودکار و برنامه‌ریزی کنید تا به‌طور خودکار با تیم و سهامداران به اشتراک گذاشته شوند.

    قیمت گذاری

    قیمت از 15 دلار برای مشاغل و 320 دلار برای آژانس ها شروع می شود.

  • شکستشکست

    آخرین مورد در لیست ابزارهای قابل توجه نظارت بر رسانه های اجتماعی ما Awario است. این ابزار با یک ویژگی تجزیه و تحلیل قدرتمند ساخته شده است که به کاربران اجازه می دهد تا نحوه عملکرد استراتژی رسانه های اجتماعی خود را تا کنون تجزیه و تحلیل کنند. با استفاده از این ابزار می توانید به راحتی تصویر بزرگ همه تلاش های خود در رسانه های اجتماعی را مشاهده کنید.

    قیمت گذاری

    قیمت از 39 دلار در ماه شروع می شود.

    مقاله مرتبط: 17 ابزار تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی برای نتایج فوری در سال 2023

  • با داشتن بهترین ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی در کنار شما، در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند به شما در استفاده موثر از این ابزارها کمک کند.

    در نتیجه، ابزارهای نظارت بر رسانه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارها برای مدیریت شهرت آنلاین و رقابتی ماندن در چشم‌انداز دیجیتال امروزی ضروری شده‌اند. به معنای واقعی کلمه چیزهای زیادی وجود دارد که یک ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی از نظر صرفه جویی در زمان و اتوماسیون وظایف می تواند برای شما انجام دهد.

    به عنوان یک مدیر کسب و کار، باید به خاطر داشته باشید که کلید نظارت موثر رسانه های اجتماعی در انتخاب ابزار مناسب برای نیازهای کسب و کار شما نهفته است. گزینه های مختلفی در دسترس است که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. هنگام ارزیابی ابزارهای مختلف، انتخاب شما باید بر اساس عواملی مانند بودجه، ادغام پلت فرم و قابلیت های تجزیه و تحلیل باشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا