شبکه های اجتماعی

لیفت صورت گرفتن لیفت صورت است! وب سایت ما راه اندازی مجدد و نام تجاری مجدد

Rate this post

یکی از هیجان انگیزترین چیزها در مورد کار در صنعت فناوری – به ویژه در SaaS – نوآوری مداوم و نیاز به تازه و به روز ماندن است. به همین دلیل است که ما بسیار خوشحالیم که انتشار وب سایت کاملاً جدید و ظاهر و سبک جدید خود را اعلام کنیم!

لیفت صورت در حال انجام لیفت صورت است!

زمان زیادی طول کشیده است و هیچ کمبودی در خون، عرق و اشک وجود ندارد، اما ظاهر جدید ما در نهایت آماده است تا در مرکز صحنه قرار گیرد. هر کسی که تا به حال در بازسازی یک وب سایت شرکتی شرکت کرده است، همه چیز را در مورد آنچه در پشت صحنه می گذرد می داند، و مطمئناً می داند که این یک تلاش تیمی عظیم است که ده ها ذینفع را در بر می گیرد، به معنای واقعی کلمه ماه ها بحث و مناظره را شامل می شود و اعضای آن را درگیر می کند. اساساً هر بخش در شرکت – و به همه افرادی که قلب و روح خود را در این پروژه ریخته اند، به شما درود می فرستیم!

چرا تغییر؟ چرا حالا؟

ما معتقدیم که تغییر به طور کلی چیز خوبی است و به عنوان یک شرکت فناوری بیشتر از همه مدیون وفاداری خود با مشتریان و کاربران آنها هستیم. حفظ اعتماد و علاقه نیازمند به روز رسانی است.

ما یک سال واقعاً متحول داشته‌ایم که شاهد افزایش قابل توجهی در تیم رهبریمان بوده‌ایم به روز رسانی محصول و ویژگی های جدیدو اخیراً یک بازنگری کلی قیمت گذاری کاملاً جدید که به اعتقاد ما به نفع شما – مشتریان ما خواهد بود.

با این سطح از تغییر، منطقی است که ما تصویر خود را نیز تغییر دهیم تا ظاهری تازه‌تر ارائه کنیم، و تصویری که کاملاً با محصول ما ادغام شود. ما می خواهیم مشتری بدون درز بیشتری ارائه دهیم و تجربه کاربری از لحظه ای که برای اولین بار به وب سایت ما نگاه می کنید تا زمانی که سفارشی خود را فعال می کنید فیس لیفت داشبرای اولین بار هیئت مدیره

ما هم امیدواریم بیاوریم لیفت صورت Cloud بیشتر مطابق با فیس لیفت شرکت است. محصول ما باید به همان اندازه که برای محصول خود صحبت می کنیم، برای برند ما صحبت کند، و با ساده سازی سایت خود فکر می کنیم یک قدم به هدف خود برای ساده سازی ارتباط بین تیم های خود و شما نزدیکتر شده ایم.

پس چه چیزی در حال تغییر است؟

ما در دهه گذشته با طرح رنگ نارنگی روشن خود عملکرد خوبی داشته ایم. در حالی که نارنجی ممکن است فنجان چای همه افراد نباشد، اما متوجه شدیم که آن یک رنگ برجسته و نمادین است که واقعاً فریاد می زند لیفت صورت(!!!).

و به همین دلیل است که ما کاملاً آماده نیستیم که آن را رها کنیم – اما می‌خواهیم کمی آن را کاهش دهیم و با اضافه کردن رنگ‌های سردتر به پالت خود، آن را خنک‌تر کنیم!

از این پس، بازدیدکنندگان از وب سایت فیس لیفت با تجربه بصری متنوع و رنگارنگ تری مواجه خواهند شد که همچنان احساس مینیمالیست ما را حفظ می کند. این رنگ‌های جدید که دارای سایه‌های سرد بنفش و آبی هستند که احساس می‌کنیم به خوبی رنگ نارنجی ما را تکمیل می‌کنند، در سراسر وب‌سایت فیس لیفت و همچنین در محتوای خلاقانه ما مانند ویدیوها، خبرنامه‌ها و موارد دیگر نمایش داده می‌شوند.

هیجان انگیزترین بخش این چیست؟ این رنگ ها با راهکارهای لیفت صورت مطابقت دارند! اکنون، ما Analytics خود را با آبی، بازاریابی با بنفش، و البته نارنجی ما اکنون مخفف مراقبت است!

اما زیبایی چیزی بیش از عمق پوست است و تغییر نام تجاری چیزی بیش از چند تغییر رنگ است. یک لوگو دریچه ای به روح یک سازمان است، به همین دلیل است که تغییر آن لحظه ای تاریخی است. برای تکمیل رنگ‌های جدید، رنگ‌های خود را دوباره طراحی کرده‌ایم تا تصویری مدرن‌تر و آینده‌نگر از شرکت را تداعی کنیم که هم برای محصول و هم برای کسب‌وکار ما صحبت می‌کند.

و شاید مهمتر از همه، پیمایش در وب سایت جدید ما ساده تر خواهد بود. در عصر شکست مصرف محتوای دیجیتال، نیاز بازدیدکنندگان وب‌سایت‌ها برای یافتن دقیقاً آنچه را که نیاز دارند در سریع‌ترین زمان ممکن هرگز بیشتر از این نبوده است. برای موفقیت در کسب و کار به همان اندازه که برای تجربه کاربر ضروری است، و زمانی که تصمیم گرفتیم خانه را بازسازی کنیم، این اولویت اصلی ما بود.

ما معتقدیم که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک محصول SaaS مانند فیس لیفت Cloud باید داشته باشد، تجربه کاربری درجه یک است. Ulrike Bünnemeyer، رئیس تولید تقاضا در فیس لیفت، ادامه می دهد:

اما این تجربه فراتر از خود محصول است و باید در هر جنبه ای از سفر مشتری نشان داده شود. برداشت اولیه بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد و با انتشار نام تجاری جدید و بهبود یافته ما، خودمان را به گونه‌ای قرار می‌دهیم که نه تنها برای شرکت، بلکه بیشتر از همه برای مشتریانمان سودمند باشیم.»

ما هنوز همان فیس لیفت هستیم. اغلب.

داستان رایج رسانه های اجتماعی در مورد اینکه بدن شما هر 7 تا 10 سال یکبار همه سلول هایش را جایگزین می کند، متاسفانه این است: یک افسانه.

حقیقت این است که انواع مختلف سلول‌ها در بدن شما می‌میرند و با سرعت‌های مختلف دوباره متولد می‌شوند، برخی از سلول‌ها فقط تا چند هفته یا چند ماه (مانند سلول‌های پوست یا سلول‌های خونی) دوام می‌آورند و برخی دیگر تقریباً تمام عمر شما را ادامه می‌دهند. به عنوان بخشی از مغز شما).

اما، این افسانه بر اساس برخی از حقایق است و واقعیت در واقع استعاره کاملی برای لیفت صورت است! زیاد است در حال تغییر، اما نه همه چیز!

اکنون 11 سال است که فیس لیفت وجود داشته است و مانند اکثر شرکت های فناوری، ما شاهد تغییرات بسیار خوبی در آن زمان بوده ایم. ما در حال تغییر بسیاری از جنبه‌های شرکتمان هستیم، از رهبری گرفته تا پیشنهادات محصولمان، تا رنگ‌ها و قیمت‌هایمان، و شاید متوجه شده باشید که ما حتی F خود را به صورت F ساخته‌ایم!

اما همه چیز در حال تغییر نیست. ما همچنان در تلاش هستیم تا پشتیبانی جامع، یک پلتفرم فوق‌العاده و قابل اعتماد را برای شما به ارمغان بیاوریم که برای ساده‌تر کردن گردش‌های کاری شما طراحی شده است، و رنگ نارنجی آشنا و اطمینان‌بخشی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا