بازی

بهترین ابزار برای استفاده در Deceive Inc

Deceive Inc یک بازی تیراندازی چندنفره است که از شما می‌خواهد در جاسوسی متخصص شوید و از قدرت فریب برای استخراج امن یک کیف مهم استفاده کنید. در حالی که در این ماموریت های خطرناک هستید، این شما هستید که باید دو ابزار مختلف را انتخاب کنید که بر جزر و مد مبارزات تأثیر می گذارد.


مطالب مرتبط: Deceive Inc: بهترین جاسوسان

این گجت‌های جاسوسی فوق‌العاده که می‌توانید استفاده کنید، از دوربین‌های راه دور گرفته تا برجک‌های خودکار، اسکرامبلرهای محافظ، سیم‌های سفر، جاسوسی و حتی پدهای پرش بادی را شامل می‌شوند. اگر کنجکاو هستید که کدام یک از این ابزارها را باید در ماموریت های خود انتخاب کنید، لیست زیر را بررسی کنید.

10 تله هک

Hack Trap یک ابزار خاص است که شما یا تیمتان می‌توانید روی دستگاه‌های الکترونیکی مختلف اطراف نقشه قرار دهید. اگر دشمن با هر یک از این وسایل الکترونیکی به دام افتاده تعامل داشته باشد، برای مدتی با یک نشانگر ردیابی می شود.

در حالی که این ابزار ممکن است در نگاه اول عالی به نظر برسد، بسیاری از جاسوسان در بازی توانایی ردیابی از قبل در کیت های خود دارند، بنابراین هرگز نباید از تله هک استفاده کنند. علاوه بر این، از آنجایی که نشانگر فقط در صورتی فعال می شود که دشمن با یک شی به دام افتاده خاص تعامل داشته باشد، این ابزار ممکن است هرگز اطلاعاتی را برای تمام طول مسابقه در اختیار شما قرار ندهد.

9 Scrambler سیگنال

تصویری از یو می در حال پریدن بر روی حریف خود از شرکت Deceive.

Signal Scrambler یک نسخه کوچک از قابلیت EMP Yu-Mi است که سایر ابزارها را در محدوده کوچکی غیرفعال می کند. متأسفانه، برخلاف توانایی امضای Yu-Mi، Signal Scrambler دشمنان را آشکار نمی کند یا حرکات آنها را کند نمی کند.

از آنجایی که Signal Scrambler فقط برای غیرفعال کردن ابزارهای دیگر استفاده می شود، این مورد می تواند به طور باورنکردنی کلاچ یا کاملاً بی فایده باشد. اگر دشمنان متعددی در مکان‌هایی مانند Ace کمپ می‌زنند یا با Holo Mimic به مکان‌هایی تبدیل می‌شوند، این ابزار بهترین انتخاب برای برهم زدن طرح‌های آنها است.

8 سپر-برلا

تصویری از گجت Shield Brella از شرکت Deceive

اگر در یک درگیری ناگهانی با اسلحه قرار گرفتید، Shield-Brella را برای محافظت از خود در برابر شلیک گلوله مستقر کنید و حریفان خود را مجبور کنید مهمات خود را روی مانع هولوگرافی شما هدر دهند. اگرچه ممکن است هر زمان که این چتر را در دست می گیرید احساس توقف ناپذیری کنید، قدرت سپر را دست بالا نگیرید، زیرا این ابزار فقط می تواند چند گلوله را قبل از شکستن مسدود کند.

مطالب مرتبط: بهترین بازی های Co-Op آینده برای بازی با یک دوست در سال 2023

علاوه بر این، از آنجایی که برخی از جاسوسان در بازی دارای توانایی های منحصر به فردی هستند که آنها را در برابر آسیب محافظت می کند، به یاد داشته باشید که این ابزار برای واحدهای DPS مانند Madame Xiu و Cavaliere مناسب تر است.

7 پهپاد Recon

تصویری از Squire از شرکت Deceive Inc با استفاده از یک ابزار.  این مامور همچنین یک تپانچه خاموش می کند.

Recon Drone یک دوربین رباتیک پرنده است که می تواند به سرعت نقشه را طی کند و اطلاعاتی را از فاصله ایمن در اختیار کاربر قرار دهد. این پهپاد بسیار مفید است زیرا می تواند مخفیانه نشان دهد که کدام یک از حریفان خود را به عنوان NPC در می آورند و در عین حال شما را از نبرد دور نگه می دارد.

با این حال، هر زمان که پهپاد recon را مستقر کنید، شخصیت شما بی حرکت و آسیب پذیر در برابر حملات خواهد ماند. برای استفاده بهینه از این ابزار، قبل از فعال کردن آن مطمئن شوید که در مکانی امن هستید.

6 گو پاد

تصویری از انفجار Good Pod از شرکت Deceive Inc که یک میدان سبز روی رشد کرده باقی می‌گذارد که حرکت را کند می‌کند.

Goo Pod یک نارنجک است که می تواند برای کنترل حرکات حریف یا قفل کردن راهروهای کلید استفاده شود. مشابه توانایی‌های Viper از Valorant، این نارنجک در یک غبار سبز رنگ منفجر می‌شود که سرعت هر کسی را که در آن به دام افتاده است کند می‌کند.

علاوه بر این، گو پاد می تواند به عنوان یک مین چسبنده استفاده شود، در مناطق کلیدی نقشه کاشته شود، و زمانی که دشمن از منطقه عبور می کند، از راه دور منفجر می شود. این به ویژه برای پایان بازی مفید است، زمانی که تیم با کیف باید به سمت نقطه استخراج بشتابد.

5 برجک خودکار

تصویری از برجک خودکار از شرکت Deceive Inc، برجک و دوربینی که به دشمنان حمله می کند.

برجک خودکار ابزاری است که می تواند در طول نبرد آسیب بیشتری وارد کند یا دید ایمن را در نقاط کلیدی مورد علاقه وارد کند. مشابه سایر ابزارها، شما به سادگی این قطعه از تجهیزات را روی زمین پرتاب می کنید و این پرتابه کوچک را به یک برجک ایستاده تبدیل می کنید.

در حالی که برجک معمولاً آتش اضافی را در طول درگیری های مسلحانه ایجاد می کند، دوربین متصل به گجت نیز می تواند اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما و تیم شما قرار دهد. هر زمان که برجک مستقر می شود، می توانید از ابزار برای نگاه کردن به دوربین از راه دور و مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک مجدد استفاده کنید.

4 Tripwire

تصویری از Tripwire از شرکت Deceive Inc که می‌توان از آن برای حذف لباس‌های مبدل دشمن استفاده کرد.

ابزار Tripwire ابزاری عالی برای ایجاد نقاط خفه یا بستن نقاط ورودی مختلف است. راه اندازی این گجت بسیار آسان است و فقط باید دو نقطه را به هم متصل کنید.

به یاد داشته باشید که گجت Tripwire به جاسوسانی که از آن عبور می کنند آسیبی نمی رساند، اما ظاهر هر بازیکنی را که از پرتو الکتریکی عبور می کند پاک می کند. در حالی که این ابزار همیشه برای ماموران موبایل مفید نیست، جاسوسانی مانند Ace دوست دارند با تفنگ تک تیرانداز خود در یک منطقه کمپ بزنند. برای اطمینان از ایمنی هنگام تیراندازی، tripwire ابزاری عالی برای جلوگیری از هر کسی است که سعی دارد دزدکی به شما حمله کند.

3 Holo Mimic

تصویری از Squire از شرکت Deceive Inc که در حال آماده شدن برای استفاده از Holo Mimic و تبدیل به یک شی روی نقشه است.

اگر از طرفداران حالت های بازی پرطرفدار Prop Hunt هستید، Holo Mimic باعث می شود احساس خوبی در خانه داشته باشید. این ابزار به شما این امکان را می دهد که خود را به عنوان آیتم های مختلف در سراسر نقشه مبدل کنید تا با محیط اطراف خود ترکیب شوید. تبدیل شدن به مبلمان نامطمئن در مکان‌های کلیدی در سراسر نقشه به شما امکان می‌دهد تا عوامل نامطمئن را در حالی که با اشیاء مختلف در نقشه تعامل دارند، غافلگیر کنید.

مطالب مرتبط: بازی های چند نفره با بیشترین تعداد بازیکن

نه تنها می‌توانید به آیتم‌هایی تبدیل شوید تا دشمنان ناآگاه را غافلگیر کنید، بلکه می‌توانید مانند این قطعات مبلمان به آرامی در اطراف نقشه حرکت کنید. در حالی که سفر به عنوان یک گیاه گلدانی هوشمندانه ترین استراتژی برای رسیدن به پیروزی نیست، اما هنوز هم می تواند سناریوهای خنده دار را ایجاد کند.

2 تشک پرش

تصویری از Bounce Mat از شرکت Deceive Inc که می‌توان آن را روی زمین انداخت تا یک پد پرش ایجاد کند یا از آسیب سقوط جلوگیری کند.

Bounce Mat یکی دیگر از ابزارهای بسیار محبوب است زیرا می توان از آن در سناریوهای مختلف استفاده کرد. این آیتم را می توان روی زمین انداخت تا یک سکوی پرش بزرگ تشکیل دهد و شما را در هر جهتی که رو به رو هستید به هوا پرتاب کند.

بیشتر نقشه‌های بازی دارای ساختمان‌های بلند یا سازه‌های چند سطحی هستند، بنابراین Bounce Mat معمولاً برای پرش سریع بین طبقات مختلف برای فرار از جنگ استفاده می‌شود. علاوه بر این، پرتاب Bounce Mat هنگام افتادن و فرود موفقیت‌آمیز روی گجت، تمام آسیب‌های ناشی از سقوط را کاهش می‌دهد و اطمینان می‌دهد که می‌توانید به سرعت از موقعیت‌ها فرار کنید.

1 جاسوسی

تصویری از Spyglass از شرکت Deceive Inc که می تواند اطلاعات را از دور جمع آوری کند.

بدون رقیب به عنوان بزرگترین ابزار در بازی، جاسوس ابزاری است که باید در هر ماموریتی به همراه داشته باشید. در حین انجام بازی با درهای قفل شده ای مواجه می شوید که برای باز کردن آن ها باید امتیازهای هوشمند خرج کنید. متأسفانه، بدون Spyglass، تنها راه جمع‌آوری اطلاعات، دسترسی به رایانه‌هایی است که NPC‌های معمولی هرگز با آن‌ها تعامل نخواهند داشت.

خوشبختانه، Spyglass یک راه محتاطانه برای به دست آوردن اطلاعات در حالی که به عنوان NPC مبدل شده است، ارائه می دهد. با هدف قرار دادن یک کامپیوتر با جاسوسی، می توانید به عنوان یک NPC باقی بمانید و در حین سفر در اطراف نقشه اطلاعات جمع آوری کنید. بهترین از همه این است که تا زمانی که شما پنهان بمانید، دیگر بازیکنان هرگز نمی توانند انیمیشن های جاسوسی را ببینند.

بعدی: بهترین بازی های چند نفره برای بازی به تنهایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا