ارز دیجیتال

مدیر عامل بلک راک بیت کوین را به دلیل “رقومی سازی طلا” ستایش می کند، می گوید بیت کوین می تواند مالی را “انقلابی کند”

منبع: Adobe

صخره سیاه مدیر عامل لری فینک حمایت خود را اعلام کرده است بیت کوین (BTC)، از آن به عنوان یک “دارایی بین المللی” یاد می کند که می تواند اقتصاد مالی را متحول کند.

فینک در مصاحبه اخیر خود در فاکس بیزینس اظهار داشت که شرکت او مشتاق کاهش هزینه و پیچیدگی سرمایه گذاری در بیت کوین است.

او گفت که معتقد است این حرکت بازار ارزهای دیجیتال را دموکراتیک کرده و آن را برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروش قابل دسترس‌تر می‌کند.

فینک طی مصاحبه‌ای در The Claman Countdown گفت: «آنچه که ما در تلاش هستیم با ارزهای دیجیتال انجام دهیم این است که همه رمزارزها را دموکراتیک‌تر کنیم و آن را برای سرمایه‌گذاران بسیار ارزان‌تر کنیم.

اسپرد پیشنهاد برای کریپتو بسیار گران است. بسیاری از بازده ها را از بین می برد… زیرا در حال حاضر هزینه زیادی برای تراکنش بیت کوین هزینه می شود و هزینه زیادی برای خروج از آن هزینه می شود. و بنابراین، ما امیدواریم که که تنظیم‌کننده‌های ما به این پرونده‌ها به عنوان راهی برای دموکراتیک کردن رمزارزها نگاه می‌کنند و ما در آینده خواهیم دید که چگونه این کار انجام می‌شود.”

برای دستیابی به این هدف، بلک راک در ماه گذشته اسنادی را برای ایجاد یک پرونده تشکیل داد صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) که مستقیماً در بیت کوین سرمایه گذاری می کند.

پس از اعلام این خبر، چندین ناشر سرمایه‌گذاری دیگر نیز برای ثبت درخواست‌های مشابه عجله کردند که باعث افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 30000 دلار شد.

این ارز دیجیتال تنها در ماه ژوئن 12 درصد افزایش و از ابتدای سال 80 درصد افزایش یافته است.

اپلیکیشن BlackRock اخیراً توسط نزدک مجدداً ثبت شده است و جزئیات بیشتری نشان می دهد که Coinbase نظارت بر بازار را برای محصول جدید ارائه خواهد کرد.

فینک بر اهمیت تأیید نظارتی از سوی سازمان تاکید کرد کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، بیان می کند که این شرکت می خواهد از نزدیک با تنظیم کننده ها برای اطمینان از راه اندازی روان کار کند.

فینک گفت: «ما به این به عنوان یک فرصت نگاه می کنیم. ما واقعاً از نزدیک با رگولاتورهای خود کار می کنیم.»

فینک همچنین بیت کوین را به دلیل پتانسیل آن برای متحول کردن صنعت مالی ستایش کرد و آن را با «دیجیتالی کردن طلا» مقایسه کرد.

در حالی که در ابتدا به دلیل نگرانی در مورد فعالیت های غیرقانونی مرتبط با ارز دیجیتال شک داشت، فینک اکنون آن را به عنوان یک دارایی جایگزین مناسب در مقیاس جهانی می بیند.

تحلیلگر معتقد است که ایالات متحده به زودی ETF بیت کوین را تایید خواهد کرد

شرکت کارگزاری برنشتاین معتقد است که احتمال قوی وجود دارد که SEC به زودی ETF بیت کوین را تایید کند.

در یک گزارش تحقیقاتی اخیر، برنشتاین گفت که SEC تحت فشار فزاینده ای قرار دارد تا به چنین محصولی چراغ سبز نشان دهد، به ویژه از آنجایی که کمیسیون قبلاً مجوزهای ETF های بیت کوین مبتنی بر معاملات آتی و ETF های آتی مبتنی بر اهرم را صادر کرده است.

دلیل پشت این تاییدیه ها این است که قیمت گذاری آتی از صرافی های تنظیم شده مانند CME می آید.

با این حال، SEC در مورد ETF های بیت کوین به دلیل نگرانی در مورد تنظیم صرافی های نقدی مانند کوین بیس و پتانسیل دستکاری قیمت، به گفته تحلیلگران به رهبری گوتام چوگانی.

با وجود دریافت برنامه های متعدد، SEC هنوز ETF بیت کوین را تایید نکرده است.

عدم وجود یک ETF بیت کوین منجر به رشد محصولات خارج از بورس (OTC) مانند اعتماد بیت کوین Grayscale (GBTC) شده است.

برنشتاین خاطرنشان کرد که این محصولات OTC در مقایسه با ETF ها گران تر، غیر نقدشونده و ناکارآمد هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا