بازی

Macho Nacho از The Last Of Us و Uncharted 4 به سریال HBO راه پیدا کرد

آیا این به این معنی است که یک نسخه کلیکر از نیتن دریک وجود دارد؟


به نظر می رسد که Naughty Dog به آخرین قسمت سریال The Last of Us شبکه HBO اشاره های زیادی کرده است. این واقعاً تعجب آور نیست، با توجه به اینکه نیل دراکمن در کنار کریگ مازین مجری برنامه است. این سریال قبلاً ارجاعات دقیقی به بازی داشته است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها یک کمئو توسط دینا است که تا قسمت 2 در بازی‌ها ظاهر نمی‌شود. قسمت 7 بر اساس DLC Left Behind برای قسمت 1 است. قبلاً مملو از ارجاع به سایر بازی های Naughty Dog بود. ظاهراً این نمایش نیز همین روند را دنبال کرده است.


در Left Behind، الی و رایلی به یک فودکورت متروکه به نام ماچو ناچو می‌رسند. ما آن موقع زیاد به آن فکر نمی کردیم، جز اینکه احتمالاً کار در مکانی با چنین نامی وحشتناک خواهد بود. به سرعت به سال 2016 می رسد، و جایی در میان دویدن در جنگل، ناتان دریک به طور مشخص یک کنایه در مورد کار النا در ماچو ناچو نقل می کند – تعجب، تعجب، او از آن متنفر بود. و در نهایت به امروز می رسیم، جایی که شخصیت های بلا رمزی و استورم رید در نمایش با آن مواجه می شوند (با تشکر، GamesRadar).

گیمر ویدیوی روز

مطالب مرتبط: با پشت سر گذاشتن، آیا The Last Of Us جایی برای دو داستان عاشقانه عجیب و غریب دارد؟

آیا این بدان معناست که Uncharted و The Last of Us در یک جهان هستند؟ آیا نسخه کلیکر ناتان دریک تام هالند در جایی وجود دارد؟ و با توجه به اینکه چقدر دوست دارد صحبت کند، آیا او خیلی بیشتر از سایر کلیک کنندگان کلیک می کند؟ اگر فکر می‌کنید این گیج‌کننده است، در اوایل اپیزود، لوگوی بسیار واضح Naughty Dog روی جاکلیدی نیز وجود دارد. بنابراین، نه تنها این دو IP می توانند در یک جهان باشند، بلکه استودیویی که آنها را ایجاد کرده است نیز در جهان وجود دارد. من فکر می کنم که نیل دراکمن در جهان را خدا می کند. مغز من صدمه دیده.

در حالی که کسانی که DLC Left Behind را بازی کرده‌اند، می‌دانند که پایان آن چقدر غم‌انگیز است، به نظر می‌رسد برخی از طرفداران تصمیم گرفته‌اند به هزینه دسته توییتر HBO Max بخندند. دستگیره تصویری از الی و رایلی را در توییتی منتشر کرد که با عنوان “بهترین دوست خیره شد” به یکدیگر نگاه می کنند. اگر تا به حال بازی را انجام داده اید یا قسمت را تماشا کرده اید، می دانید که این دو فقط با هم دوست نیستند. پاسخ ها مملو از واکنش های خنده دار به شرح بود.

بعدی: آخرین ما به واقع گرایی اهمیت نمی دهد و شما هم نباید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا