بازی

چگونه حرم روناکیت را در اشک های پادشاهی کامل کنیم

بازیکنان از توانایی جدید Ultrahand که در اختیار ما قرار داده شده است استفاده می کنند The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom برای ساختن چیزهای واقعاً وحشی (که ممکن است کنوانسیون ژنو را نقض کند یا نکند، اما این برای یک ماده دیگر است). امیدواریم که با تمام کاوش‌ها، تمرین اولترا دست خوبی داشته باشید، زیرا معبد Runakit در Hyrule Ridge توانایی شما را برای حل مسئله با آن آزمایش می‌کند.


مطالب مرتبط: The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom – تمام قدرت های جدید لینک، توضیح داده شده است

سطح نهایی این پازل می تواند بسیار دشوار باشد، بنابراین امیدواریم که شما با هندسه خوب باشید. برای کمک به حل معما در معبد روناکیت در اشک پادشاهی، راهنمای ما را در زیر بررسی کنید.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

نحوه تکمیل حرم روناکیت: ساخته شده برای حمل

مختصات

-2530, 1170, 0178

وقتی فعال می‌شوید خود Runakit Shrine بسیار آسان است برج اسکای ویو لیندور و تقریباً به نظر می رسد غرب از آن هنگام راه اندازی. در نقشه شما، این است شمال کوه روم، نه چندان دور شرق از Hyrule Ridge Chasm.

وقتی وارد حرم می شوید، یکی از آن ها را می بینید سوراخ کلید توپ نارنجی در زمین در کنار در قفل شده به خط پایان، و توپ نیز در دید است – در عرض یک شکاف بزرگ، و شما نیز نمی توانید آن را با دست اول به شروع بازگردانید.

تو مجبوری از ریل های اطراف منطقه استفاده کنید به دقت توپ را از سه مکانیسم پیچیده عبور دهید برای برگرداندن آن به آغاز

پازل توپ در حرم روناکیت در موقعیت شروع خیلی دور از موقعیت پایانی در اشک های پادشاهی

برای شروع، با پاراگلایدر از سکوی شروع به سمت سکوی دارای توپ حرکت کنید. وقتی فرود آمدی، از نردبان بالا بروید برای رسیدن به خود توپ

از Ultrahand استفاده کنید توپ را بگیر از موقعیت شروع و به سادگی آن را روی میله های فلزی نزدیک قرار دهید. آن را به اندازه کافی نزدیک به لبه قرار دهید و جاذبه کنترل را به دست می گیرد و توپ را به سکوی دوم می فرستد. پاراگلایدر بعد از توپ تا خودت به آنجا برسی

محل قرارگیری میله های فلزی نسبت به توپ روی سکوی دوم حرم روناکیت افسانه اشک زلدا پادشاهی

روی سکوی دوم، ریل خیلی عریض است برای اینکه توپ بدون افتادن درست جا شود. با این حال، متوجه خواهید شد دو میله فلزی مستقیم تکیه دادن به دیوار در گوشه

از Ultrahand استفاده کنید میله ها را بگیرید یکی یکی و آنها را بچرخانید و وصل کنید به توپ به گونه ای که آنها به صورت افقی پرش کنید از دو طرف توپ

شکلی که توپ را از شکاف دوم در حرم روناکیت در اشک پادشاهی عبور می دهد

وقتی این تدبیر کوچک ساخته شد، ریل ها را روی میله ها قرار دهید با توپ آویزان استو به سومین و آخرین پلتفرم پازل می‌رود. از نو، با پاراگلایدر برای ملاقات با آن

پازل سوم پیچیده ترین از همه است – این است یک ریل معلق که برای برگرداندن توپ به شروع باید از آن استفاده کنید. شما انتخابی دارید قطعات فلزی در امتداد دیوار پشتی در اختیار شماست تا از آن برای رسیدن به آنجا استفاده کنید.

برای این، شما نیاز دارید یک قلاب خام بسازید با استفاده از قطعات فلزی در اطراف. شکل زیبایی نخواهد بود، اما کار را انجام خواهد داد.

با قطعات فلزی که برای ساختن ابزاری برای عبور توپ از شکافی در حرم روناکیت استفاده می‌کنید، در اشک‌های پادشاهی پیوند بزنید.

دو تا از قطعات L شکل را وصل کنید کنار هم در اضلاع بلندترشان، به طوری که یک شکل C مربعی زمانی که ذوب می شوند. به یک طرف این، یک را وصل کنید سومین قطعه L شکل که تقریباً یک مربع را کامل می کند.

حالا به جایی برگردید که توپ در آن جا گذاشته شده است یکی از میله های فلزی را تکان دهید. در حالی که یک میله هنوز به توپ متصل است، میله را به قسمت باز شکل وصل کنید شما با سه قطعه L شکل درست کردید.

پیوند در حرم runakit در اشک پادشاهی با شکلی که توپ را از سکوی نهایی عبور می دهد

از اینجا، از Ultrahand به استفاده کنید شکل را بچرخانید تا توپ در شکاف آویزان شود کمی – در غیر این صورت مناسب نخواهد بود.

حرکت دادن این پنجه مانند قبل از رها کردن تا آنجا که می توانید به سمت پایین ریل کمک می کند – حتی این شکل فقط روی یک ریل می چرخد.

رها کردن از تدبیر خود و نگاه کردن به لغزش توپ به ابتدا.

پیوندی که شکل پنجه‌اش را به ابتدای حرم می‌فرستد تا پازل را در حرم روناکیت در افسانه اشک‌های زلدا پادشاهی تمام کند.

پاراگلایدر به پایان رسید، توپ را شل می کند و از Ultrahand برای بازگرداندن آن به بالا استفاده کنید آن را در سوراخ قرار داده و روناکیت حرم را تمام کند.

چگونه می توان صندوقچه گنج را در حرم روناکیت به دست آورد

صندوق گنج در حرم روناکیت قرار دارد روی سکوی سوم، بالای جایی که در حال ساختن شکل پنجه برای پایان دادن به پازل هستید.

پلی که از طریق شکاف در معبد روناکیت به صندوقچه گنج در اشک پادشاهی منتهی می شود

قبل از اینکه انجام دهید، متوجه چند سرگردان خواهید شد ریل ها به سمت چپ. شما می توان قبل از ساختن ابزار پنجه ای خود، با قطعات نزدیک، یک قلاب ریلی بسازید، اما این کار ساده ترین است. یک پل کوچک بسازید برای اینکه لینک از سه قطعه عبور کند – برای رسیدن به سکو کافی است.

انتظار شما در داخل است ساخت کمان.

بعدی: The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom – چگونه پدیده های منطقه ای را کامل کنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا