بازی

چرا سایه جوجه تیغی حتی سوار موتورسیکلت می شود؟

به همان اندازه که انتخاب طرفداران سونیک سرگرم کننده است، حقیقت این است که من هم مثل بقیه شما منقلب هستم. نمونه موردی: من قبلاً سال سایه را به طور کامل پذیرفته ام و حتی به طور رسمی شروع نشده است. من عاشق تماشای دایره های Shadow در فصل آخر Sonic Prime در اوایل امسال بودم که نه یک بار، نه دو بار، بلکه سه بار جان او را نجات داد. تنها چیزی که من را بیشتر از این خوشحال کرد، انداختن روسری بر روی پنکیک شکلاتی Chaos Shadow در تنها رویداد مطبوعاتی مبتنی بر IHOP بود که تا به حال به آن دعوت شده بودم. Sonic X Shadow Generations در لیست علاقه مندی های Steam من قرار دارد، و اگرچه هنوز زمان زیادی تا اکران Sonic the Hedgehog 3 در ماه دسامبر در سینماها باقی مانده است، من در صف اول صف برای هر سطل پاپ کورن نامقدسی هستم که عجیب ها در AMC این بار ارائه کنند. .


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

سگا در حال حاضر قطار تبلیغاتی Shadow را افزایش می دهد. تماشاگران CinemaCon اولین نگاهی به فیلم آینده داشتند و اگر بتوان گزارش‌ها را باور کرد، فیلم صحنه‌ای از مبارزه Sonic و Shadow در آسمان بر روی موتورسیکلت معروف Shadow، Dark Rider را نشان می‌دهد.


مربوط

فیلم Sonic 3 به بازی Eggman بازطراحی می‌کند

شرکت کنندگان CinemaCon نگاهی دزدکی به Sonic 3 انداختند و ظاهر جدیدی را برای Eggman نشان دادند.

سگا در واقع یک نسخه واقعی از Dark Rider ساخته و آن را در سراسر ایالت ها به تور می برد. اگر این آخر هفته در گرندپری ردبول MotoGP در آستین شرکت می کنید، می توانید با رزمناو قرمز و مشکی عکس بگیرید. من به هیچ وجه نزدیک آستین نیستم، اما به عنوان یک مرد موتورسیکلت و یک طرفدار Shadow، مطمئناً دوچرخه را زیر نظر خواهم داشت تا ببینم آیا در نزدیکی من توقف می کند یا خیر.

The Dark Rider یک جنبه بسیار معروف از شخصیت Shadow است. این کاملاً در سطح Batmobile یا Goblin Glider نیست – احتمالاً حتی نمی دانستید که Dark Rider نامیده می شود – اما در بین طرفداران Sonic، نمادین است. موتور سیکلت Shadow سابقه چندان طولانی ندارد. یک موتورسیکلت اسلحه اصلاح شده که توسط ارتش مورد استفاده قرار می‌گرفت، اولین بار بدون نام در معرفی Shadow the Hedgehog در سال 2005 ظاهر شد. تنها یک سطح وجود دارد که می توانید در کل بازی آن را سوار کنید.


دوباره در Sonic ’06 بدنام ظاهر می شود که با مسلسل دوباره طراحی شده است. ظاهر نهایی آن در سال 2010 Sonic & Sega All-Stars Racing به عنوان وسیله نقلیه اصلی برای Shadow است.

من قصد ندارم در مورد جوجه تیغی حرف بزنم، اما آیا کسی تا به حال فکر کرده است که چرا سایه نیاز یک موتور سیکلت؟ مضحک به نظر نمی رسد که کلون سریع ترین موجود جهان که همچنین می تواند تله پورت به میل خودآیا باید با یک هلی کوپتر 650 سی سی گردش کنید؟ فلش به فلش موبایل نیاز ندارد. که پوچ خواهد بود.

من آن را برای مسابقات ستارگان سونیک و سگا دریافت کردم. در مسابقه‌ای با بیلی هچر، AiAi و Banjo & Kazooie، کاملاً منطقی است که Sonic و Shadow به جای دویدن با سرعت صوت نیاز به یک معلولیت و رانندگی با ماشین‌ها داشته باشند. اما در Sonic ’06، سکانس‌هایی وجود دارد که نمی‌توانید بدون Dark Rider کامل کنید، زیرا بدون آن نمی‌توانید به اندازه کافی سریع پیش بروید. چقدر پوچ است؟


بدیهی است که Dark Rider وجود دارد زیرا راد است. من 11 ساله بودم که Sonic Adventure 2 منتشر شد، بنابراین لازم نیست در مورد Shadow به من در مورد قانون جالب بگویید. سونیک سیاه و قرمز با نگرش بد و SMG ها قهرمان من در کودکی بود. البته او موتور سیکلت دارد. اگر این کار را نمی کرد عجیب بود.

فقط با کل سرعت در تضاد است. کفش‌های هوایی سایه به او اجازه می‌دهند در مسیر حلقه‌ها با سرعت نور حرکت کند، اما حداکثر سرعت آن دوچرخه چقدر است؟ شاید 150 مایل در ساعت؟ من در فیلم های سونیک خود به دنبال منطق پایه ای نیستم، اما امیدوارم دنباله آن زمان ببرد تا اشاره کنم که اگمن سریع ترین موتور سیکلت جهان را برای Shadow اختراع کرد، یا یک موتور سیکلت سفر در زمان است، یا یک موتور سیکلت هوش مصنوعی مانند KITT از شرکت شوالیه سوار. در غیر این صورت، من انتظار دارم که Shadow آن دوچرخه را به سمت چند سرباز پرتاب کند و در پنج دقیقه اول انفجاری عظیم ایجاد کند، مانند او در بازی.


بعدی: طبق گزارش ها، Sonic 3 کیانو ریوز را در نقش Shadow The Hedgehog بازی کرده است

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا