بازی

بهترین پوست های بولداگ در Valorant

بولداگ به طور گسترده به عنوان یکی از قوی‌ترین سلاح‌های گرم در Valorant در نظر گرفته می‌شود که برای استفاده در دورهای نیمه خرید/نیمه خرید مناسب است. تفنگ خاص دو حالت دارد: خودکار هنگام شلیک معمولی و انفجار در هنگام شلیک با ADS. قابلیت‌های درون‌بازی آن چشم‌گیر است و آسیب هدشات قدرتمند 115 و آسیب ضربه به بدن 35 را ایجاد می‌کند.مطالب مرتبط: شجاع: بهترین نکات برای بهبود رتبه شما


Riot مجموعه‌ای از پوسته‌ها را برای Bulldog در دسترس قرار داده است که به شما امکان می‌دهد احساس آن را در بازی شخصی‌سازی و بهبود دهید. پوسته‌ها اساساً با استفاده از رنگ‌های منحصربه‌فرد، با برخی از آن‌ها که شامل جلوه‌های ویژه، انیمیشن‌ها و سایر ویژگی‌ها هستند، عنصر زیبایی‌شناختی را تقویت می‌کنند.

گیمر ویدیوی روز

10 بولداگ شیمر

Shimmer Bulldog بخشی از مجموعه Shimmer است که در Battle Pass قسمت 05: Act 1 حضور داشت. طراحی پوست بسیار تمیز است و حتی با وجود اینکه هیچ انیمیشن منحصر به فرد، افکت یا بیشتر ندارد، به نظر می رسد. فریبنده

توسعه دهندگان اساسا بولداگ Shimmer را در چهار گزینه رنگی – پیش فرض، طلایی، قرمز و آبی که رنگ پیش فرض و قرمز بهترین به نظر می رسد، به شما پیشنهاد کردند. متأسفانه، در حال حاضر نمی توانید دست خود را روی پوست قرار دهید زیرا پاس متعلق به آن از آن زمان به پایان رسیده است.

9 بولداگ هرگز فراموش نشد

تصویری از بولداگ فراموش نشده

مجموعه ای از پنج پوست شامل بولداگ Nunca Olvidados توسط مجموعه Nunca Olvidados معرفی شد. در اکتبر 2021 منتشر شد و طبق گفته توسعه دهندگان، خط پوست از تعطیلات مکزیکی – Día de los Muertos (روز مردگان) الهام گرفته شده است.

طراحی بولداگ Nunca Olvidados باورنکردنی است و دارای سه گزینه رنگی است: پایه، زنده و ابدی. می‌توانید پوسته‌ای خاص را با قیمت 1275 VP تهیه کنید، یا ممکن است انگشتان خود را نگه دارید تا در بازار شب ظاهر شود و آن را با قیمت پایین‌تری خریداری کنید.

8 بولداگ تلاش

تصویری از بولداگ اندیور

Endeavour Bulldog به عنوان یک گزینه با ظاهر باورنکردنی متمایز است و در مارس 2022 به Valorant راه یافت. بسیار ارزان تر از اکثر پوسته های ممتاز است و می توانید آن را با 875 VP تهیه کنید، که اگر نمی خواهید عالی است. VP زیادی را برای پوست بولداگ خرج کنید.

پوست علیرغم فقدان افکت ها و گزینه های رنگی، به لطف ظاهر صیقلی خود، انتخاب خوبی دارد. رنگ سفید اصلی به سادگی زرق و برق دار است و شما دوست خواهید داشت از Endeavor Bulldog در تیراندازی اول شخص استفاده کنید.

7 بولداگ Undercity

تصویری از بولداگ Undercity

Undercity Bulldog شباهت زیادی به Glitchpop دارد و این پوسته با تم سایبرپانک به خوبی تفنگ را تکمیل می کند. همچنین به عنوان پوسته صفحه سبز شناخته می‌شود، زیرا می‌توانید حرکت طرح روی تفنگ را به‌گونه‌ای مشاهده کنید که گویی کلید رنگی در پست است.

مرتبط: شجاع: بهترین پوسته های کلاسیک، رتبه بندی شده

Riot شامل Undercity Bulldog در باندل Undercity بود که در Valorant با پچ 4.03 در فوریه 2022 منتشر شد. قیمت آن در زمان راه اندازی 1775 VP بود و اگر در فروشگاه شما باشد، باید آن مبلغ را برای خرید آن بپردازید. .

6 بولداگ کریستازیس

تصویری از بولداگ کریستازیس

یکی دیگر از گزینه های درخشانی که ممکن است برای خرید در Valorant در نظر بگیرید، بولداگ کریستازیس است. طراحی پوست با تم یخی فوق العاده است، و VFX منحصر به فرد آن در انجماد در طول زمان به آن کمک می کند تا بسیار چشمگیر به نظر برسد. علاوه بر این، کریستازیس بولداگ دارای یک فینیشر عالی است که بدون شک شما را برای گرفتن آخرین کشتن یک دور ترغیب می کند.

پوسته در دسامبر 2022 عرضه شد و شما باید 1775 VP را آماده خرید آن نگه دارید. باید توجه داشته باشید که مانند بسیاری از پوسته های برتر دیگر، رنگ های مختلف در دسترس نیست.

5 بولداگ گلیچ پاپ

تصویری از بولداگ گلیچ پاپ

اگر به دنبال یک پوست بولداگ جدید هستید، بولداگ Glitchpop گزینه ای است که حتما باید در نظر داشته باشید. این بازی با پچ 1.05 بازی در آگوست 2020 منتشر شد و استفاده از آن به دلیل تم آینده‌نگر و رنگارنگ آن لذت بخش است.

از نظر رنگ، شما چهار گزینه دارید: پایه، آبی، قرمز و طلایی که همگی بسیار زیبا هستند. می‌توانید با صبر کردن تا ظاهر شدن آن در فروشگاه درون‌بازی‌تان، بولداگ Glitchpop را برای 2175 VP دریافت کنید.

4 آنها بولداگ هستند

تصویری از بولداگ اونی

یکی از هیجان‌انگیزترین نسخه‌های سال 2023، Oni 2.0 است که مورد انتظار Oni Vandal و همچنین چند پوسته دیگر، از جمله Oni Bulldog را به همراه داشت. برای خرید پوست بولداگ در مجموع 1775 VP برای شما هزینه خواهد داشت، اما با توجه به طراحی نمادین، قطعا ارزشش را دارد.

مطالب مرتبط: Valorant: بهترین عوامل برای بازی انفرادی

چهار گزینه رنگی در اختیار شما قرار دارد: Default، Kumo، Hana و Tsubame و هر کدام به شما کمک می کنند تا اسلحه را حتی بهتر جلوه دهید. همچنین می توانید از Radianite Points برای باز کردن قفل VFX ویژه، انیمیشن ها و موارد دیگر استفاده کنید.

3 آراکسیس بولداگ

تصویری از بولداگ آراکسیس

از زمان انتشار در ژانویه 2023، مجموعه آراکسیس به طور فزاینده ای در بین بازیکنان محبوب شده است و بولداگ موجود در مجموعه یکی از بهترین هاست. در نتیجه سبک هنری درخشان آن، داشتن بولداگ آراکسیس در میان بهترین گزینه‌ها برای پوست بولداگ بی‌معنی است.

جدا از طراحی خارق‌العاده، پوسته دارای انیمیشن‌های فوق‌العاده و صدای عالی است که استفاده از بولداگ را برای شما بسیار لذت‌بخش می‌کند. علاوه بر این، گزینه های رنگی مختلف – پیش فرض، بنفش، مشکی و نقره ای – خیره کننده به نظر می رسند.

2 بولداگ طیف

تصویری از بولداگ طیف

همکاری Zedd با Valorant در سپتامبر 2021 منجر به ایجاد خط پوست Spectrum شد. پوسته هایی برای پنج سلاح مختلف در این مجموعه گنجانده شده بود که Spectrum Bulldog یکی از آنها بود.

پوسته بولداگ با تم موسیقی، صدای باورنکردنی را با جلوه های بصری عالی ترکیب می کند تا تجربه شما را در حین استفاده از تفنگ کاملا متحول کند. جدای از آن، گزینه های رنگی مختلف موجود، از جمله سفید (پایه)، مشکی، قرمز، و بنفش و صورتی، به شما امکان می دهد پوسته ها را شخصی سازی کنید و می توانید انتخاب کنید که کدام یک با ترجیحات شما مطابقت دارد.

1 پروتکل 781-A Bulldog

تصویری از پروتکل 781-A Bulldog

شاید جذاب ترین پوستی که می توانید برای تفنگ خاصی در Valorant پیدا کنید پروتکل 781-A Bulldog باشد. در مقایسه با سایر گزینه‌های موجود در بازی، پوسته آینده‌نگر با تم هوش مصنوعی دارای خطوط صوتی منحصربه‌فردی است که آن را متمایز می‌کند.

انیمیشن‌های بیرون‌کش و سایر VFX نیز بسیار قانع‌کننده هستند و به جذابیت کلی پوست کمک می‌کنند. شما همچنین به چهار رنگ دسترسی دارید: پیش فرض، سفید و صورتی، قرمز و آبی و سبز. با این حال، پروتکل 781-A Bulldog کمی گرانتر از گزینه های جایگزین است، زیرا قیمت آن 2475 VP است.

بعدی: شجاع: بهترین عوامل برای بازی در لوتوس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا