شبکه های اجتماعی

این دو برند چینی گوشی های هوشمند پس از خروج اپل، سامسونگ، بر بازار روسیه تسلط دارند

سیب و سامسونگضرر برندهای چینی گوشی‌های هوشمند بوده است روسیه. با توجه به فروشگاه محبوب لوازم الکترونیکی مصرفی M.Video-Eldorado، گوشی های هوشمند چینی در نیمه اول سال 2023 بر بازار روسیه تسلط داشتند و بیش از 70 درصد از کل فروش را به خود اختصاص دادند. این رقم از حدود 55 درصد در سال گذشته افزایش یافته است. با فروش نزدیک به 13 میلیون دستگاه، تقاضای کلی گوشی های هوشمند در روسیه نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 17 درصد افزایش یافته است.

شیائومی و قلمرو به برترین فروشندگان گوشی های هوشمند در روسیه تبدیل شده اند و دو جایگاه برتر را در بازار دارند. اپل و سامسونگ از طریق واردات غیر رسمی یا “موازی” در دسترس باقی می مانند. آنها به ترتیب به رتبه های سوم و چهارم در بازار روسیه سقوط کرده اند.

MVideo در بیانیه ای گفت: «برندهای چینی به طور سیستماتیک به تقویت حضور خود ادامه می دهند. M.Video گفت که از 10 گوشی هوشمند پرفروش روسیه در شش ماهه نخست سال جاری، 8 گوشی چینی بودند. تغییر در بازار گوشی های هوشمند در جاده های روسیه نیز منعکس شده است.

از آنجایی که اکثر برندهای غربی در اوایل سال 2022 پس از جنگ اوکراین رسماً بازار روسیه را ترک کردند، پکن به منبع اصلی مسکو برای همه چیز، از گجت گرفته تا خودرو تبدیل شده است.

آیفون برای مقامات وجود ندارد
طبق گزارش‌ها، کرملین به مقامات گفته است که استفاده از آیفون‌های اپل را متوقف کنند و گفته است که سازمان‌های اطلاعاتی غربی با استفاده از نرم‌افزار جاسوسی آنها را به خطر انداخته‌اند. اما اپل این ادعاها را رد کرده است.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا