بازی

Space Marine 2 به کمپین Deathwatch بازنگری می‌کند

خوراکی های کلیدی

  • طرفداران Warhammer 40k این کمپین را برای نگه داشتن Titus در زره Mk8 Deathwatch، علیرغم اینکه یک تفنگدار فضایی Primaris است، بازسازی کرده اند.
  • گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد اینکه چرا این گزینه در بازی پایه نیست وجود دارد، از Games Workshop که می‌خواهد Space Marines جدید را به بازار عرضه کند تا تفاوت ارتفاع Deathwatch غیر Primaris.
  • اما با امکان DLC داستانی، شاید در آینده شاهد بیشتری از این فصل نمادین باشیم.



Warhammer 40,000: Space Marine 2 با انجام آخرین ماموریت خود تحت Deathwatch، پیش از بازگشت به Ultramarines، با Titus افتتاح می شود. این به ما نگاهی بسیار کوتاه به زره نرم و گوتیک او می‌دهد، که بعداً می‌توانیم چندین قطعه از آن را در سرتاسر فصل‌های جانشین باز کنیم. اما شما نمی توانید در کمپین از یک Ultramarine تغییر دهید و تایتوس را به رنگ آبی و طلایی بسپارید.

با این حال، موددر WarhammerWorkshop کمپین نگه داشتن Titus در Deathwatch را به طور کامل بازنگری کرده است، و جایگزین هر مدل شخصیت، از جمله همراهان، در حالی که زره امضا Mk 8 را به آنها می دهد. حتی کات سین ها را بازسازی می کند تا مطمئن شود که تیم بهتر با روایت مطابقت دارد.



چرا Deathwatch در کمپین نیست؟

طرفداران چند نظریه دارند

در حالی که ما می‌توانیم به عنوان عضوی از Deathwatch در افتتاحیه بازی کنیم، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد اینکه چرا Saber Interactive به سرعت Titus را به Ultramarines منتقل کرد، وجود دارد.

یکی از دلایل ممکن است این باشد که Games Workshop به سادگی طراحی های جدیدتر خود را در جلو و مرکز می خواهد، و علائم قدیمی زره ​​ها دیگر در پلاستیک موجود نیستند (به جز Deathwatch Kill Team). ایده دیگری از توئیت کارگردان خلاق، الیور هالیس-لیک می آید که توضیح می دهد که مجوز با محدودیت های قابل توجهی همراه است، مانند اینکه “فقط تفنگداران دریایی پایه گذار می توانند این نوع زره های قدیمی را بپوشند، نه Primaris”.

ما همچنین باید علم را در نظر بگیریم. از آنجایی که Deathwatch در این حالت در زره Mk 8 قرار دارد، به این معنی است که آنها تحت Rubicon Primaris قرار نگرفتند، به این معنی که باید کوتاه‌تر از Primaris Space Marines باشند. به این ترتیب، در یک محیط چند نفره، دادن زره‌های Mk 8 Deathwatch به مدل‌های Primaris با کانن در تضاد است، زیرا آنها بیش از حد بلند هستند.


با این حال، Deathwatch می تواند Primaris باشد، بنابراین به راحتی می توان آن را توضیح داد. و مد نیز به همین ترتیب مدل های بلندتر را حفظ می کند.

یکی از این‌ها می‌تواند دلیل باشد، یا هر سه می‌توانند عدم استفاده از Deathwatch از زره Mk 8 مانند مینیاتورهای Games Workshop را توجیه کنند. یک کمپین به مدل‌های کوچک‌تر نیاز دارد تا دوستدار داستان باشند، که مستلزم ساخت انیمیشن‌های جدید است، اما Games Workshop احتمالاً می‌خواهد مدل‌هایی که در حال حاضر می‌فروشد، چهره فرنچایز در تمام رسانه‌ها باشند. صرف نظر از این، موددرها این وظیفه را بر عهده گرفته اند که Deathwatch را به کمپین اضافه کنند، بنابراین اگر در رایانه شخصی هستید، نیازی نیست در مورد پادشاهان کوتاه قد Space Marine حدس و گمان بنشینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا