شبکه های اجتماعی

هر آنچه که باید درباره تبلیغات TikTok بدانید

چگونه یک تبلیغ TikTok ایجاد کنیم

اکنون که با گزینه‌های تبلیغاتی خلاقانه TikTok آشنا شدید، وقت آن است که در مورد ابزارهایی صحبت کنیم که به اجرای تبلیغات شما کمک می‌کنند.

قبل از اینکه بتوانید در TikTok تبلیغات ایجاد کنید، حتی تبلیغات In-Feed، باید توسط TikTok تایید شده باشید. این یک روند دشوار نیست، فقط یک مرحله اضافی است که باید در ذهن داشته باشید.

در اینجا نحوه درخواست یک حساب تبلیغاتی TikTok آورده شده است:

شماره 1: به صفحه اصلی تبلیغات TikTok بروید.

شماره 2: کشور و نوع حساب خود را وارد کنید و “بعدی” را فشار دهید.

شماره 3: تبلیغات TikTok در حال حاضر فقط در مناطق خاصی در دسترس است. تمام اطلاعات تماس خود را پر کنید و بسته به اینکه سرویس تبلیغاتی TikTok در منطقه شما در دسترس است یا خیر، روی «رزرو کردن» یا «به‌روزرسانی‌های آینده به من اطلاع دهید» فشار دهید.

توجه داشته باشید: پلتفرم خود سرویس TikTok Ads Manager اکنون در ایالات متحده برای مشاغل با هر اندازه در دسترس است.

شماره 4: اکنون زمان آن است که منتظر بمانیم تا TikTok اطلاعات بیشتری را ارسال کند. مطمئن شوید که همه پوشه‌های ایمیل خود (تبلیغات، اجتماعی، ناخواسته و غیره) را دوباره بررسی کنید.

اگر تأیید دریافت نکردید، این مراحل را دنبال کنید.

نکته: اگر می‌دانید که می‌خواهید در آینده تبلیغات خود را در TikTok شروع کنید (حتی اگر برای مدتی نباشد!) زودتر یک حساب کاربری ایجاد کنید تا مطمئن شوید که وقتی آماده شدید آن را در آنجا خواهید داشت.

هنگامی که ایمیل تأیید را دریافت کردید، TikTok تعدادی سؤال در مورد اهداف تجاری و تبلیغاتی شما می پرسد. پس از ارسال پرسشنامه، نماینده TikTok از طریق ایمیل با شما در تماس خواهد بود تا به شما در تکمیل فرآیند کمک کند.

پس از آن، می توانید وارد حساب کاربری خود شده و به طور رسمی آن را راه اندازی کنید.

در پلتفرم سلف سرویس TikTok، می‌توانید کمپین‌هایی ایجاد و اجرا کنید، به راحتی مخاطبان هدف خود را تعریف کنید، روش‌های مناقصه را انتخاب کنید و خلاقانه تبلیغات خود را طراحی کنید.

توجه داشته باشید: در حال حاضر، این است مشخص نیست که آیا می توانید وارد پلتفرم شوید و یک کمپین چالش هشتگ مارک دار ایجاد کنید یا اینکه برای انجام این کار باید مستقیماً با یک نماینده فروش TikTok کار کنید. به گزارش دیجی دی، برخی از کمپین های تبلیغاتی توسط تیم خود TikTok مدیریت و نظارت می شود.

و شما آن را دارید، راهنمای سریع ما برای تبلیغات TikTok.

در حال حاضر، باید درک روشنی از گزینه‌های تبلیغاتی خلاقانه TikTok و مراحل اولیه در مورد اینکه چگونه می‌توانید آن‌ها را برای کسب و کار خود به‌کار ببرید، داشته باشید.

اگر به دنبال نکات و ترفندهای بیشتری برای TikTok هستید، کارگاه رایگان 30 دقیقه ای TikTok را در زیر تماشا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا