شبکه های اجتماعی

تایوان می گوید مقامات ایالات متحده برای گفتگو در مورد نگرانی ها در مورد یارانه چیپ به این کشور سفر کرده اند

این ایالات متحده وزیر اقتصاد تایوان، مقاماتی را به تایوان فرستاد تا به نگرانی‌های صنعت تراشه در مورد معیارهای یارانه‌های جدید نیمه‌رساناهای ایالات متحده گوش فرا دهند. وانگ می هوا گفت.

معیارها شرکت های نگران کننده هستند Samsung Electronics Co Ltd و SK Hynix Incیون سوک یول، رئیس‌جمهور کره جنوبی روز پنجشنبه گفت، نگرانی مشترک تراشه‌ساز قراردادی پیشرو جهان در تایوان، TSMC.

شرایط شامل تقسیم سود اضافی با دولت ایالات متحده است و منابع صنعتی گفته اند که فرآیند درخواست خود می تواند استراتژی محرمانه شرکت را افشا کند.

وانگ در گفتگو با خبرنگاران در تایپه گفت که “ارتباط مستقیم” بین قوانین یارانه های ایالات متحده و سرمایه گذاری های شرکت و هزینه های عملیاتی وجود دارد، اگرچه اضافه کرد که قوانین هنوز در یک دوره اظهارنظر 60 روزه هستند.

او بدون اشاره به جزئیات افزود: “طرف آمریکایی مقامات مربوطه را به تایوان فرستاده تا به نظرات صنعت گوش دهند و نظرات آنها را جمع آوری کنند.”

در ادامه، اگر صنعت به کمک دولت برای برقراری ارتباط با ایالات متحده نیاز داشته باشد، وزارت اقتصاد وانگ گفت مطمئناً به ارتباط کمک خواهد کرد.

“ما امیدواریم که این جزئیات فنی اجازه ندهد صنعت احساس کند که اختلاف نسبتا زیادی با برنامه های هزینه آنها وجود دارد.”

شرکت تولید نیمه هادی تایوان با مسئولیت محدود (TSMC)، بزرگ‌ترین سازنده تراشه‌های قراردادی جهان، 40 میلیارد دلار در یک کارخانه جدید در ایالت آریزونا در غرب آمریکا سرمایه‌گذاری می‌کند و از برنامه‌های واشنگتن برای تولید بیشتر تراشه در داخل حمایت می‌کند.

یارانه ها از مجموعه 52 میلیارد دلاری بودجه تحقیقاتی و تولیدی که تحت قانون موسوم به CHIPS ایالات متحده در نظر گرفته شده است، قانونی که پشت سر تقویت تولید تراشه در این کشور است، تامین می شود. وزارت بازرگانی راهنماها و الگوها را در این ماه اعلام کرد.

ایالات متحده آمریکا وزارت بازرگانی یک مقام وزارت بازرگانی روز پنجشنبه با استناد به اطلاعیه خود برای تامین مالی گفت: از اطلاعات محرمانه تجاری محافظت می کند و انتظار دارد که الزام به اشتراک گذاری سود اضافی تنها در مواردی رخ دهد که پروژه ها به طور قابل توجهی از جریان نقدی پیش بینی شده فراتر رود.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا