بازی

بهترین دستور غذاها در افسانه زلدا: اشک پادشاهی

همه ما هر روز غذا می خوریم، درست مانند کاری که لینک در The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom انجام می دهد. غذا حیاتی است، به شما کمک می کند زنده بمانید و سلامت لینک را بازیابی می کند. شما در بازی بسیار بیشتر از آنچه در زندگی واقعی ممکن است می خورید، اما این تنها راه برای بازگرداندن قلب شماست.


مطالب مرتبط: The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom – راهنمای کامل و مرور

غذا می تواند خام، بو داده یا پخته باشد و غذاهای مختلف اعداد قلب متفاوتی دارند. اگر غذا را به درستی بپزید، می توانید اثرات وضعیت ثانویه را فعال کنید تا به طرق مختلف قدرت خود را تقویت کنید. اگر به دنبال بهترین وعده های غذایی برای سهولت سفر لینک هستید، در اینجا بهترین دستور العمل های غذایی وجود دارد که مطمئناً می خواهید او طعم آنها را بچشد.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

7 سیخ ماهی روشن

وقتی در Tears of The Kingdom وارد غارهای تاریک می‌شوید، می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد، حتی اگر می‌توانید برای روشن کردن غار تیرهای Brightbloom را در همه جا پرتاب کنید. با این حال، یکی از غذاهایی که یک غذای پسکتارین پسند است در آن شرایط خاص بسیار مفید است.

سیخ ماهی روشن، لینک را به یک چراغ شب انسان نما تبدیل می کند. به سادگی با پختن یک یا چند ماهی درخشان غار، لینک به اندازه کافی روشن می شود تا حتی تاریک ترین غارها را نیز به راحتی روشن کند.

با سیخ ماهی روشن، غارهای تاریک بسیار کاربردی تر و کمتر ترسناک می شوند.

6 گلوله های برنج گیاهی آفتابی

The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom Veggie Race Balls

لینک و زلدا بیشتر وقت خود را در ابتدای سفر خود می گذرانند و در غارهای زیر قلعه هیرول می گذرانند، جایی که یک غم اسرارآمیز در حال گسترش است.

این شکل بدخواهانه فساد همچنان که لینک به عمق می رود وجود دارد. مشابه سایر اثرات محیطی در بازی، Gloom می تواند سلامت لینک را از بین ببرد و خواهد کرد.

تاثیر آن را می‌توان با مصرف توپ‌های برنج سانی گیاهی که از گلوله‌های برنج گیاهی با قدرت خورشید ساخته شده‌اند، کاهش داد. در حالی که Hylian Rice می تواند بخشی از قلب لینک را بازسازی کند، نقش حیاتی توسط Sundelions ایفا می شود که به بازیابی قلب های از دست رفته به دلیل تأثیرات Gloom کمک می کند.

5 استیک فلفل تند

The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom Spicy Pepper Steak

وقتی به دنبال غذاهای مقاوم در برابر سرما هستید، فلفل تند به تنهایی عالی هستند، اگرچه سلامتی نام بازی است، بهتر است و ارزشش را دارد اگر سه فلفل تند را با دو استیک مخلوط کنید تا استیک فلفل تند درست کنید. استیک فلفل تند جدا از اینکه به نظر خوشمزه می آید، هفت قلب را بازیابی می کند.

مطالب مرتبط: سخت ترین باس ها در افسانه زلدا: اشک های پادشاهی

این ظرف به شما پول بیشتری می دهد، نه تنها هفت قلب به شما می دهد، بلکه به شما توانایی مقاومت در برابر برف و نسیم یخی را نیز می دهد. مدت زمان کلی هشت و نیم دقیقه برای مقاومت در برابر سرما به شما اعطا می کند که در سناریوهای خاص می تواند به طور معقولی قابل توجه باشد.

اگر در حال حاضر در میان برف هستید، مطمئن شوید که ظرف پخت و پز را روی خود داشته باشید زیرا این غذا یک غذای ضروری است.

سیخ قارچ سخت

The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom Tough Mushroom Skewer

این یک وعده غذایی ساده است که فقط به یک ماده، Ironshrooms نیاز دارد. این یک دستور غذایی فوق‌العاده است که شما را به سمت وعده‌ای هدایت می‌کند که به طور موقت دفاع شما را به وضعیتی بسیار بالاتر از قبل افزایش می‌دهد.

به سادگی هر تعداد Ironshrooms را به یک قابلمه آشپزی اضافه کنید و این غذای درخشان را به موجودی خود برسید.

لینک هر چه بیشتر وارد داستان بازی شوید به دفاع زیادی نیاز دارد زیرا مطمئناً دشمنان سخت‌تر می‌شوند و خطر مرگ افزایش می‌یابد. شما ضربه می خورید، و به همین سادگی است، بنابراین داشتن سیخ قارچ سخت در کیف شما همیشه برای لینک مفید است و نه تنها برخی از قلب ها را بازیابی می کند، بلکه به دفاع کلی او نیز کمک می کند!

4 سبزیجات وحشی سرخ شده دلچسب

The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom Hearty Greens Wild Fried

سبزه های سرخ شده وحشی به شما این قابلیت را می دهد که به تنهایی پنج قلب و نیم را بازیابی کنید. برای تهیه این غذا فقط به مقداری آجیل درخت چیکالو و گیاهان Hyrule در کنار هم نیاز دارید.

حتی می توانید با استفاده از مواد دیگر مانند Sundelions برای به دست آوردن مقاومت در برابر تیرگی، مزایای بیشتری دریافت کنید.

با افزودن چند غذای دلچسب به غذا، مانند تربچه دلچسب، غذا به سبزی سرخ شده وحشی تبدیل می شود و مصرف آن باعث اضافه شدن چند قلب جایزه موقت می شود. حتی اگر این قلب‌ها را نمی‌توان دوباره پر کرد، اما سلامت لینک را تا زمانی که بتوانید ظروف قلب مورد نیاز را برای دائمی کردن افزایش پیدا کنید طولانی می‌کنند.

3 سیخ قارچ شتابزده

The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom Husty Mushroom Skewer

سیخ قارچ شتابزده یک غذای لذیذ است، زمانی که نیاز به افزایش سرعت حرکت داشته باشید بسیار مفید خواهد بود. راشوم ها یک انتخاب اصلی از مواد تشکیل دهنده برای سریعتر حرکت لینک هستند، که نه تنها برای دویدن بلکه برای کوهنوردی نیز صدق می کند.

مطالب مرتبط: The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom – راهنمای کامل اسب ها و پوینت ها

با جمع آوری در مجموع پنج Rushroom، می توان قدرت افزایش سرعت را تشدید کرد. علاوه بر این، هنگامی که آن را با گوشت یا ماهی ترکیب می کنید، علاوه بر افزایش سرعت، بخشی از سلامت لینک را بازیابی می کنند.

برای برخی بهبودهای بیشتر، می توانید مقداری سنگ نمک اضافه کنید. این وعده غذایی برای همه آن علاقه مندان به سرعت دویدن خواهد بود.

2 سیخ گوشت و قارچ انرژی زا

The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom Energizing Meat and Mushroom Skewer

در ابتدای ماجراجویی، استقامت لینک به سرعت کاهش می‌یابد، اینجاست که گوشت و قارچ انرژی‌زا به سیخ می‌آیند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر تعداد شاخک استاملا را با گوشت خام ترکیب کنید و می‌توانید سلامتی خود را نیز جبران کنید. به عنوان استقامت شما برای کمک به شما در صعودهای طولانی یا زمانی که در آن جلسات طولانی پاراگلایدر هستید.

با این وعده غذایی پر انرژی در زرادخانه خود، می توانید سطح استقامت خود را حفظ کنید و به شما امکان می دهد بر موانع چالش برانگیز غلبه کنید و در سفر خود در Tears of The Kingdom به ارتفاعات جدیدی برسید. بنابراین، بهتر است مواد لازم را جمع آوری کنید و این غذای ضروری را برای حمایت از شما در ماجراجویی آماده کنید.

1 سیخ گوشت و قارچ قدرتمند

The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom Mighty Thistle Plant

این یکی از روش پخت و پز مشابه سیخ گوشت و قارچ انرژی زا پیروی می کند، البته با تغییری جزئی برای اینکه آن را سخت تر کند. شما به یک گوشت از هر نوع، همراه با یک قارچ از هر نوعی نیاز دارید، اما پس از آن به Mighty Thistle نیاز دارید که برای افزایش قدرت حمله وجود دارد.

یک نکته حرفه ای این است که از این وعده غذایی قبل از آن دستکش های سخت پر از دشمنان و اوباش استفاده کنید. این کار قدرت حمله شما را برای یک دقیقه و پنجاه ثانیه افزایش می دهد.

ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما وقتی وارد نبرد با دشمنان سرسخت می‌شوید، می‌تواند کار بزرگی باشد. بعلاوه، تایمر افزایش قدرت حمله را می توان با افزودن خارهای قدرتمند بیشتر افزایش داد و این وعده غذایی را در پاکسازی Hyrule از هیولاهای مزاحم بعد از Upheaval حتی قوی تر می کند.

بعدی: Tears Of The Kingdom Is Proof بازی‌ها باید کمتر به ظاهرشان اهمیت دهند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا