بازی

جزئیات پنهان، مراجع، تخم مرغ های عید پاک و مکان ها

Vampire Survivors یک تیرانداز خودکار است که اساساً یک زیرژانر جدید را تعریف می کند و در عین حال ادای احترامی دوست داشتنی برای بازی های یکپارچهسازی با سیستمعامل است. شما می توانید این را در همه چیز ببینید، از نمایش پیکسلی آن گرفته تا استفاده از هیولاها و سلاح های Castlevania و فراوانی اسرار مرموز و کدهای تقلب.


مطالب مرتبط: بازماندگان خون آشام: هر شخصیت جدید از Legacy Of The Moonspell، رتبه بندی شده

این ها اشکال مختلفی دارند، از تخم مرغ های کوچک عید پاک گرفته تا شخصیت های اضافی کامل، یادآور خاطرات گرم از اولین قدم های شما در بازی به عنوان یک سرگرمی، جایی که نوید آن جهان های مجازی تا افق های تخیل شما گسترش می یابد.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

8 MissingNo And The Glitch Dimension

اشکالات بخش مهمی از تاریخ بازی هستند، و بسیاری از آنها برخی از بهترین خاطرات ما را از بازی های مورد علاقه دوران کودکی ما ارائه می دهند. Vampire Survivors با گنجاندن MissingNo، یک نقص قابل بازی که هر بار که او را برای دویدن انتخاب می‌کنید، آمار، سلاح‌ها و ظاهرش تصادفی می‌شوند، این واقعیت را جشن می‌گیرند.

برای باز کردن قفل این شخصیت، ابتدا باید از آزمایش‌های Glitch Dimension جان سالم به در ببرید: یک خرابی عجیب در مرحله Green Acres که زمانی رخ می‌دهد که حالت Hyper و Inverted Mode را روشن می‌کنید و به سمت چپ پایین صحنه می‌روید. شما باید با دشمنان بزرگ کره چشم مبارزه کنید و چشمان خود را در میان ترکیب خیره کننده مناظر و جلوه های پس زمینه ثابت نگه دارید، اما اگر بتوانید، MissingNo متعلق به شما خواهد بود.

7 نوازش سگ

اسکرین شات از Vampire Survivors که نشان می دهد وقتی سگ را نوازش می کنید چه اتفاقی می افتد.

با تشکر از حساب توییتر ویروسی که فهرست بازی‌ها را به شما امکان می‌دهد، نوازش سگ در بازی‌های مدرن به یک روند سالم و مداوم تبدیل شده است. Vampire Survivors با افتخار به آن می‌پیوندد و به شما اجازه می‌دهد تا شخصیت سگ قابل بازی O’Sole Meeo را نوازش کنید.

برای انجام این کار، شما به سادگی باید در هر مرحله به عنوان O’sole بازی کنید و در هر نقطه “pet” را روی صفحه کلید خود تایپ کنید. انجام این کار حلقه‌ای از قلب‌ها را ایجاد می‌کند که نماد لذت اوسول از نوازش شدن است، که بزرگ‌نمایی می‌کند تا شما را به طور کامل بهبود بخشد. این یک لمس کوچک دلگرم کننده است، اما در واقع دارای کاربردهای گیم پلی نیز می باشد: بهبود کامل خود می تواند برای نجات O’Sole از حضور زودهنگام در بهشت ​​سگ در هنگام دویدن مفید باشد.

6 کد کونامی

اسکرین شات از Vampire Survivors که مورتاچیو را در آغاز یک اجرا جدید نشان می دهد.

با توجه به اینکه بازی‌های Vampire Survivors چقدر به خاطر جلوه‌های بصری و طراحی شخصیت‌ها به سری افسانه‌ای Castlevania مدیون هستند، مناسب است که Konami Code، مجموعه‌ای نمادین از ورودی‌ها که به بازیکنان مزیتی در طیف وسیعی از بازی‌های کلاسیک کونامی، از جمله Castlevania می‌دهد، در اینجا ظاهر شود. . می‌توانید یک نسخه سازگار برای صفحه‌کلید کد (بالا، بالا، پایین، پایین، چپ، راست، چپ، راست، فرار، ورود) را در منوی اصلی وارد کنید تا شگفت‌انگیز شوید.

مطالب مرتبط: بازماندگان خون آشام: هر سلاح جدید از Legacy Of The Moonspell، رتبه بندی شده

شگفتی مورد بحث شخصیت Mortaccio است، یک اسکلت قابل بازی که به طور معمول از شما می خواهد قبل از اینکه سر استخوانی خود را پرورش دهد 3000 اسکلت را در طول دویدن شکست دهید. علاوه بر این، شما همچنین 200 طلا دریافت می کنید که برای خرید چند شخصیت اول بازی کافی است. اگر نمی‌خواهید طبق قوانین بازی کنید، کونامی کد می‌تواند بازی اولیه شما را در Vampire Survivors تقویت کند.

5 بچه های ذرت

اسکرین شات از بازماندگان خون آشام، آنتونیو را نشان می دهد که توسط ذرت در Green Acres احاطه شده است.

Forbidden Scrolls of Morbane Relic که در اعماق Bone Zone یافت می شود، همه اسرار را در خود نگه می دارد، هم به صورت نکات مرموز و هم کدهای ویژه ای که می توانید وارد کنید تا جلوه های مختلفی را در بازی اعمال کنید. این موارد از موارد مورد انتظار، مانند باز کردن قفل کاراکترها و مراحل اولیه، تا چیزهای عجیب و غریب، مانند انداختن شما به Green Acres در دایره ای از ذرت شفابخش را شامل می شود.

شما می توانید این افکت عجیب را با تایپ «popthecorn» در بخش املای طومارهای ممنوعه فعال کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، ذرت در صورت مصرف شما را التیام می بخشد، که اگر آن را در طول دویدن جیره بندی کنید، مزیت جزئی به شما می دهد. با این حال، به طور کلی، بیش از هر چیز دیگری یک کنجکاوی سرگرم کننده است، شاید برای هدایت وحشت ذاتی مزارع انبوه ذرت یا حال و هوای بیگانه در محافل محصول باشد.

4 دریاچه کاپا

اسکرین شات از منطقه دریاچه کاپا در Vampire Survivors.

در طول DLC Legacy of the Moonspell، شما وظیفه دارید که در مجموع 6000 دشمن کاپا را بکشید تا قفل شخصیت Gav’Et-Oni را باز کنید. این ممکن است در چند اجرای اول شما غیرممکن به نظر برسد، زیرا کاپا در امواج دشمن معمولی برای مرحله Mt. Moonspell ظاهر نمی شود، اما در واقع یک راه ظریف برای بازی برای معرفی مفهوم دشمنان خاص منطقه است که با این کار شروع شد. DLC.

اگر به بخش شمال غربی صحنه بروید، دریاچه ای یخ زده خواهید دید که توسط یک مینی رئیس Goshadokuro و گروه بی پایان کاپا محافظت می شود. می‌توانید تا زمانی که دوست دارید در اینجا بچرخید، و به آرامی تعداد کافی کشتار کاپا برای باز کردن قفل Gav’Et-Oni جمع آوری کنید. این یک منطقه مخفی جالب است، و یک راه خوب برای بازماندگان خون آشام است تا مراحل آن را بیشتر شبیه سطوح کاملاً طراحی شده به جای تکرار بی پایان شبکه های اسپرایت کنند.

3 پیانوی مخفی کتابخانه وارونه

اسکرین شات پیانوی پنهان از بازماندگان خون آشام را نشان می دهد.

یک مینی‌گیمی با نواختن پیانو احتمالاً آخرین چیزی است که انتظار دارید در یک تیرانداز از بالا به پایین دیوانه‌وار مانند Vampire Survivors بیابید، اما باز هم حس طنز بی‌احترامی و منطق عجیب و غریب آن جای کافی را برای شما باز می‌کند. شما با این پیانو به عنوان بخشی از فرآیند باز کردن قفل فوق‌العاده پیچیده برای Avatar Infernas روبرو می‌شوید، تلاشی که شما را می‌بیند که سلاح‌های خاصی را روی یک نقشه خاص در یک حالت خاص و فقط برای رسیدن به نیمه راه می‌گیرید.

مطالب مرتبط: بازماندگان خون آشام: ارجاعات اساطیر ژاپنی در Legacy Of The Moonspell

هنگامی که این کار را انجام دادید، برای ادامه باید دنباله خاصی از کلیدها را بازی کنید: دنباله ای که توسط دو همراه پرنده که باید قبل از آن انتخاب کرده باشید، نوشته شده است. اگر تمام نت‌های درست را بزنید، به لانه‌ای سایه‌دار و پر از تابوت برده می‌شوید، جایی که در نهایت می‌توانید آواتار را شکار کرده و نابود کنید. اگرچه دقیقاً با گیم پلی اصلی هماهنگ نیست، اما این یک پازل سرگرم کننده است که نشان می دهد بازماندگان خون آشام از نظر اسرار تا چه حد مایل هستند پیش بروند.

2 نادیده گرفتن محدودیت های اقلام و سلاح

اسکرین شات از Vampire Survivors که شخصیتی را با بیش از 6 سلاح/ آیتم نشان می دهد.

مکانیک پنهانی که می‌تواند به شما در اجرای بازی‌های آخر شما یک مزیت جدی بدهد، توانایی جمع‌آوری سلاح‌ها و آیتم‌های غیرفعال حتی زمانی که ۱۲ اسلات اصلی خود را پر کرده‌اید، یکی از بهترین رازهای مخفی Vampire Survivors است. به زبان ساده، در حالی که نمی‌توانید سلاح‌ها یا آیتم‌های جدیدی را از طریق ارتقاء سطح پس از پر شدن شکاف‌های هسته‌تان به دست آورید، می‌توانید آن‌ها را از منابع دیگر، مانند آیتم‌های مرحله یا اسلحه Candybox موجود در صندوق‌ها، به دست آورید.

این بدان معنی است که می توانید یک استراتژی در مورد مواردی که به طور طبیعی در هر مرحله ایجاد می شوند ایجاد کنید. به عنوان مثال، در جنگل دیوانه، می‌توانید شش آیتم غیرفعال را در حین بالا بردن سطح، بگیرید، سپس آیتم‌های Clover، Pummarolo، Spinach، Hollow Heart و Skull O’Maniac را که در اطراف صحنه قرار دارند جمع آوری کنید، و به شما پنج افزایش آمار اضافه می‌دهد. بالای آنهایی که قبلا دارید این یک راه عالی برای به حداکثر رساندن شخصیت های شما است.

1 جشن هالووین

چهار اسکرین شات از بازماندگان خون آشام که اثرات آن را نشان می دهد

بازی Vampire Survivors برای اکثر مردم به اندازه کافی ترسناک است، با هیولاهای فیلم کلاسیک و مرگ تقریباً اجتناب ناپذیرش که در هر مرحله منتظر هستند. برای کسانی که می‌خواهند ترس را حتی بیشتر کنند، یک کد مخفی وجود دارد که می‌توانید برای انجام این کار در Forbidden Scrolls of Morbane وارد کنید. کد مورد نظر ‘spoopyseason’ است.

پس از ورود، به صحنه ترسناک Bone Zone در نقش مورتاچیو، یاتا کاوالو، بیانکا رامبا یا اوسول میئو هدایت خواهید شد، که هر کدام در یک لباس منحصر به فرد هالووین تزئین شده اند. اسلحه‌های آن‌ها نیز تغییر می‌کند، مورتاچیو کدو تنبل‌ها را پرتاب می‌کند و بیانکا گاری‌های پر از جمجمه‌های روشن را هل می‌دهد. این نه تنها یک راه عالی برای جشن گرفتن ترسناک ترین روز سال است، بلکه یک چالش واقعی است، با توجه به سطح قدرت پایین شخصیت هایی که به شما داده شده و چالش هیولایی که توسط Bone Zone ایجاد شده است.

بعدی: بازماندگان خون آشام: جزر و مد فوسکاری – هر شخصیت جدید، رتبه بندی شده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا