بازی

چگونه به عنوان قدرت های مرکزی در جنگ بزرگ: جبهه غربی پیروز شویم

قدرت های مرکزی توسط آلمان در این کشور نمایندگی می شوند جنگ بزرگ: جبهه غربی. متحدان شما، اتریش-مجارستان و امپراتوری عثمانی، دستشان در شرق پر است، بنابراین بازی به عنوان قدرت های مرکزی به معنای فتح فرانسه به تنهایی است. آیا آنچه را که برای بازنویسی تاریخ لازم است دارید؟


مطالب مرتبط: جنگ بزرگ: جبهه غربی – نکات مبتدی

بازی در نقش نیروهای مرکزی منجر به کمپین بسیار متفاوتی نسبت به بازی در نقش متحدان می شود، اما تفاوت ها ظریف هستند. اگر می‌خواهید پاریس را بگیرید، باید بر برخی از معایب اولیه غلبه کنید، اما زمانی که ماشین جنگی آلمان به راه افتاد، چیز بسیار کمی می‌تواند جلوی آن را بگیرد!


سربازان وظیفه

سربازان آلمانی مانند سربازان متفقین از توانایی های ملی برخوردار نیستند. این بدان معنی است که آنها نیز از شکاف فرماندهی متحمل مجازات نشوید. در عوض، قوای مرکزی به سربازان وظیفه دسترسی دارند، الف واحد پیاده ارزان و قابل مصرف

سربازان وظیفه بسیار ضعیف ترین یگان در بازی هستند که آسیب کمتری وارد می کنند و سریعتر از هر نوع گروه پیاده نظام دیگری شکست می خورند. با این حال، آنها فقط دو نقطه تامین هزینه برای استقرار دارند، به این معنی که می توانید کل سپاه را با کسری از هزینه سربازان عادی به میدان اعزام کنید.

نمی توان از سربازان وظیفه انتظار داشت که در مقابل سربازان متفقین که همیشه از آنها پیشی می گیرند بایستند. در عوض، آنها بهترین عادت را دارند در خط مقدم آتش بپوشانید، به افراد عادی و نخبگان خود اجازه می دهید بدون ضرر و زیان به سنگرهای دشمن برسند.

اگر در موقعیت دفاعی قوی هستید، با یک شبکه سنگر محکم و سیم خاردار و لانه های مسلسل فراوان، سربازان وظیفه نیز راه بسیار خوبی برای به دست آوردن حداکثر استفاده از یک نبرد باخت هستند. با دفاع کافی، آنها می توانند قبل از تسلیم شدن، ضررهای قابل قبولی را به دشمن بزرگ وارد کنند و اطمینان حاصل کنند که هزینه های دوباره پر کردن دشمن شما بسیار بیشتر از هزینه های شما خواهد بود.

مطالب مرتبط: بهترین تانک های تخیلی در بازی

استراتژی کمپین آلمان

نیروهای آلمانی، از جمله تانک ها و هواپیماها، روی نقشه در جنگ بزرگ: جبهه غربی

از آنجایی که بخش مناسبی از ارتش آلمان متشکل از سربازان وظیفه است و متفقین از مزایای ذاتی در قالب توانایی های ملی برخوردارند، قدرت های مرکزی کمپین را از نظر کیفیت نیرو در وضعیت نامناسبی آغاز کنید. اولویت اول شما باید این باشد این شکاف را ببندید با باز کردن قفل Grenadiers و Stormtroopers هر چه زودتر، به هزینه سایر اولویت های تحقیقاتی.

چه قصد دارید به سمت پاریس پیشروی کنید یا صرفاً یک پیروزی اراده ملی را به دست آورید – که هر دو گزینه های قابل اجرا هستند – باید تا حد امکان در حالت تهاجمی باشید. آلمان است بسیار بیشتر برای حمله طراحی شده تا دفاع، بنابراین ضروری است که در هر نوبت نبردها را آغاز کنید. تا جایی که ذخیره و ذخایر طلای شما اجازه می دهد، حمله، حمله و حمله کنید.

هنگامی که قفل پیاده نظام نخبه خود را باز کردید، ارزش آن را دارد که در مورد لجستیک تحقیق کنید. عرضه و درآمد اضافی در هر نوبت به شما کمک می کند تا به پرتاب نیروها در خط مقدم ادامه دهید، همانطور که چادرهای پزشکی در مناطق کلیدی نیز وجود دارد.

هنگامی که رویداد Research Grants شروع می شود (معمولاً در اواخر سال 1915 یا اوایل 1916)، از امتیازات فنی اضافی برای باز کردن قفل سلاح نهایی آلمان – تانک ها استفاده کنید! این یک سرمایه گذاری سنگین به دلیل تمام پیش نیازها است، اما ارزش قیمت را دارد!

Sturmpanzerwagen که به درستی در برابر حملات جناحی محافظت می شود، یک جوگرنوت واقعی است. بین شما تانک، نارنجک انداز و شعله افکن، محافظت شده توسط امواج سربازان، شما باید به راحتی اهداف را در مواجهه با سرسخت ترین دفاع متفقین به دست آورید!

بعدی: جنگ بزرگ: جبهه غربی: راهنمای استراتژی ملل متحد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا