ارز دیجیتال

آیا Tamadog فهرست جدید بایننس بعدی است؟ پمپ های قیمت TAMA 20٪ در میان هیپ های تبادل سطح 1

تامادوج. منبع: Tamadog

Tamadoge (TAMA)، توکن رمزنگاری که قدرت اکوسیستم بازی وب 3 با الهام از میم سگ Tamadoge را دارد، در چند روز اخیر پمپاژ شده است.

از زمانی که TAMA در اوایل این ماه به پایین ترین سطح خود در 0.01 دلار رسید، 50% خیره کننده را به بالای 0.015 دلار رسانده است.

27 درصد از این پمپ در یک روز (جمعه گذشته) در میان تبلیغات تبلیغاتی مبنی بر اینکه این ارز دیجیتال به زودی در یک صرافی اصلی مانند بایننس فهرست می شود، عرضه شد.

در واقع، اکانت رسمی توییتر Tamadoge شروع به انتشار یک اعلامیه اصلی بورس ردیف اول کرده است که برای 24 برنامه ریزی شده است.هفتم ماه آوریل

قیمت تامادوج (TAMA) کجاست؟

آخرین پمپ Tamadoge به این معنی است که به خوبی و واقعاً از یک روند نزولی خارج شده است که تا پایان ماه فوریه در منطقه 0.023 دلار در حال بازی بوده است.

1681855315 119 آیا Tamadog فهرست جدید بایننس بعدی است؟ پمپ های قیمت

با فرض اعلام آینده در 24هفتم در ماه آوریل فهرستی در بایننس است، همانطور که بسیاری اکنون امیدوارند، TAMA باید بتواند به سمت اوج های فوریه برگشته و بالاتر از میانگین متحرک 200 روزه خود در 0.021 دلار باشد.

تاما چقدر می تواند بالا برود؟

به گفته تحلیلگران Cryptonews.com، افزایش نمایی شاید حتی در منطقه 100 برابری برای TAMA در سال های آینده امکان پذیر است.

این به این دلیل است که تامادوج در مقایسه با سایر پروژه‌های مشابه میم کوین تنها در حدود 15 میلیون دلار، با وجود نشان دادن نشانه‌های بزرگی از رشد/پذیرش زودهنگام و علی‌رغم اینکه احتمالاً دارای کاربرد بسیار بیشتری نسبت به برخی از رقبای معتبرتر خود مانند Dogecoin و Shiba است، هنوز دارای ارزش بازار بسیار کمی است. اینو

با وجود اینکه اکوسیستم بازی Tamadoge در حال حاضر حدود 22000 بازیکن در ماه را جذب می کند، حتی اگر در مراحل اولیه توسعه باقی مانده است، پتانسیل صعودی TAMA بسیار زیاد است.

در طول چرخه بعدی/جاری بازار کریپتو، اگر این اعداد در کنار ارزش‌گذاری‌های گسترده‌تر کریپتو افزایش پیدا کنند، دلیلی وجود ندارد که Tamadoge نتواند به یک سکه ارزش بازار میلیارد دلاری تبدیل شود.

با توجه به عرضه توکن فعلی کمی بیش از 1 میلیارد دلار، ارزش بازار 1 میلیارد دلاری به معنای قیمت توکن TAMA در حدود 1 دلار است که در مقایسه با سطوح فعلی حدود 66 برابر افزایش یافته است.

تامادوج (TAMA) چیست؟

Tamadoge یک ارز دیجیتال بازی برای کسب درآمد (P2E) است که کاربران می توانند از طریق تعامل خود در Tamaverse، توکن های TAMA را به دست آورند.

Tamaverse یک اکوسیستم بازی‌های متاورس وب 3 با تم سگ شیبا اینو است.

کاربران می توانند NFT های Tamadoge را خریداری کنند و سپس آنها را به عنوان حیوانات خانگی پرورش دهند و در عین حال امتیاز کسب کنند تا در جدول امتیازات ماهانه به رقابت بپردازند.

بهترین عملکردها در تابلوی امتیازات ماهانه می توانند مقادیر قابل توجهی از توکن های TAMA را به دست آورند.

در جای دیگر، بازی P2E Tamadoge به کاربران امکان می دهد توکن های TAMA را با اعتبار مبادله کنند، که به آنها امکان می دهد در مسابقات بازی با موضوع آرکید شرکت کنند.

Tamadoge همچنین به زودی یک بازی واقعیت افزوده را منتشر خواهد کرد که به کاربران اجازه می دهد تا با NFT های Tamadog در “زندگی واقعی” بازی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا