بازی

حالت Overdrive Ray Tracing 2077 Cyberpunk 2077 تانک نرخ فریم است

CD Projekt Red وقتی گفت به یک دکل قدرتمند نیاز دارید، شوخی نکرد.


توسعه دهنده Cyberpunk 2077، CD Projekt Red، اوایل این ماه پیروزمندانه حالت Overdrive بسیار چشمگیر خود را اعلام کرد، که قول داده بود تا زمانی که یک ریگ به اندازه کافی قدرتمند داشته باشید، ردیابی کامل پرتو و بهبودهای بصری مختلف را ارائه می دهد. پس از اعلام این خبر، توسط توسعه‌دهنده کاملاً مشخص شد که فقط افرادی که دارای ماشین‌های پیشرفته هستند می‌توانند حالت Overdrive را همانطور که در نظر گرفته شده است انجام دهند، اما این موضوع باعث نشده است که بسیاری از طرفداران بدون توجه به کار کردن آن تلاش نکنند.


حتی اگر یک GPU دارید که می‌تواند از ردیابی پرتو پشتیبانی کند، باز هم ممکن است متوجه شوید که برای مقابله با حالت Overdrive Cyberpunk 2077 که توسط Hardware Gamong در توییتر به نمایش گذاشته شده است، مشکل دارد. آنها که به تازگی یک رایانه بازی جدید Zen 4 با iGPU ساخته اند، تصمیم می گیرند که حالت Overdrive را به حالت چرخشی دربیاورند تا نرخ فریمی را تجربه کنند که تنها یک پله بالاتر از ارائه پاورپوینت است. راستش را بخواهید، می‌توانید Doom را روی یک ماشین‌حساب با انرژی سیب‌زمینی اجرا کنید و نرخ فریم بهتری داشته باشید.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مطالب مرتبط: دنباله Cyberpunk 2077 باید موسیقی را بیشتر دوست داشته باشد

البته، Hardware Gaming تنها طرفدار Cyberpunk 2077 نیست که تصمیم گرفته است با انتشار این به‌روزرسانی، پردازنده گرافیکی خود را شکنجه دهد، زیرا ساب‌ردیت Cyberpunk 2077 مملو از نمونه‌های مشابه افرادی است که مشکلات عجیبی را تجربه می‌کنند، همراه با افراد زیادی که با هم کار می‌کنند و تلاش برای دستیابی به بهترین عملکرد ممکن در سخت افزار کمتر از حد مطلوب. بسیاری از این مشکلات مربوط به نرخ فریم هستند، اگرچه بافت عجیب و غریب و مشکلات خرابی وجود دارد. حتی تنظیمات قدرتمندتر موجود در بازار به 30 فریم در ثانیه کاهش می یابد.

تام وارن، ویراستار ارشد The Verge، برای اینکه واقعاً این حالت را برای یک رایانه شخصی به‌شدت نشان دهد، به اشتراک گذاشت که Cyberpunk 2077 با سرعت حیرت‌انگیز 13 فریم در ثانیه در 139000KS یا RTX 4090 اجرا می‌شود، اگر DLSS را فعال نکنید. اینها برخی از پردازنده‌های گرافیکی با کیفیت بالا هستند، و نمونه‌ای عالی از این که چرا احتمالاً نباید از آن استفاده کنید مگر اینکه یکی از آنها را داشته باشید. خوشبختانه، CD Projekt Red به افرادی که رایانه‌های شخصی کمتر تأثیرگذار دارند، این امکان را داده است که در حالت Photo Mode به Overdrive دسترسی داشته باشند، بنابراین اگر نمی‌توانید خود بازی را روان اجرا کنید، بتوانید عکس‌های خیره‌کننده‌ای بگیرید. هی از هیچی بهتره

بعدی: برنامه انتشار بازی آوریل مضحک است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا