بازی

نحوه تکمیل حرم بک ترک در افسانه زلدا: اشک پادشاهی

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom دارای بسیاری از فوق العاده هوشمندانه و سرگرم کننده است زیارتگاه ها، ارائه پازل‌ها و چالش‌های پیچیده که به شما این احساس را می‌دهد که بعد از اینکه در نهایت آن‌ها را حل کردید، می‌توانید بر هر چیزی غلبه کنید. یک مثال کامل این است زیارتگاه سپاس یافت شده در بخش شمالی از تالاب های لانایرو منطقه، که شما را مجبور می کند از جدید استفاده کنید به خاطر آوردن توانایی تمام پتانسیل خود را دارد.


مطالب مرتبط: The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom – راهنمای معبد Jikais

علیرغم مراحل بسیار زیاد و عناصر آزمون و خطای سنگین، معبد Sepapa یکی از بهترین پیشنهادات در Tears of the Kingdom در مورد توانایی Recall است. این کار سودمندی خود را در دستکاری زمان اطراف شما به نفع خود نشان می دهد.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

زیارتگاه سپاپا (پس‌زمینه) پیاده‌روی

استفاده كردن به خاطر آوردن استراتژیک نام بازی برای است زیارتگاه سپاس و برای ادعای آن لازم است نور برکت. خبر خوب این است که شما می توانید از ترفندهای بسیاری برای جلوگیری از برخی از جنبه های ناامیدکننده این زیارتگاه استفاده کنید، که در بخش های زیر به جزئیات آن ها خواهیم پرداخت!

راهنمای پازل اول حرم سپاس

اولین “پازل” ما در زیارتگاه سپاپا یک معمای ساده است که نشان می دهد چه چیزی در پیش است. الف را خواهید دید سکوی سبز بزرگی که دور یک دیوار می چرخد که مانع از آن می شود که تمام مسیر را برای رسیدن به قله سوار شوید.

برای اینکه این پلتفرم برای شما مفید باشد، از Recall روی آن استفاده کنید تا در جهت عقربه های ساعت حرکت کند و وقتی از شکاف برگشت، روی آن بپرید در دیوار وقتی بالای سکو قرار گرفت، تو را به بالای دیوار می برد، به شما اجازه می دهد به طبقه بعدی بپر خودشه. این اولین معما حل شد!

راهنمای صندوقچه گنج حرم سپاس

بعدی این است صندوق گنج، که از چند راه می توان به دست آورد. را ساده ترین روش است به تکه چوب را از روی آب تا انتهای دیگر ببرید از اتاقی که در آن دیوار پوشیده از پیچک است و از Fire Fruit برای آتش زدن آن استفاده کنید (می توانید آن را پرتاب کنید یا با فلش های خود ترکیب کنید).

اگر شما به Fire Fruit یا چوبدستی هایی که آتش تولید می کنند دسترسی ندارند، را انتخاب کنید مشعل از زمین نزدیک دروازه و روی تکه چوب پرید مثل تو راه خود را به سوی دیگر برسان، خواهید دید چند منقل روشن به صف شده اند در آب.

هنگام عبور از کنار منقل، مشعل را روشن کنید، سپس وقتی به انتهای آب رسیدید از روی تکه چوب بپرید. یک بار اینجا، پیچک را با مشعل روشن کنید و بگذارید سکوی چوبی سینه روی آن بسوزد.

بعد از اینکه همه چیز را می سوزاند، صندوق گنج سقوط خواهد کرد، به شما اجازه می دهد آن را باز کنید. کرک آن را باز کنید برای به دست آوردن کمان ساخت قوی با یک قدرت حمله از 11!

راهنمای پازل دوم حرم سپاس

مانند مرحله قبل، از این معما می توان به طور کامل جلوگیری کرد توسط تنظیم منقل های بدون روشنایی در دو طرف دروازه بسته شعله ور شد با میوه آتش یا الف چوبدستی قادر به ریخته گری عنصر آتش است. اما اگر به هیچکدام از آنها دسترسی ندارید، مراحل بعدی را دنبال کنید.

پس از بردن تکه چوب از روی آب و به دست آوردن صندوقچه گنج، منتظر باشید تا یک تکه چوب جدید از رودخانه پایین بیاید و بازیگران به خاطر آوردن روی آن درست قبل از اینکه در شکاف زیر شما شناور شود.

اکنون تکه چوب به سمت عقب حرکت می کند، بنابراین دوباره روی آن بپرید و در راه بازگشت، مشعل خود را از روی منقل ها روشن کنید به منطقه شروع با یک مشعل تازه روشن، وقتی به انتهای آب رسیدید از روی تکه چوب بپرید و دو منقل کنار دروازه بسته را روشن کن!

راهنمای پازل سوم حرم سپاس

را دروازه پس از روشن شدن دو منقل باز می شود دادن به شما دسترسی به اتاق نهایی و پازل حرم سپاس. یک بار اینجا، راه خود را به سمت راست اتاق برسانید، سپس مسیر را تا آخر دنبال کنید تا رسیدن به توپ

توپ را بگیر باشما فوق دست و آن را مستقیماً در کنار آن در دروازه قرار دهید. این اراده دروازه دوم را باز کن، که هنوز نمی توانید به آن دسترسی داشته باشید. توپ را برای چند ثانیه در اینجا بگذارید. اگر خیلی سریع آن را بیرون بیاورید، در خطر به هم ریختن قسمت های بعدی پازل هستید.

پس از ترک توپ در دروازه برای مدت طولانی از زمان، آن را دوباره بردارید با فوق دست و آن را به هدف دیگر منتقل کنید نزدیک شروع رمپ برداشتن توپ از یک دروازه و قرار دادن آن در دروازه دیگر اراده دروازه دوم را ببند و اولی را باز کنید.

وقتی که اولین دروازه باز می شود، به سرعت از آن عبور کنید و بازیگران Recall on the Ball. از اینجا، بدو و کنار دروازه دوم بنشین، که خواهد شد در حال حاضر بسته است وقتی که توپ به هدف دیگری فراخوانده می شود، این دروازه باز خواهد شد، به شما اجازه می دهد از آن عبور کنید تا پازل را کامل کنید.

شما می تواند به محض اینکه توپ در دروازه فرود آمد، فراخوان را لغو کند، ولی اگر آن را در گل اول برای چند ثانیه رها کردید، می توانید فقط از آن عبور کنید بدون نگرانی در مورد افتادن دروازه روی شما یا بسته شدن پیش از موعد قبل از عبور از زیر آن!

بعدی: The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom – راهنمای معبد Ren-iz

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا