بازی

Like A Dragon: Ishin – 10 بهترین شخصیت در بازی

Like A Dragon: Ishin دارای داستانی فوق‌العاده قوی و شخصیت‌های پیچیده است که آن را شایسته بررسی درخشان به عنوان یکی از بهترین بازی‌های این سری می‌کند. این داستان انتقام تا لبه پر از پیچ و تاب، تعلیق، و لحظات پوچی است که در زمان‌های تاریکی که به‌طور غیرقابل تحملی نیاز دارند، نشاطی را فراهم می‌کنند.


مطالب مرتبط: مانند اژدها: ایشین – راهنمای کامل و کامل

حتی اگر شما یک مبتدی در این سری هستید و هیچ چارچوب مرجعی برای مضامین تکراری و تماس‌های تکراری بازی ندارید، تنها از شخصیت‌ها چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود دارد. در حالی که بسیاری از مدل‌های شخصیت ایشین مستقیماً از سایر بازی‌های یاکوزا استخراج می‌شوند، شخصیت‌ها و انگیزه‌ها به‌عنوان نقطه شروع عالی برای شناخت این مجموعه شگفت‌انگیز از قهرمانان، هوشیاران و شرورها هستند.

ممکن است حاوی اسپویلرهای داستانی باشد

10 ویلیام بردلی

چه شخصیتی بهتر از یک مرد آمریکایی که مانند ایندیانا جونز لباس گشاد به تن کرده، در بازی ای که در ژاپن دوره فئودالی می گذرد، وارد شود؟ و آن نام؟ احتمالا آمریکایی ترین نامی است که تا به حال تصور می شود. جدا از ظاهر کاریکاتوری، ویلیام بردلی نقش مهمی را در Like A Dragon: Ishin بازی می کند.

بردلی در اوایل داستان با شخصیت اصلی بازی یعنی ریوما ساکاموتو آشنا می شود و او را درگیر برخی از مشاغل مبهم می کند. گذشته از این، ویلیام ثابت می کند که یک مرد شریف است زیرا از دوست جدید خود در برابر آسیب دفاع می کند و حتی قیمومیت خود را در سلاح گرم ارائه می دهد. چه احساس کنید که او به ایشین تعلق دارد یا نه، شکی نیست که این گاوچران تفنگدار مناسب ترین شخصیتی است که در مورد نحوه شلیک به تفنگ مشاوره می دهد.

9 یوشیدا تویو

یوشیدا تویو در حال صحبت با ریوما ساکاموتو در Like A Dragon: Ishin می‌خواهد کمی ساک بنوشد.

در حالی که یوشیدا تویو و سخنان خردمندانه‌اش از فصل اول بازی عبور نمی‌کند، ظاهر و گفتگوهای او با ریوما تند و دل‌انگیز است. یوشیدا به‌عنوان قاضی توسا، مردی فوق‌العاده قدرتمند و تأثیرگذار است که او در همان ابتدا نشان می‌دهد.

پس از کمک به ریوما برای فرار از زندان پس از دستگیری نابهنگام، به نظر می رسد که تویو نقشه ای دارد که ژاپن را برای همیشه تغییر خواهد داد. این طرح شامل ریوما به عنوان یک جزء اصلی است و همه چیز به دنبال این قهرمانان است تا اینکه یک ترور ناگهانی دنیای ریوما را زیر و رو می کند.

8 اوتوسه (ترادا آیانو)

صحبت کردن اوتوسه با اوریو ناراساکی و ریوما ساکاموتو در فیلم Like A Dragon: Ishin

اوتوسه، همچنین به عنوان Terada Ayano شناخته می شود، زنی خیرخواه است که عمیقاً به اطرافیان خود اهمیت می دهد. اوتوسه به عنوان صاحب مسافرخانه ترادا، به ریوما ساکاموتو مکانی برای اقامت در سفرش پیشنهاد می‌کند، در حالی که او از اوریو ناراساکی، یک دختر جوان یتیم مراقبت می‌کند.

این گیشا سابق تاریخچه جالبی دارد، زیرا در ابتدا مسافرخانه خود را با شوهر مرحومش که یک سامورایی بود تأسیس کرد. Otose نام دخترانه اوست که اکنون پس از مرگ همسرش از آن استفاده می کند. او در دنیایی که قدرت و طبقه را بر مراقبت از بدبخت ها ترجیح می دهد، چیزی کمتر از یک شخصیت دوست داشتنی و فرشته ای نیست.

7 ناگاکورا شینپاچی

ناگاکورا شینپاچی در فیلم Like A Dragon: Ishin در حالی که در بلاتکلیفی ابروی خود را درهم می‌کشد.

این کاپیتان علیرغم اینکه یکی از اعضای عالی رتبه شینسنگومی است، هنگامی که برادرانش خشونت را بیش از حد انجام می دهند، رحمت نامشخصی از خود نشان می دهد. Shinpachi، کاربر سبک مبارزات قدرتمند تنن ریشین، آزمونی است که هر شینسنگومی برای پیوستن به گروه باید از آن عبور کند.

مطالب مرتبط: مانند اژدها: ایشین – راهنمای دوجو کوماکی

ناگاکورا شینپاچی علیرغم جثه ترسناک و رفتار خشن خود، از خونخواهی یا گرسنگی برای خشونت کور نمی شود، بلکه بیش از هر چیز به دنبال حقیقت است. ظاهر او با شخصیت او در تضاد است و لایه ای از عمق را به مردی اضافه می کند که بسیاری آن را چیزی جز یک قاتل رد می کنند.

6 ناراساکی اوریو

اوریو ناراساکی در حال گریه کردن در حالی که اشک روی گونه هایش جاری می شود در Like A Dragon: Ishin

اوریو یک زن جوان با فضیلت است با اعتقادات قوی و احساس قوی عدالت. پدرش توسط شینسنگومی کشته شد، و او هر کسی را که با آنها ارتباط برقرار می کند، حتی ریوما را مورد تحقیر قرار می دهد – زمانی که او برای یافتن کاربر تنن ریشین که در جستجوی او بود، به جمع او ملحق می شود.

پس از اعلام نظر خود به ریوما در یک گفتگوی احساسی، گذشته اوریو آشکار می شود و مقاومت او در برابر درس های سخت زندگی مشخص می شود. علیرغم اینکه اوریو تقریباً هیچ چیز نداشت، تحت هدایت اوتوسه ایستادگی کرد و همچنان جایگاه خود را در دنیایی نابخشودنی توسعه می دهد.

5 اوکیتا سوجی

اوکیتا سوجی در فیلم Like A Dragon: Ishin در حالی که به سمت راست نگاه می کند سر خود را به دیوار تکیه داده است

اوکیتا سوجی تجسم کامل همتای خود در یاکوزا، گورو ماجیما، با همان حس شوخ طبعی بی خیال و خونخواهی بی پروا است. او کاپیتان واحد اول شینسنگومی است و او را در جایگاهی مشابه ماجیما در قبیله توجو قرار می دهد.

اوکیتا سوجی گذشته از شباهت‌هایش با مدلش، گذشته پیچیده‌ای دارد که باعث می‌شود همه چیزهایی را که در مورد شخصیت‌های ایشین می‌دانید زیر سوال ببرید. اوکیتا سوجی که با مرگ لکه دار شده و زندگی گذشته اش تسخیر شده است، جاده ای دردناک را طی می کند که کمتر کسی می تواند آن را درک کند، و سفر او در حین پیشرفت در داستان ارزش توجه دقیق را دارد.

4 یاماموتو

Yae Yamamoto با اسلحه خود در Like A Dragon: Ishin به سمت برخی از رفیقان نشانه می رود

یائه یاماموتو، که به نام خانم تاتسو نیز شناخته می شود، هیچ چیز بدی نیست. او از ریوما کمک می‌گیرد و به عنوان اولین اقدامش در Like A Dragon: Ishin، زمین را با ضربات ضربتی پاک می‌کند. او از سایه ها بیرون می آید و به دنبال زنی است که به وضوح از پولش اخاذی می شود.

مطالب مرتبط: مانند اژدها: ایشین – راهنمای پرسش و پاسخ

هنگامی که Yae ظاهر شد، واضح است که این جمع کننده بدهی که به هوشیاری تبدیل شده است، نسبت به مردانی که از زنان سوء استفاده می کنند، بیزاری عمیقی دارد. ظاهراً شهرت او پیش از اوست زیرا جنایتکاران احتمالی از همان لحظه ای که او ظاهر شد تشخیص دادند که او کیست. در دنیایی که مردان از قدرت بی‌اندازه‌ای برخوردارند، Yae به ترازو کمک می‌کند تا از کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند محافظت کند.

3 نیبوری ماتسوسوکه

نیبوری ماتسوسوکه با دستانش در میان درختان برفی بسیاری در Like A Dragon: Ishin ایستاده است.

در حالی که هویت او در چندین لایه ابهام پنهان است، مردی که به نام نیبوری ماتسوسوکه شناخته می شود، نقشی محوری در ایشین ایفا می کند و به شدت در جنبش ایشین شیشی نقش دارد. بسیار شبیه ریوما ساکاموتو، او برای دیدن سقوط باکوفو که شوگونات نیز نامیده می شود سرمایه گذاری شده است.

آرمان‌های او بیشتر با دیدگاه یوشیدا تویو برای ژاپن همسو می‌شوند، زیرا نیبوری همچنین رویای لغو نظام طبقاتی را در سر می‌پروراند و به سمت سبک حکومت دموکراسی پارلمانی متمایل می‌شود. او مایل است همه مردم در دولت مشارکت داشته باشند، نه فقط اعضای نخبه ژاپن. وقتی حقیقت هویت مرموز او را کشف کنید، همه چیز مشخص خواهد شد.

2 ریوما ساکاموتو

ریوما ساکاموتو در حالی که پیشانی خود را در فیلم Like A Dragon: Ishin درهم می‌کشد، در فکر اخم می‌کند.

ریوما به عنوان قهرمان داستان، پیچیدگی و دوست داشتنی بودن خود را از همان ابتدا ثابت می کند. او مردی است گرفتار بدبختی که پایان راه را نمی بیند. در عوض، زندگی راهی پیدا می‌کند که به او اجازه می‌دهد خودش را جمع کند و به هر جایی که سفرش ممکن است او را برساند ادامه دهد.

از لحظه ای که او شخصیت پدرش را از دست می دهد تا اینکه بعداً به شینسنگومی پیوست، واضح است که وقتی ریوما خود را به هدفی متعهد می کند، هیچ چیزی نمی تواند مانع رسیدن او به آن هدف شود. ریوما کاملاً خود را وقف یافتن صاحب سبک کشنده تنن ریشین می کند که در شب ترور پدرش با آن روبرو شد.

1 تاکهچی هانپیتا

تاکهچی هانپیتا در حال صحبت با ریوما ساکاموتو در فیلم Like A Dragon: Ishin

قوس داستانی باورنکردنی تاکهچی هانپیتا واقعاً باعث می‌شود که شخصیت او به عنوان شخصیتی در تضاد با ریوما قرار بگیرد، اما در کارهایش شیطانی نیست. می توان دلیل و ایده های خوب را در کلمات تاکهچی برای بسیاری از داستان ها مشاهده کرد، به ویژه در گفتگوهای اولیه او با ریوما.

به عنوان برادر ریوما، او با یوشیدا تویو بزرگ شد که او را راهنمایی کرد و بر مردی که بعداً تبدیل شد تأثیر گذاشت. تاکهچی، مانند ریوما، سرسخت است و اجازه نمی دهد چیزی او را از تحقق اهدافش باز دارد. در حالی که درگیری مستقیم او در داستان به جای ریوما می رود، خلق و خوی و عزم تزلزل ناپذیر تاکچی او را به سمت هدفی سوق می دهد که ریوما نمی تواند اجازه دهد.

بعدی: مانند یک اژدها: ایشین – نکات مبارزه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا