بازی

Star Wars Battlefront 3 کنسل شد «2 یارد از خط پایان»

یکی از توسعه دهندگان سابق بازی لغو شده Star Wars Battlefront 3 توسط Free Radical ادعا کرده است که قبل از بسته شدن توسعه پروژه، «دو یارد تا خط پایان» فاصله داشته است.


تاریخچه Star Wars Battlefront تاریخی طولانی و دشوار است. امروزه، شنیدن این نام یا شما را آماده می‌کند که Battlefront 2 را بزرگ‌ترین داستان بازگشت در بازی بنامید یا وقتی به ظهور لوت‌باکس‌ها فکر می‌کنید، شما را به لرزه می‌اندازد. حتی قبل از اینکه EA دست به ساخت این سری بزند، Battlefront پیشرفت سختی داشت، به طوری که سومین ورود از Free Radical در اواخر سال 2008 لغو شد.

مطالب مرتبط: ما سزاوار آن چیزی هستیم که جنگ ستارگان به آن تبدیل شده است

همانطور که مشخص است، “در اواخر توسعه” به درستی توصیف نمی کند که چقدر به ساخت بازی نزدیک بودیم. طی چند هفته گذشته، روندی در توییتر باعث شده بود که توسعه‌دهندگان بازی‌های خود را به اشتراک بگذارند. این امر باعث شد تا مایکل بارکلی، طراح اصلی فعلی ناتی داگ و کارمند سابق رادیکال آزاد، طرحی را که فرار کرده است را به اشتراک بگذارد. – Star Wars Battlefront 3.

بارکلی گفت، احساس می‌کنم اکنون به اندازه‌ی کافی طولانی شده است که بیرون بیایم و بگویم Star Wars Battlefront III واقعاً باورنکردنی خواهد بود و این واقعیت که در فاصله 2 یاردی از خط پایان لغو شد، یک جنایت مطلق است. گیمرها نمی‌دانند از چه چیزی دزدیده شده‌اند.» بارکلی سپس اعتراف کرد که «آشوب را انتخاب می‌کند» و حتی به این واقعیت اشاره کرد که از نظر فنی دو بازی Battlefront 3 وجود دارد که طرفداران جنگ ستارگان آن را رد کرده‌اند.

این دور از اولین باری است که یکی از توسعه دهندگان سابق Battlefront در مورد توسعه مشکل ساز بازی صحبت می کند. استیو الی، یکی از بنیانگذاران سابق رادیکال آزاد، قبلاً گفته بود که بازی قبل از به پایان رساندن آن “99 درصد انجام شده” بود، چیزی که پس از آن توسط یک توسعه دهنده ناشناس مورد مناقشه قرار گرفت و گفت که ادعای 99 درصدی “چرند” است و به چیزی حدود 75 نزدیک است. درصد

با نظر بارکلی “2 یارد از خط پایان”، به نظر می رسد که ادعاهای الیس را تأیید می کند که بازی تقریباً به پایان رسیده است و فقط نیاز به آزمایش باگ دارد. اگر کنجکاو هستید که دقیقاً از چه چیزی از گیمرها سرقت شده است، چندین ویدیوی گیم پلی دقیق از ساخت توسعه Battlefront 3 در طول سال ها به بیرون درز کرده است و همه آنها را می توان به راحتی در YouTube پیدا کرد. مطمئناً به نظر می رسد نسخه بسیار شیک تری از Battlefront 2 باشد که کاملاً چیز خوبی است.

بعدی: هیچ راهی وجود ندارد که مردم بخواهند به این بدی کویدیچ بازی کنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا