بازی

بهترین هامکس در Terraria

چکش و تبر دو مورد از فراموش‌شده‌ترین ابزارهایی هستند که می‌توانید در Terraria به دست آورید، که اغلب تحت الشعاع سلاح‌ها، کلنگ‌ها و حتی تعدادی ابزار غیراستاندارد مانند Shellphone قرار می‌گیرند. این دو ابزار که به ترتیب برای اصلاح بلوک و برش درخت استفاده می شوند، مطمئناً برای کلیت بازی مهم هستند، اما کیفیت آنها به ندرت به عنوان عاملی در پیشرفت بازی مطرح می شود.


مطالب مرتبط: بهترین ابزار در Terraria

چکش ها و تبرها با توجه به جایگاه آنها در پایین قطب توتم، در یک کلاس ترکیبی به نام Hamaxes کنار هم قرار گرفتند و فضایی را در موجودی شما برای گنجینه های مهمی که در سفر خود خواهید یافت ذخیره می کنند. بهترین این ابزارها می توانند عملکرد بهتری از اجزای سازنده خود داشته باشند و ارزش بررسی را داشته باشند.

9 هموراکس

Haemorrhaxe بدترین عملکرد Hamaxes با یک شات از راه دور نیست، زیرا اولین بار در این کلاس است که می تواند محراب های بیوم شیطانی را بشکند و همچنین با اختلاف کمی از ردیف های قبل از خود پیشی بگیرد. مشکل بزرگ این ابزار در واقع در نحوه به دست آوردن آن است.

شما یک در هشت شانس دارید که با کشتن مارماهی خونی یا کوسه هموگوبلین، هموراکس را پیدا کنید، که با هر دوی آنها فقط می توان در هنگام ماهیگیری در طول ماه خونی هاردمد مبارزه کرد. به لطف چندین لایه شانسی که هنگام تلاش برای به دست آوردن این Hamaxe به وجود می‌آید، دستیابی به آن می‌تواند برای شما دردسر ایجاد کند – وقتی Post-Plantera به راحتی جایگزین می‌شود ارزش تلاش را ندارد.

8 شهاب هامکس

Meteor Hamaxe از Terraria

Meteor Hamaxe اولین بازی شما خواهد بود که از شهاب سنگی که در بیوم Meteorite پس از شکست دادن Eater of Worlds یا Brain of Cthulu به دست آمده است، ساخته شده است. از آنجایی که احتمالاً از یک سفر به بیوم، به اندازه کافی شهاب سنگ برای ساختن هر چیزی که نیاز دارید به دست خواهید آورد، این Hamaxe از منابعی استفاده نخواهد کرد که بهتر است در سلاح ها یا زره ها استفاده شوند.

دلیل اصلی اینکه Meteor Hamaxe نزدیک به انتهای رتبه بندی برای کلاس خود قرار می گیرد، نه تنها ضعیف بودن آن نسبت به نمونه های هم عصر خود، بلکه ضعیف تر بودن آن از هر دو چکش و تبر است که می توان قبل از دسترسی به آن پیدا کرد. در حالی که اکثر هامکس ها توسط تبر رشد مجدد به چالش کشیده می شوند، تنها شهاب هامکس نمی تواند در برابر چکش راک ماهی مقاومت کند.

7 هاماکس مذاب

مذاب Hamaxe از Terraria

در حالی که مذاب Hamaxe از نظر آمار خام بهتر از مدل قبلی خود است، اما از طریق این واقعیت که می توان آن را به همان زودی به دست آورد، برتری پیدا می کند – با توجه به اینکه احتمالاً قبلاً کلنگی از سنگ معدنی بیوم بد ساخته اید. تا زمانی که یک شهاب‌سنگ سقوط می‌کند، می‌توانید به دنیای اموات هجوم ببرید و فوراً آیتم‌هایی را برای ساخت این ابزار دریافت کنید.

مطالب مرتبط: Terraria: The Best Hammers

نکته مهم این است که به دلیل دشواری در دستیابی به Hellstone، ساختن Hamaxe مذاب مقرون به صرفه نیست. به طور کلی بهتر است با هر سنگ معدنی که در دست دارید، زره، کلنگ و اسلحه بسازید، اما اگر قصد دارید قبل از شکستن Wall of Flesh چندین ساختمان را انجام دهید، این Hamaxe یک انتخاب عالی باقی می ماند.

6 طیف هامکس

Spectre Hamaxe از Terraria

Spectre Hamaxe یک ابزار Post-Plantera است که از Spectre Bars ساخته شده است و برای ساختن آن به کشاورزی گسترده در سیاه چال و جنگل نیاز دارد. با وجود تمام این تلاش ها، قدرت بزرگی را فراهم می کند که می تواند این کار را تا زمان پس از ماه لرد به خوبی انجام دهد.

با توجه به اینکه چقدر طول می کشد تا Spectre Bars را بدست آورید، باید به دقت فکر کنید که آیا این Hamaxe ارزش آن را دارد یا خیر – اگر یک ساخت جادویی اجرا می کنید، موادی که به سختی به دست آورده اید برای Spectre Armor بسیار بهتر استفاده می شوند، که می تواند کاملاً تغییر کند. روشی که کلاس خود را بازی می کنید در غیر این صورت، Spectre Hamaxe احتمالا تا پایان بازی در جیب شما خواهد بود.

5 شراره خورشیدی Hamaxe

شراره خورشیدی Hamaxe از Terraria

از آنجایی که Luminite Hamaxes همگی دارای آمار یکسانی هستند، چیزی که واقعاً آنها را از هم جدا می‌کند این است که به دست آوردن آنها چقدر دشوار است – با توجه به اینکه شکستن ستون خورشیدی سخت‌ترین است، بهتر است سعی کنید ستون‌های دیگر را پرورش دهید. از تلاش برای مبارزه با برخی از سخت ترین دشمنان غیر رئیس بازی.

علاوه بر این که دستیابی به آن یکی از سخت‌ترهاست، دست گرفتن از Solar Flare Armor را نیز از بین می‌برد. در حالی که هر مجموعه Luminite خوب است، مجموعه Solar Flare در خدمت کلاس melee است که بیش از هر کلاس دیگری به زره خوب نیاز دارد.

4 Stardust Hamaxe

Stardust Hamaxe از Terraria

Stardust Hamaxe در واقع ساده ترین هامکس است که به دست شما می رسد، به همین دلیل است که شاید تعجب آور باشد که آن را فقط یک پله بالاتر از Solar Flare Hamaxe پیدا کنید. علیرغم اینکه دستیابی به آن آسان است، منابعی که برای آن استفاده می‌شوند برای تعدادی از موارد حیاتی هستند که باعث می‌شوند شما بپرسید آیا ارزش فداکاری را دارد یا خیر.

مطالب مرتبط: Terraria: The Best Axes

قطعات Stardust مواد کلاس احضار هستند که برای افزایش کارایی احضار خود به زره بزرگی نیاز دارند. علاوه بر این، قطعات برخی از بهترین سلاح های احضار کننده در بازی را می سازند که صرف نظر از کلاس شما همیشه سرمایه گذاری خوبی هستند.

3 سحابی هاماکس

سحابی Hamaxe از Terraria

قطعات سحابی لازم برای ساخت این Hamaxe، دومین نمونه ساده‌ای هستند که از رویدادهای قمری به دست می‌آیند، تنها به لطف وجود شناورهای عظیم سحابی، سخت‌تر از ستون غبار ستاره‌ای هستند.

زره‌ها و سلاح‌های سحابی برای کلاس جادویی Terraria که به لطف زره قدرتمند Spectre به کمک کمتری در جنگ نیاز دارند، مناسب هستند. حتی اگر یکی از اعضای کلاس جادو هستید، تصمیم برای ساخت این Hamaxe بسته به تنظیمات فعلی شما کاملاً مشخص است – اگر به راحتی ستون سحابی را شکست دهید، احتمالاً می‌توانید از این ابزار استفاده کنید.

2 گرداب هامکس

گرداب Hamaxe از Terraria

ساخت Vortex Hamaxe ساده‌ترین نیست، اما به دلیل اینکه کلاس محدوده‌ای بسیار زیاد است، منطقی‌ترین در بین چهار Luminite Hamaxe است. در حالی که Vortex Armor عالی است، Shroomite Armor در واقع به لطف آسیب‌دیدگی مضاعف خود، کارهای بیشتری برای اسلحه‌زنان انجام می‌دهد.

تنها دلیلی که Vortex Hamaxe انتخاب بدی برای هر ساختی با دامنه‌ای خواهد بود این است که شما به‌ویژه از اینکه می‌توانید با محافظ رادارگریز خود حرکت کنید، به جای نیاز به ایستادن با دنده Shroomite، لذت می‌برید. در غیر این صورت، این Hamaxe بالاترین آماری را که خواهران و برادرانش ارائه می‌دهند بدون آسیب رساندن به ذخایر مادی شما ارائه می‌کند.

1 تبر

تبر از Terraria

به طور عجیبی، بهترین Hamaxe در بازی در واقع Pre-Golem است که به عنوان یک قطره نادر از Plantera قابل دستیابی است. تبر با داشتن قدرت تبر برتر از لومینیت هامکس ها پیشی می گیرد، اما در مورد قدرت چکش با آنها ارتباط دارد.

به دلیل ساده‌تر بودن Plantera از ستون‌های قمری، فرآیند کشاورزی برای این Hamaxe تقریباً زمان‌بر یا خطرناک نیست (مخصوصاً اگر یک میدان بسازید). حتی بهتر از آن، از هیچ ماده ای استفاده نخواهید کرد که می تواند جزئی در موارد دیگر باشد، زیرا این ابزار به جای ساختن، رها شده است.

بعدی: Terraria: آیتم های شفابخش، رتبه بندی شده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا