بازی

بهترین و بدترین از مرکز پوکمون در منطقه Unova Sitting Cuties

نسل پنجم از سری Pokemon Plashies Sitting Cuties بالاخره در Pokemon Center در دسترس قرار گرفت و مثل همیشه تعداد زیادی بازدید و از دست دادن در مجموعه وجود دارد. موج جدید 156 پوکمون را به مجموعه اضافه می کند – بزرگترین فهرست هر نسل. امروز ما نگاهی به این انتخاب می اندازیم تا ببینیم کدام یک برجسته هستند (یا می نشینند، همانطور که بود) و کدام یک بی وقفه هستند.


اگر آشنا نیستید، Sitting Cuties، که با نام Pokemon Fit نیز شناخته می‌شود، مجموعه‌ای از مخمل‌های کوچک مینیاتوری است که دقیقاً همان چیزی را که شما فکر می‌کنید، انجام می‌دهند. آنها به گونه ای ژست گرفته شده اند که می توانند بنشینند و با ریزدانه ها وزنه می زنند تا به آنها کمک کند موقعیت خود را حفظ کنند. خط تولید در سال 2018 با اولین 151 دستگاه آغاز شد و با گذشت زمان، Pokemon Center نسل های بیشتری را منتشر کرد. با فرض ادامه این خط، در نهایت امکان مالکیت تمام 1015 پوکمون، در تمام اشکال آنها، از جمله تمامی 28 Unown، وجود خواهد داشت.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مجموعه Unova دارای تعدادی از بهترین نظاره گرهای کوچک تا به امروز است. اکثر پوکمون‌های چهار پا، Sitting Cuties عالی می‌سازند. Liepard، Stoutland، Blitzle، Deerling، Landorus، Virizion و Keldeo همگی در وضعیت سگ نشسته هستند که هم شایان ستایش و هم بسیار پایدار است. من به خصوص به صورت گسترده و بدخلق ساموروت علاقه دارم، که باعث می شود شبیه توله سگی به نظر برسد که تازه افتاده است.

مطالب مرتبط: آیا می توانید این هک رام اتاق فرار پوکمون را فتح کنید؟

برای پول من، پرنده پوکمون ستاره های واقعی این مجموعه هستند. Pidove، Unfezant، Braviary، Mandibuzz، Rufflet، Swanna، Archeops، Tranquill و Vullaby همگی در ته خود کاشته شده‌اند و چنگال‌های غول‌پیکرشان در مقابلشان کشیده شده است. من طرفدار زیادی از پوکمون های پرنده نیستم، اما این ها فوق العاده به نظر می رسند و کاملاً می نشینند.

نازک های نشسته بی روح

پوکمون‌های زیادی وجود دارند که واقعاً نمی‌توانند بنشینند، بنابراین Sitting Cuties آن‌ها شبیه به بازی‌های معمولی هستند. آنها هنوز منتظرند تا عمودی بمانند، بنابراین این یک ضرر کامل نیست. اگر پوکمون مورد علاقه شما Litwick، Petilil، Tirtouga، Amoonguss، Karrablast، Solosis، Whirlipede یا Sandile است، نگران نباشید. شما واقعاً جلوه نشستن را دریافت نخواهید کرد، اما آنها هنوز هم مخمل‌های زیبایی هستند. با این حال، من کمی نگران انتخاب پوکمون مورد علاقه شما هستم.

P8754_701-96002_01

سپس گروه کمتر خوش شانس Unova Pokemon وجود دارد. نه تنها نمی توانند بنشینند، بلکه نمی توانند بایستند. پوکمون‌هایی که به‌ویژه در ایستادن با مشکل مواجه می‌شوند عبارتند از Alomomola، Vanillish، Vanilluxe، Ferroseed، Accelgor، Basculin، Elektrik، Cryogonal، Yamask، Siglyph، Klink، Klang و Klinglang. اگر هر یک از اینها را داشته باشید، احتمالاً در قفسه شما به پهلو می‌خوابند و به مردم این تصور را می‌دهند که مرده‌اند. اینجا برای یک ماهی سخت است. و یک قیفی بستنی. و هر چه سیگیلیف باشد.

سیسیلیف

چند Unova Sitting Cuties قبلا فروخته شده‌اند، اما اصلاً آن‌هایی نیستند که انتظار داشتم اول بروند. در حال حاضر، Venipede، Larvesta، Dwebble و Joltik در دسترس نیستند. من مطمئن نیستم که این یک مسئله عرضه است یا یک مسئله تقاضا، اما هرگز حدس نمی زدم که اینها گزینه های محبوب در این نسل باشند. هیچ کدومشون حتی نشیمن خوبی هم نیستن! اگر از من می پرسیدید، می گفتم Emboar، Serperior، Victini، Zekrom و Genesect اولین کسانی هستند که می روند. Deerling و Ducklett نیز مورد علاقه شخصی هستند، و Cuties آنها در سطح بالایی قرار دارند.

ویکتینی

احتمال دوباره استوک وجود دارد، بنابراین اگر از طرفداران بزرگ Joltik هستید، نگران نباشید. متأسفانه، پیدا کردن سیتینگ کات های مسن تر ممکن است سخت تر باشد. هنوز تعداد زیادی در Pokemon Center موجود است، اما محبوب‌ترین پوکمون‌هایی مانند Pikachu، Mew، Snorlax، Charizard و Eeveelutions مدت‌هاست که فروخته شده‌اند. انتخاب Sinnoh Pokemon در حال حاضر نیز بسیار پراکنده است. اگر یک مرکز فیزیکی پوکمون در این نزدیکی دارید، ممکن است بتوانید آنها را در آنجا پیدا کنید.

اگر بخواهم بدترین پوکمون را در Unova Sitting Cuties انتخاب کنم، باید Yamask را انتخاب کنم – یک پوکمون عجیب و غریب که از نظر بیولوژیکی قادر به نشستن نیست. برای بهترین حالت، این بار باید آن را به یک آدم ضعیف بدهم: گلورک. ژست آرام و بی دغدغه آن را مظهر یک عیار نشسته می کند.

بعدی: توجه من به این امر رسیده است که برخی از شما سودوودو را دوست ندارید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا