ارز دیجیتال

بایننس به طور ناگهانی شراکت اتحادیه فوتبال آرژانتین را به دلیل نقض قرارداد فسخ کرد

منبع: Pixabay / Michal Jarmoluk

(مقاله با نظرات سخنگوی Binance در ساعت 11:00 UTC به روز شده است)

بازوی آرژانتینی صرافی بایننس تصمیم گرفته است که به طور ناگهانی همکاری خود را با این صرافی لغو کند اتحادیه فوتبال آرژانتین (AFA)، متهم کردن دومی به عدم رعایت.

در ژانویه 2022، بایننس قراردادی 5 ساله با AFA، نهاد حاکم بر فوتبال در آرژانتین منعقد کرد و به اسپانسر اصلی تیم ملی فوتبال قدرتمند آرژانتین تبدیل شد و اسپانسر لیگ ملی فوتبال این کشور را نام برد.

این صرافی روز دوشنبه اعلام کرد که AFA به طور کامل از “تعهدات قراردادی” پیروی نکرده است که منجر به انحلال نهایی شراکت شد.

یکی از سخنگویان بایننس گفت: «بایننس تصمیم گرفته است به همکاری خود با AFA پایان دهد Cryptonews.com.ما به طور منظم نتایج مشارکت‌ها را در سراسر جهان ارزیابی می‌کنیم و متأسفانه، علیرغم اینکه فرصت‌ها و زمان کافی در اختیار ما قرار گرفته، AFA نتوانسته است به طور کامل تعهدات قراردادی خود را انجام دهد، که برخلاف ارزش‌های تجاری و اصول شراکت ما است.»

با این حال، بایننس به تعامل با شرکای محلی، از جمله دانشگاه‌های پیشرو برای گسترش تلاش‌های آموزشی و اتحادهای تجاری استراتژیک خود ادامه می‌دهد.

این انصراف در بحبوحه روند نزولی بازارهای کریپتو و افزایش نظارت نظارتی جهانی صورت می گیرد. با توجه به سرمایه گذاری قابل توجهی که پیرامون این معامله صورت گرفته است، این تصمیم برای بسیاری شوکه کننده است.

علاوه بر این، این معامله لایه دیگری از پیچیدگی را به صرافی Binance اضافه کرده است که با چالش‌های نظارتی فزاینده‌ای در حوزه‌های قضایی مختلف از جمله ایالات متحده، بریتانیا و نیجریه مواجه است.

بازی بایننس بایننس به پایان می رسد

طبق گزارشات، اتحادیه فوتبال آرژانتین در ژانویه 2022 قرارداد خود را با پلتفرم فن توکن سوسیوس لغو کرد، اقدامی که بحث های داغی را برانگیخت. شکستن قرارداد با Socios ظاهراً به نفع امضای قرارداد با Binance بود و Socios را وادار کرد تا علیه AFA اقدام قانونی انجام دهد.

AFA در آن زمان گفت که Socios ادعا می‌کرد که پرداخت‌های پیش‌فرض انجام شده است، نتوانست به اندازه کافی توکن $ARG را که بسیار پایین‌تر معامله می‌شد تبلیغ کند و استفاده از تصاویر تیم ملی و لیگ حرفه‌ای را نقض کرد.

در نتیجه، Socios از AFA به دلیل فسخ یک طرفه قرارداد اسپانسر و انعقاد قراردادی مشابه با رقیب Binance شکایت کرد.

تصمیم بایننس برای قطع رابطه با انجمن در مدت کوتاهی صورت نگرفت. صرافی ادعا می‌کند که فرصت و زمان کافی برای رسیدگی به مسائل مربوط به تعهدات قراردادی ارائه کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا